http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/480306
Meneer de imaam (of zoiets) mag hier als gast komen zeggen dat de westerse cultuur de hele wereld vervuilt en dat wij hier dus eigenlijk niet thuis horen ?
En terwijl hij met z'n gevolg zijn eigen land in de steek laat probeert hij hier zijn volk tegen de westerse samenleving op te zetten.
DAT is opruiend.
(zo, dat wilde ik ff kwijt
)
Vindt ik niet terecht, omdat een groot gedeelte van de bevolking hetzelfde zegt/denkt.quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zaterdag 27 april 2002 23:00 schreef Raikane het volgende:
Ik stem zeker op LPF, ten eerste als protest tegen de huidige politiek, en ten tweede omdat zijn partijprogramma mij aanspreekt.
Ik ga in iedergeval niet op een linkse partij stemmen, dan kunnen we net zo goed meteen de grenzen opengooien en in elke wijk 20 asielzoekers centrums zetten.
--------------------------------------------------------------------------------
Hier krijg je een officiele waarschuwing voor. Dit soort opruiend ongenuanceerd taalgebruik wil ik hier niet zien.
Meneer de imaam (of zoiets) mag hier als gast komen zeggen dat de westerse cultuur de hele wereld vervuilt en dat wij hier dus eigenlijk niet thuis horen ?
En terwijl hij met z'n gevolg zijn eigen land in de steek laat probeert hij hier zijn volk tegen de westerse samenleving op te zetten.
DAT is opruiend.
(zo, dat wilde ik ff kwijt