Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Super mooi gemaakt. Echt vet. Toen met die slechte pics kon ik niet zien hoe vet die is...nu is die echt V.E.T !!!! Wil ik ook
Want ik zie geen proc zitten
Maar ziet er zwaar gaaf uit hoor
Zijn er ook pix van het schermpje-in-action ?! Vind het maar een raar schermpje eigenlijk.
Zelf wil ik een plexiglaze kubus maken voor dat Via Eden bord uit de inkoopactie. Kun je misschien wat info geven over hoe je alles bevestigd hebt etc ?
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Proc zit er wel opOp zondag 28 april 2002 13:32 schreef Petuhr het volgende:
En nu pics dattie ook draait
Want ik zie geen proc zitten
Maar ziet er zwaar gaaf uit hoor
En deze ziet er echt puik uit
Perfecte case en zeker mooi gemaakt
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Dat kan natuurlijk ook nog ja
Ja hoor, die heb ik ook, en in actie :Op zondag 28 april 2002 13:33 schreef Blizard het volgende:
Wowzeer vet gedaan
Zijn er ook pix van het schermpje-in-action ?! Vind het maar een raar schermpje eigenlijk.
Het zijn twee schermpjes:
1 voor Gfx LCD scherm en 1 gewoon voor de grap, er zitten twee High Output blauwe LED's in de kopse kant, en nu licht het woordje VIA blauw op bij hdd activiteit...
Verwijderd
Netjes afgewerkt.
Mijn complimenten!!
Wow ziet er strak uit op dat plaatjeOp zondag 28 april 2002 13:53 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Ja hoor, die heb ik ook, en in actie :
Het zijn twee schermpjes:
1 voor Gfx LCD scherm en 1 gewoon voor de grap, er zitten twee High Output blauwe LED's in de kopse kant, en nu licht het woordje VIA blauw op bij hdd activiteit...
The devil is in the details.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Hdd meter onder Gfx LCD, Via schermpje met blauwe gloed, de plexi kast en mijn eerste mod : een HP vectra 400
en nog een
met Hdd Vumeter
Waar heb je dat allemaal gemaakt man, zwaar kewl vet kikk
* MaNdM is eigenlijk sprakeloos
To be determined...
Ook weer, Ja hoor :Op zondag 28 april 2002 14:19 schreef Juniorrules het volgende:
Heb je ook pics van in het donker (in actie ofcourse)![]()
Erg strak gemaakt btw!
Mooi he, 's nachts computeren
Verwijderd
[url="http://spam"]spam[/url]
Verwijderd
ziet er toppie uit.
wat voor os draai je nu op je Nexcom pceetje
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
W2K profOp zondag 28 april 2002 14:37 schreef Devinity het volgende:
Bart Banaan, naais gedaan.
ziet er toppie uit.
wat voor os draai je nu op je Nexcom pceetje
Waar krijg je die mini-moederbordjes
Bij elkaar had ik voor ongev 75 euro plexi gekocht, met test stukjes, fouten etc inclusief.Op zondag 28 april 2002 14:43 schreef epsilon het volgende:
hoe duur was dat plexi en waar heb je het gehaalt?
Een tweede bouw zal ongeveer 30 a 40 euro aan 5mm en 8mm plexiglas kosten.
Alle plexi gekocht bij ABC plastic in Amsterdam, achter Artis.
Nexcom EBC-569 gekocht via de inkoop actie van RIKZ....Op zondag 28 april 2002 14:48 schreef De_Bastaard het volgende:
Boh, ja, vet gedaan
Waar krijg je die mini-moederbordjes
een 5,25" MoBo met VIA C3-800 onboard, 2xLAN, 32MB*shared* Video, Audio '97, CF-slot, USB, PS2, 4xcom, PCI, 256mB, 40Gb Hdd, 24x CD-RW, 240x128 Gfx-LCD
Kortom, een topbordje, lijkt erg veel op die van de VIA Eden 17x17cm van de inkoopactie in dit forum, waar ik natuurlijk ook aan mee doe!!
kost wat, maar dan heb je ook wat
Verwijderd
Jij hebt wel geld ofnietOp zondag 28 april 2002 14:57 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Kortom, een topbordje, lijkt erg veel op die van de VIA Eden 17x17cm van de inkoopactie in dit forum, waar ik natuurlijk ook aan mee doe!!
M'n koffiezet apparaatOp zondag 28 april 2002 15:08 schreef tva_goku het volgende:
COOOOOL
1 vraag, wat is dat gare via ding?
Daar zitten twee blauwe ledjes in de achter(kopse-)kant, die het VIA logo doen oplichten bij Hdd activiteit. Gewoon leuk (d8 ik
hoe heb je dat precies gedaan met die blauwe gloed?Op zondag 28 april 2002 15:18 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Daar zitten twee blauwe ledjes in de achter(kopse-)kant, die het VIA logo doen oplichten bij Hdd activiteit. Gewoon leuk (d8 ik)
vind ik namelijk
Het mobo in de kast, de harddisks, de cd-rom het plexi zelf etc ?
I'm not as think as you stoned I am
Omdat het overdag is heb ik een blauw CCFL'etje onder dat zwarte afdekbuisje aan de bovenkant gedaan voor de foto, zodat je het effect kan zien.
De LED zelf zitten hier achter in, tussen twee zwarte lapjes plastic, op de pootjes komt 't hdd kabelstekkertje
Verwijderd
Heb je al benchmarks van je systeem
sisoft ofzow. ben eigenlijk wel erg benieuwd hoe snel die Via C3 800 nu eigenlijk is
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Behalve het front en de achterkant (die 8mm smoke zijn) is alles van 5mm glashelder Plexiglas. Alle gaatjes heb ik met een Proxxon voorgeboord op 2,5mm.Op zondag 28 april 2002 15:33 schreef Devil het volgende:
Kun je misschien uitleggen hoe je het geheel bevestigd hebt ?
Het mobo in de kast, de harddisks, de cd-rom het plexi zelf etc ?
De schroefjes zijn 2,9 x 13mm zelftapper.
Gaten gemaakt met een 7 gatenboor in accuboor
Niks aan decomp of voeding hoeven frezen, alleen dat VIA bordje, ook met de Proxxon, uit de losse hand.
Ik heb twee 'etages' op de bodemplaat de CD/RW, deze kan ik er naar voren uithalen als dat nodig is.
Dan een 5mm plexiglas plaatje waar de Hdd op ligt, vastgezet dmv dubbelzijdig tape en daarboven weer een plexiglas plaatje van 5mm waarop 't MoBo met 4 schroeven en moeren vastzit.
De CD-rw etage is 40mm, de hdd 30mm, en het MoBo 40mm, totaal buiten afmeting is breed 158 mm x hoog 130 mm x diep 208 mm
zonder de voeding, die 158mm x 158mm x 80 mm meet.
detail pic van de zijkant >
en de spaghetti aan de achterkant
Dankje voor de info !Op zondag 28 april 2002 16:18 schreef Bart_Banaan hoe hij zijn gave plexi mod in elkaar heeft gekregen:
[..]
gaaf! dat wou ik ook met het lcd uit m'n laptop, maar helaas kan ik niemand vinden die me hier mee kan helpen.
Zit hier nou een C3 800 op? zo ja, dan ben ik wel geinteresseerd naar de performance.
Wat is overigens precies de functie van deze PC?
Hoe heb je trouwens dat plexiglas gebogen? Zelf gedaan of kun je dat bij ABC plastics ook laten doen?
Ik gebruik 'm als gewone PC, en hen nog geen enkel verschil met m'n PIII-1000/256 gemerkt, maar ja ik heb ook geen zware taken zoals gamen....Op zondag 28 april 2002 16:38 schreef SEFje het volgende:
Ziet er allemaal zeer goed uit dit
Zit hier nou een C3 800 op? zo ja, dan ben ik wel geinteresseerd naar de performance.
Wat is overigens precies de functie van deze PC?
Hoe heb je trouwens dat plexiglas gebogen? Zelf gedaan of kun je dat bij ABC plastics ook laten doen?
Plexiglas buigen : Gewoon zelf, men neme een verfbrander en houdt deze ongev. 1cm boven 't plexi waar dat moet buigen, een beetje heen en weer bewegen voor warmte verdeling, ff w88 en dan gewoon ombuigen, afkoelen *kan onder de kraan*..... niks aan
Heb je er al een DivX opgespeeld? Ik denk dat er veel mensen geinteresseerd zijn in de resultaten daarvan.Op zondag 28 april 2002 17:02 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm als gewone PC, en hen nog geen enkel verschil met m'n PIII-1000/256 gemerkt, maar ja ik heb ook geen zware taken zoals gamen....
Plexiglas buigen : Gewoon zelf, men neme een verfbrander en houdt deze ongev. 1cm boven 't plexi waar dat moet buigen, een beetje heen en weer bewegen voor warmte verdeling, ff w88 en dan gewoon ombuigen, afkoelen *kan onder de kraan*..... niks aan
Yep, had ik al gepost, gaat goed bij 800 x 600, full motion streaming of hoe je dat ook noemt.Op zondag 28 april 2002 17:34 schreef SEFje het volgende:
[..]
Heb je er al een DivX opgespeeld? Ik denk dat er veel mensen geinteresseerd zijn in de resultaten daarvan.
Ga later wel ff met SiSoft Sandra stoeien, benchmarks volgen.
Hoe vinden jullie m'n case badge eigenlijk? Die vind ik zelf eigenlijk wel stoer!
Ziet er tsjill uit man die opstelling
Omdat ik 't ook mooi vind!!!
Geef nog maar wat op- en/of aanmerkingen!
Intentionally left blank.
lijkt me vooral chillen als je naar 'n lan gaat
Maak je die kastjes ook voor de massa ?!?!
Lijkt me leuk, maar leechen wat is datOp zondag 28 april 2002 19:47 schreef De_Bastaard het volgende:
Echt wreed ding man)
lijkt me vooral chillen als je naar 'n lan gaatgewoon om te laten leechen
Maak je die kastjes ook voor de massa ?!?!![]()
Verwijderd
Leechen = downloaden van warez (als ik me niet vergis)
Verwijderd
dan sluip ik snachts wel ff naar binnen en ga ik hem jatten omdat ie zo vreselijk cool is
neej serieus echt super mooi
en dan nog waar woon jij
Ziet er echt netjes uit !
Als je hier een handeltje in gaat beginnen...
immo Zeer gave mod!
niks
zit die constant met z'n tong aan z'n neus te likken ofzo?Op zondag 28 april 2002 21:02 schreef Bart_Banaan het volgende:
Ik woon in NO friesland, en deze slaapt naast de comp:
[ontopic]supermooi gedaan man echt r*tecool!
misschien ideetje om je tft ook in een plexi te rammen?
Moet je deze topic ff volgen.....Op zondag 28 april 2002 21:19 schreef Chop2000 het volgende:
Heb je mischien 3dmark scores van dat bakkie?
immo Zeer gave mod!!
[topic=471056]
Daar staan benchmarks in van de VIA-site.
Mijne volgen asap, maar ik verwacht niet dat die al te best uitvallen, want het is geen uitblinker in MM, wel in geluidsproductie en stroomverbruik
Zeker een goed idee, had ik zelf nog niet bed8, dus wie weet...Op zondag 28 april 2002 21:21 schreef Scalle-- het volgende:
[..]
zit die constant met z'n tong aan z'n neus te likken ofzo?
[ontopic]supermooi gedaan man echt r*tecool!
misschien ideetje om je tft ook in een plexi te rammen?
En de foto van de hond was genomen na het opeten van het buurjochie....
En toch haal je je plexiglas in amsterdam en je gaat naar de pC dump dag?Op zondag 28 april 2002 21:02 schreef Bart_Banaan het volgende:
Ik woon in NO friesland[..]
yeah right
Reality beats fiction by far!
tis inderdaad friesland
Maar heb je eigenlijk de AT of de ATX gebruikt voor je stroomvoorziening van je bodje? Of zelf een kabel samengesteld?
En dan nog een vraagje
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Verwijderd
Hoe krijgt DA mobo zijn voeding dan ??Op zondag 28 april 2002 19:57 schreef Bart_Banaan het volgende:
En nog maar eentje:
hehe, maar serieus: heel subtiel is de externe voeding buiten beeld gelaten
Ik heb nog GEEN van de 4 COM poorten aangesloten.
Aan de achterkant heb ik gewoon een strookje van 2cm open gelaten. Dus plaatje plexi erboven, Plaat eronder, en voor de afwerking twee kleine strookjes links en rechts naast de gleuf.
En ik ben 4 dagen per week in A'dam, ik WERK daar! Je mag me opzoeken op m'n werk, mail me maar, dan krijg je me adres SEFje! Kunnen we ff ged88 wisselen over dat nwe 17x17 MoBo en de RAI. En natuurlijk m'n nieuwe project!
Verwijderd
Ik was al heel lang van plan om ook een plexi-case te bouwen maar plexiglas is zo tering duur he'!!
Maar hij is echt vet! keep up the good work.
en met een beetje uitleg zo :
en deze wil ik jullie niet onthouden
hehe, is goed, ik stuur wel een mailtjeOp zondag 28 april 2002 22:49 schreef Bart_Banaan het volgende:
[...]
En ik ben 4 dagen per week in A'dam, ik WERK daar! Je mag me opzoeken op m'n werk, mail me maar, dan krijg je me adres SEFje! Kunnen we ff ged88 wisselen over dat nwe 17x17 MoBo en de RAI. En natuurlijk m'n nieuwe project!
Maar wordt je HD niet te warm??
kijk maar goed op dit plaatje, net gemaakt nadat 'ie al de heledag aan staat:
Verder wel mooi
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Ik ga nog kabelgoten aanleggen, maar ik heb deze pas twee dagen staan, dus niks heb nog een vaste plek. Als ik de definitieve opstelling weet, dan plaats ik kabelgoten en werk alles wegOp maandag 29 april 2002 00:16 schreef Bart B het volgende:
Opzich wel mooi gedaan... maar kun je niks doen aan die kabelbende achter het ding? dat verpest het. Zou al die voedingkabels samenbinden (e.v.t. in zelfde connector). Gewoon wat netter afwerken op dat punt.
Verder wel mooi
*MoBo heeft 'extended IR support', case is plexiglas, tadaaaahh ir keyb/mouse/lan etc.. Dat komt wel goed

achja er zijn mensen met tijd over hè
succes met je volgende project !
Verwijderd
Omg bart banaan je weet niet van ophouden he.. maar hij blijf leuk hoor.Op zondag 28 april 2002 01:15 schreef Bart_Banaan het volgende:
Ik ga maffen, ff nog een plaatje voor het dromen.......![]()
![]()
afbeelding
![]()
![]()
dat wilde je toch horen