Toon posts:

www.namezero.com :: vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
daar heb ik een free domain aangevraagd, volgens mij adde die lui helemaal geen banner op je domein ofzo..

maar hiers m'n probleem, ik weet niet wat ik in moet vullen bij access.namezero.com, om ervoor de zorgen dat hij geredirectt word, daar staat kies gewoon dat en vul volledige url in, maar hij blijft gewoon die namezero page tevoorschijn laten komen.

kan iemand me helpe?

b.v.d.

Verwijderd

Topicstarter
UHM

IK BEDOEL domainzero.com

www.domainzero.com

niet namezero :P

Verwijderd

bij mij staat er het volgende:

hostname = www.graasland.com
recordtype = URL Frame
MX Pref = 10
Adress = http://www.graasland.net

dan zou hij moeten werken ..
voor elke volgende werkt het hetzelfde
maar dan wordt het bijv:

leden.graasland.com of
tweakers.graasland.com

suc6

Verwijderd

Is die domainzero.com helemaal gratis dan?? Dan ga ik er ook eens een url registreren :)

• Banaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:33
Op zich wel ja. Je wordt alleen af en toe gespamt door wat bedrijven die je hebt moeten aanvinken aan het eind van de registratie, mja.. een simpel hotmail/yahoo (of zoiets) accountje voor eenmalig gebruik lost zoiets ook weer op.. >:)

Verwijderd

Topicstarter
ja, domainzero is supervet

gewoon gratis domein, ZONDER BANNERS OP POPUPS van hun,

bij een whois, staat alle billing en technical contact op hun info, maar registrant oop de jouwe

je krijgt alleen af en toe van die spam reclame waarvoor je MOET kiezen als je gratis domein wilt..

voor rest, snel ook nog

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Ja, en je bent VERPLICHT iets te kopen!
Dat staat er in principe echt!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
dit is niet waar:
dit staat in de faq:

Does "accepting offers" mean that I will receive email from various organizations or does it mean I must purchase a certain amount of item from these organizations?
There is no obligation to make any purchases. Accepting the offers provides the sponsors with your email address for being able to send you their offers.

Verwijderd

Was het niet zo dat die gasten enkel tcp port80 doorlinkten???
Waar je dus geen flikker aan hebt als je een mailserver ofzo (like me) draait..?

=)

Verwijderd

Nee, niet waar !!!

Wij draaien ook onze eigen mailserver
en dat werkt prima :9

Verwijderd

Is het niet zo dat ze het enkel doormailen naar het emailadres wat je opgegeven hebt bij NAmezero...? :) volgens mij wel....

dus als ze mailen naar
account@jouwndomainname.com dat dat gewoon verstuurd wordt naar account@bijnamezeroopgegevn.xx

????
Pagina: 1