Toon posts:

[GF3] dualview mogelijk met vga+dvi ??

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Weten jullie of ik de dvi van m'n gf3 kan gebruiken voor een dualview? want ik heb 2 monitoren met een vga aansluiting en ik wil weten of ik zon vga-> dvi converter nodig heb...

Of kan ik beter een vidkaart erbij kopen? (tnt2 ofzo? )

edit: voor alle duidelijkheid, ik heb de search gebruikt

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-07 13:52
alleen mogelijk met tvtool, en dan moet je monitor wel 50hz (tv refreshrate) aankunnen

dan heb je (albeit brak) beeld op je monitor EN op je tv tegelijk (op je tv ziet er wel fatsoenlijk uit)

dat is de enige manier met een GF3...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 28 april 2002 13:37 schreef majic het volgende:
alleen mogelijk met tvtool, en dan moet je monitor wel 50hz (tv refreshrate) aankunnen

dan heb je (albeit brak) beeld op je monitor EN op je tv tegelijk (op je tv ziet er wel fatsoenlijk uit)

dat is de enige manier met een GF3...
maw ik kan beter een andere kaart er bij zetten?

Verwijderd

Topicstarter
ene wat voor videokaart kan ik beter gebruiken??

ati rage pro 6mb?
of tnt ofzo?

Ik heb al geprobeerd met s3 trio64 2mb, alleen deze werkt niet in win2k...alleen winme :(

• Ruuwd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-05 13:31
Ik heb ook een 2e VGA monitor op het DVI verloopstukje in 85hz ... dus het werkt wel hoor... alleen het is geen g-force maar een ati radeon 8500 ...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 28 april 2002 13:55 schreef lynx0r het volgende:
Ik heb ook een 2e VGA monitor op het DVI verloopstukje in 85hz ... dus het werkt wel hoor... alleen het is geen g-force maar een ati radeon 8500 ...
ja, maar het is zonde om een verloopactukje te kopen van 80 piek als die het niet doet.

voor 80 piek kan je wel een aardig 2e hands videokaartje kopen...

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-07 13:52
Op zondag 28 april 2002 13:55 schreef lynx0r het volgende:
ik zei nog specifiek "GF3"

Bij een GF2mx of een GF4mx en meeste ATI en Matrox kaarten kan het wel ja...eerst even onderzoeken of iets klopt, dan pas als advies geven anders koopt die man voor een paar geeltjes iets wat hem geen steek verder helpt!

Verwijderd

Topicstarter
verder niemand die nog wat advies kan geven?

Verwijderd

Ik heb het geprobeerd op m'n gf3 ti200 met een verloop van dvi naar vga maar kreeg met geen mogelijkheid een stak beeld op m'n 2e monitor. :(

ben in staat om m'n gf2 mmx met dualhead weer te gaan gebruiken. :P
Pagina: 1