Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vragen over Vodafone factuur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren de factuur van mijn Vodafone 120 abo gekregen, maar hier heb ik toch vragen over. Ik weet dat ik het beste de klantenservice even kan bellen, maar ik ben benieuwd of jullie mij uitleg kunnen geven.

- De maandkosten. Op mijn factuur staat € 19,75. Terwijl de maandkosten toch echt € 23,50 zijn (volgens de Vodafone site). Op zich niet erg, maar waarom dit prijsverschil?

- Ik schijn voor € 16,09 naar 06 mobiele nummers gebeld te hebben. Maar ik heb toch 120 minuten per maand gratis? Of heb ik nu teveel gebeld en ben ik over mijn belbundel heen gegaan? Ik kan dat nergens vinden op de factuur.

Die bedragen opgeteld maken een bedrag van € 42,65. Ik snap hier niet veel van.

En dan nog even een vraagje: wie weet wanneer Vodafone met dezelfde service als Ben/Dutchtone komt om je resterende belminuten op te vragen?

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:20
Op zondag 28 april 2002 13:00 schreef Silverstar het volgende:
Ik heb gisteren de factuur van mijn Vodafone 120 abo gekregen, maar hier heb ik toch vragen over. Ik weet dat ik het beste de klantenservice even kan bellen, maar ik ben benieuwd of jullie mij uitleg kunnen geven.

- De maandkosten. Op mijn factuur staat € 19,75. Terwijl de maandkosten toch echt € 23,50 zijn (volgens de Vodafone site). Op zich niet erg, maar waarom dit prijsverschil?

- Ik schijn voor € 16,09 naar 06 mobiele nummers gebeld te hebben. Maar ik heb toch 120 minuten per maand gratis? Of heb ik nu teveel gebeld en ben ik over mijn belbundel heen gegaan? Ik kan dat nergens vinden op de factuur.

Die bedragen opgeteld maken een bedrag van € 42,65. Ik snap hier niet veel van.

En dan nog even een vraagje: wie weet wanneer Vodafone met dezelfde service als Ben/Dutchtone komt om je resterende belminuten op te vragen?
uhmm, die abbo kosten zijn bij mij ook zo raar, maar ze berekenen niet een hele maand vanaf 1jan bijv. maar vanaf de dag dat jij je abbo had afgesloten. Er zal ook nog wel ergens een bedrag staan wat de prijs kompleet maakt.

Ja volgens mij ben je gewoon over ja 120minuten heen gegaan.

• lost95
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:51
19.75+ 19% BTW = 23,50

(en totaalbedrag is ook incl. BTW)

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 28 april 2002 13:02 schreef ]-[Skinlab]-[ het volgende:

[..]

uhmm, die abbo kosten zijn bij mij ook zo raar, maar ze berekenen niet een hele maand vanaf 1jan bijv. maar vanaf de dag dat jij je abbo had afgesloten. Er zal ook nog wel ergens een bedrag staan wat de prijs kompleet maakt.
Ik zie net dat er nog 19% BTW overheen komt (thanx lost95), en dat maakt het bedrag wel compleet.
Ja volgens mij ben je gewoon over ja 120minuten heen gegaan.
Hmm, moet ik toch maar wat minder gaan bellen, je gaat echt snel over je belbundel heen, vind ik zelf ;(

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:26
Op zondag 28 april 2002 13:02 schreef ]-[Skinlab]-[ het volgende:

Gaat van de eerste tot de laatste van de maand en niet op de afsluitdatum.
Mocht je nu bijvoorbeeld op de 15de een abbo hebben afgesloten heb je dus maar 60 minuten in die maand!!! Het aantal belminuten per maand word alleen in een gespecificeerde rekening weer gegeven.

no comment

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 11:26

Korakal

Up up up!

Het aantal belminuten per maand word alleen in een gespecificeerde rekening weer gegeven.
zelfs in een gespecificeerde rekening niet!
of je moet 10 pagina's minuten en seconden gaan optellen...
ik heb ook een Voodoofone abo met gespecificeerde rekening maar het staat er dus mooi NIET bij.

btw als je het echt heel ernstig wilt weten kun je met factuurinfo bellen. ze kunnen dan tot een dag of 3 terug (niet realtime!) zien hoeveel minuten/kosten je hebt verbeld
Pagina: 1