Toon posts:

iiyama 19" vind ik raar met beeldinstelling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een iiyama 19" LS902UT en die kan een resolutie van 1280*1024 in 85 hrz geven. dit is zelfs de aanbevolen stand door iiyama zelf. als ik hem echter op die stand zet dan krijg ik heel wazig beeld. zet ik hem echter wel op die resolutie, maar dan op 60 hrz dan krijg ik wel scherp beeld. rara. ik heb een asus geforce 3 deluxe met de nieuwste drivers dus daar kan het niet aan liggen. ook heb ik de nieuwste drivers voor de monitor zelf geintalleerd.

weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen.

alvast bedankt

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
Probeer eens de NVIDIA refresh rate fix, misschien dat het helpt.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb powerstrip draaien en het gaat erom dat hij wazig wordt met het windows zelf. voor de rest kan hij de resoluties makkelijk aan alleen de letter enzo worden heel wazig. kan dit met powerstrip te maken hebben? lijkt mij niet

bedankt voor de reply

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
teleplan bellen? en je veel suc6 wensen?

Verwijderd

Topicstarter
huh wat?

Verwijderd

Wat dacht je van de true-type lettertype instellingen van bijv. Tweak Utility.
Hiermee zijn je lettertypen weer veel scherper!!!1

Verwijderd

Topicstarter
lijkt mij zelf erg sterk. als ik hem op 60 hrz zet is het wel scherp. alleen op 85 herz niet. kan dan niet aan het lettertype liggen lijkt mij.

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:25
Op zondag 28 april 2002 14:23 schreef degged het volgende:
huh wat?
Dat is de "geweldige" service dienst van iiyama

Repareren doe je zo.

Verwijderd

Topicstarter
oh ok. waarschijnlijk krijg ik daar een huismoeder aan de lijn die verplicht een melkertbaan aan moest nemen. omdat ze zoveel naar tv keek hebben ze haar dan maar bij de beeldbuizen gezet. en elke keer als ik dan hertz zeg denkt zij dat ik het over een beest heb.

ben benieuwd morgen

Verwijderd

Morgen zijn ze dicht, probeer woensdag maar....

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:50
Ik heb ook 2 iiyama's.

Dat ze onscherp zijn ben ik inmiddels gewent.

Zelf de 19" 454 (die op tomshardware ofzo ergens super qua scherpte etc uitkwam |:() vind ik niet beter dan me Samsung 700 IFT. Ik draai nu op 1280x1024 op 100Hz, dat vind ik dan wel goed zo.

Op lagere refreshrates is het idd beter, maar daarvoor koop je niet zo'n monitor.

Je kunt er weinig aan doen lijkt me, misschien zijn er wel betere kabels te koop. Dat kan soms ook wel ff iets schelen.

En je videokaart speelt ook een grote rol, want de gf3 is niet echt lekker in 2d zeg maar.
Pagina: 1