wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
OC'en dus
aleen weetikniet of de live het ook kan.
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Dus 150 moettie zeker aankunnen
Kan ook aan het mobo liggen dat hij het niet pikt...
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
Bij mij ook..`170 en hij deed het nog.. Helaas de rest niet stabielOp zondag 28 april 2002 14:24 schreef TheDarkLord666 het volgende:
ehm ... ik heb hem draaien op 171 ...
Dus 150 moettie zeker aankunnen
Kan ook aan het mobo liggen dat hij het niet pikt...
ikke niet dus hij draait dan bij mij echt op 150.
als jij er een divider heb (gaat auto volgens mij) is er niks aan de hand, kan die 70 aangeven voor je cpu maar je pci kan "maar" 133 of zo doen.
daar gaat het me om, of hij echt 150 aankan.
want ik heb al een live van 130 piel om zeep, en die 5.1 die ik nu heb wil ik niet kwijt, das een plankje van 450 ballen....
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
ah!! een zinnig replytje waar we wat mee kunnen...Op zondag 28 april 2002 14:29 schreef PipoDeClown het volgende:
Lijkt me meer interessanter om te weten welke PCI-bus snelheid een bepaalde kaart aankan, want dat is tenslotte de interface waarmee ie kletst.
graag dan even makkelijk doen:
even invullen:
sblive max bus speed: ***mhz
voodoo3 max bus speed: ***mhz
andere mensen nog?
kunen we een leuk lijstje maken hier.....
Gewoon, uitproberen... als 't werkt heb je mazzel, en als 't niet werkt dan kun je er misschien 'iets' aan doen maar verwacht er niet te veel van.
Hardcore-Networking-Wannabe's© | Artistiek? Jahoor! ik kan heel goed MRTG-grafiekjes kleuren
Concrete Loop Watercooling
niet welk systeem je erachter hebt hangen, een g3 op 170 in een asus bord gaat even snel aan gort als een g3 op 170 in een msi...
en het is fijn om te weten of hij kan wat je wil, daarom wil ik dat lijste hebben. ook fijn voor anderen die willen o/c'en zonder zijn sound of videokaart aan gort te helpen.
Verwijderd
Dus dan werkt die SB Audigy op 50 MHz
Blijkt dus wel dat ze aardig wat kunnen hebben.....