V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Verwijderd
ik heb er tot een halfjaar geleden bijna 5 jaar bijgezeten, snelheid is goed en bijna nooit storingen
Sinds '94 heb ik Euronet.
Eerst analoog,later ISDN.
Je kan je 2 lijnen (ISDN) bundelen,als je wat sneller wilt
Nog nooit problemen mee gehad.
Heb ook eerst analoog gehad, later isdn, en nog weer later adsl van euronet. Nooit klachten.Op zondag 28 april 2002 13:38 schreef MarElo het volgende:
Sinds '94 heb ik Euronet.
Helpdesk is goed, maar ik kan niet vergelijken met andere providers omdat ik bij m'n huidige xs4all adsl abbo de helpdesk nog nooit nodig heb gehad.
Ik heb pro ADSL basic van Euronet, heb er nog nooit problemen mee gehad, de snelheid is altijd goed en de service van Euronet, voor zover ik die heb meegemaakt, is ook goed.
Expanding the inexpandable
Verwijderd
ik heb trouwens wel een nare nasmaak aan euronet overgehouden, toen ik mijn abbo na jaren wilde opzeggen heb ik dit meer tientallen keren moeten doen want ze bleven geld van me rekening afschreven, uiteindelijk 3 maanden teveel lopen betalen, ik in goede vertrouwe dat ze het wel zouden terug storten, krijg ik na 20 telefoontjes naar hun toe ineens te horen dat ze dit niet doen...
ben je jarenlang trouwe klant, en dan doen ze zoiets...
ik heb euronet en xs4all gehad, en ik vond zelf xs4all beter,nooit problemen mee gehad+hogere verbindingssnelheid op me analoge lijntje
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Ok,... 1 minpuntje danOp zondag 28 april 2002 17:59 schreef Kertje het volgende:
ik heb trouwens wel een nare nasmaak aan euronet overgehouden, toen ik mijn abbo na jaren wilde opzeggen heb ik dit meer tientallen keren moeten doen want ze bleven geld van me rekening afschreven, uiteindelijk 3 maanden teveel lopen betalen, ik in goede vertrouwe dat ze het wel zouden terug storten, krijg ik na 20 telefoontjes naar hun toe ineens te horen dat ze dit niet doen...
Ik heb 2 mailaliassen die ik weg wil hebben.
Zelf veranderen kan niet,moet je doorfaxen of brief schrijven.
Nu heb ik dit al bijna een jaar geleden gedaan,en 2 maanden geleden maar eens gebeld waarom ze nog niet weg zijn.
Ik krijg er nog steeds mail op binnen,terwijl ze volgens Euronet afgesloten zijn,maar nog wel bestaan.
Volgens de dame aan de phone,moet ik nog maar 3 maanden wachten,dan zijn ze wel weg
Het zal wel aan mij liggen,maar dat hoeft toch geen 3 maanden te duren lijkt me.
Ik zal deze week maar weer eens een poging wagen
Verwijderd
ik zat tot zomer 2001 bij euronet, nooit problemen, nooit storingen gehad.. altijd snel etc.. (ISDN had ik dus)
goed bedrijf!
goed bedrijf!
Pagina: 1