flat-fee internet

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-08 08:20
Hallo,

Omdat hier nog geen kabel/ADSL te krijgen is, heb ik sinds een paar maanden Friaco als internet provider, hiermee kon ik voor 30 euro per maand gratis internetten in het weekend en 's avonds na 18 uur.

Maar nu kreeg ik zonet een mailtje dat ik teveel bandbreedte verbruik, en dat ik eind deze maand wordt afgesloten :( Ik zou al 2 waarschuwingsmailtjes hebben ontvangen, maar ik heb enkel een keer een mailtje gekregen met de mededeling dat er een fair use policy zou komen.
Waarschijnlijk verbruik ik teveel bandbreedte doordat ik errug veel online games speel enzo.

Nu ben ik aan het zoeken naar een nieuwe flat fee aanbieder (zoals dit heet) ik ben er al een paar tegengekomen, maar daar kun je alleen een abonnement (of hoe je dat ook schrijft) krijgen voor de hele dag online te zitten voor maar liefst rond de 200 euro, omdat ik overdag altijd weg ben heb ik hier nix aan, en het is zowieso te veel geld.
Weet iemand anders nog zo'n aanbieder waar ik terecht kan voor zo'n zelfde bedrag (max. 50 euro per maand fzow),
ik moer er ook met ISDN terecht kunnen, ik geloof dat wanadoo zoiets eerder ook had, maar dat je daar niet met ISDN terecht kon, nu is deze dienst overigens helemaal afgesloten.

Kan iemand me alstjeblieft helpen?
Alvast bedankt.

PS
Satteliet is geen optie :D

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Verwijderd

Kijk voortaan eerst eens rond. Ik heb nog geen 3 uur geleden precies eenzelfde topic geopend.

• Solomon
Op zondag 28 april 2002 11:21 schreef JanWillem het volgende:
Kijk voortaan eerst eens rond. Ik heb nog geen 3 uur geleden precies eenzelfde topic geopend.
:P dat zag ik zonet ja :D
[edit]

maar ik vroeg dus eigenlijk om andere providers, ik zit niet te klagen over friaco enzow

Verwijderd

Daar vroeg ik ook naar, alleen men zit liever te zeiken om de terugkomst van Friaco...:)
Friaco vond ik echt supergoed! Nooit problemen mee...behave nu :(

• Solomon
Op zondag 28 april 2002 12:34 schreef JanWillem het volgende:
Daar vroeg ik ook naar, alleen men zit liever te zeiken om de terugkomst van Friaco...:)
Friaco vond ik echt supergoed! Nooit problemen mee...behave nu :(
ja inderdaad, vond ze altijd wel goed, goeie helpdesk online, toen ze het een keertje niet deden gelijk een vergoeding enzow

Verwijderd

Ik word ook afgesloten :( => ik ben dus ook hard op zoek naar een flat-fee provider. Het liefst 24/7 ...

Ik heb een keer iets gehoord over Ladot ofzo, weet iemand daar meer over ?

edit:
Ik zie in het andere topic over Friaco er al wat over staan

• Solomon
Op zondag 28 april 2002 13:01 schreef MoNkToNk het volgende:
Ik word ook afgesloten :( => ik ben dus ook hard op zoek naar een flat-fee provider. Het liefst 24/7 ...

Ik heb een keer iets gehoord over Ladot ofzo, weet iemand daar meer over ?
zij nemen geen nieuw abbo's meer aan, voor meer info check dit topic [topic=480460/3/25]

doe deze dan maar op slot

Verwijderd

Ja, in het andere draadje gaat het snel met de berichten, dusse daar moet je zijn ;).

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
>> andere topic ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.