hallo, ik zou graag willen dat iedereen die zin heeft even die geheugen bench zou willen doen, screenshotje is mooi, gewoon plain text is ook goed, het gaat mij er gewoon even om mooie vergelijkingen te onderscheiden. En een beetje te meten met elkaar of alles loopt zoals het hoort..kan erg nuttig zijn voor hoop mensen, anyway in de search kon ik geen vergelijkbaar topic vinden.
Ik haal met mijn onderstaand systeem in beide balkjes boven de 2000mb's met 1 reepje 512mb ddr (pc2100) op 300mhz 150x2, cas2.5 3-5-2, zal later een pic neerzetten, zit op me werk nu. Heb noname cheapo ram trouwens... hoop dat dit topic open mag blijven, en dat er meerdere geinterresseerde zijn. bvb, zie mijn sys in sign.
Ow, ik draai windows XP!
Ik haal met mijn onderstaand systeem in beide balkjes boven de 2000mb's met 1 reepje 512mb ddr (pc2100) op 300mhz 150x2, cas2.5 3-5-2, zal later een pic neerzetten, zit op me werk nu. Heb noname cheapo ram trouwens... hoop dat dit topic open mag blijven, en dat er meerdere geinterresseerde zijn. bvb, zie mijn sys in sign.
Ow, ik draai windows XP!