Toon posts:

connector zelf maken voor mrhandsfree carkit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek een schema hoe ik een connector zelf kan maken voor een mrhandsfree carkit
er zit immers een rj45 aansluiting op
dan moet het topch een voudig zijn om zelf een kabeltje te maken voor naar m'n nokia 6150

• gangsterjoey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Waarom?? :? de 1e krijg je gratis... Dan hoef je al1 maar ff zo'n antwoordcoupon op te sturen....'k heb er toevallig afgelopen donderdag 1 gekocht ( 84,jij?)

|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!

Verwijderd

Topicstarter
ja dat is waar.
maar met 2 telefoons moet je toch voor de ander er eentje kopen. en aangezien ik nog zon stekkertje voor onder op de nokia en een stukje utp met een rj45 stekker er aan hebbe liggen dacht ik het zo op te kunnen lossen.

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Er zit een IC'tje in het Mr. Handsfree snoertje voor Nokia's. Ik denk niet dat je hier gemakkelijk aan kan komen.

• gangsterjoey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Op zondag 28 april 2002 16:14 schreef Tele het volgende:
Er zit een IC'tje in het Mr. Handsfree snoertje voor Nokia's. Ik denk niet dat je hier gemakkelijk aan kan komen.
Wat is een IC'tje?

|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zondag 28 april 2002 18:32 schreef gangsterjoey het volgende:

[..]

Wat is een IC'tje?
Een geïntergreerde schakeling (intergrated circuit), een schakeling in een behuizing. Bv. een processor is een wat groot uitgevallen IC'tje ;) :P

Verwijderd

Topicstarter
aha
dan is het inderdaad wat moeilijker dan ik dacht.

dan zou ik moeten zoeken naar zo'n ic-tje en voor ik dat gevonden hebt en besteld hebbe ben ik goedkoper en sneller uit door een kabeltje te bestellen bij de leverancier zelf
Pagina: 1