Toon posts:

Friaco weg, wat nu?

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 978 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-08 23:09

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Op vrijdag 21 juni 2002 21:25 schreef overklokje het volgende:
nou nee hoor... kijk maar (quote uit mailtje):
[..]
Dat is dus VOOR 18.00 en NAAAAAAAA 23.00!!!!!!! Daar naaien ze ons de WEER mee!!! :(:(:(:(:( De meeste mensen willen 's avonds gewoon ff lekker internetten, en niet voor 18u (want dan werken ze) en na 23u want dan willen ze SLAAAAAAPEN (ik spreek niet voor mezelf maar ik kan het me wel voorstellen :P)
Ja, dat heb ik gelezen ;)
Ik doel meer naar de Fair Use policy van hun.
Dus €50 = 100 uur per maand, is dit ook voor thuisnet het geval??

Verwijderd

precies jij snapt hem, ben 18:30 thuis ff eten internetten, muziek luisteren, gamen enz. en dan rond de 23:30 gaan pitten moet weer om 7 uur op.

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 21:10 schreef Vae Victis het volgende:
Om 18:06, kreeg ik een mailtje dat mijn anvraag behandelt is/was.
Of dit nou betekent dat ik die nieuwe abbo krijg? Denk het wel.
Lijkt me dus dat het idd. erg snel is gegaan.

Tja €50 is veel, maar andere keus is er haast niet.
Ik heb opzich deze bedrag er ook wel voorover om te internetten.
Alleen ik zou wel graag willen weten wat nou precies die Fair Use inhoud.

Rekensom: nieuwe abbo die er bij gekomen is kost €50 per maand, je kunt dan 100 uur erop. (ook fair use)
Ik reken even met 2 maanden (is makkelijker)
2 maand = 4+5(weken) = 9 week.
200 uur / 9 week = 22.22 uur per week.
Dat is meer dan 4 uur per dag. (4.44 uur)
Dat is nog een nette prijs.
Als je dan er van uitgaat dat thuisnet ook €50 is.
zal dat ook ong. 4 uur/dag zijn.
Maarja dat is gokwerk, of dit ook idd zo gezien word door Friaco.
Je kan dus beter naar One.Tel overgaan want daar heb je ook 100 uur voor €50.
Geen disconnect na 2 uur, geen starttarief, geen tijdsrestrictie ofwel je kijkt maar wanneer je die 100 uur verbruikt, al is het alleen in de KPN piekuren (tel uit je winst!!).
Gewoon weggaan bij Friaco en naar One.Tel gaan, voorlopig wordt je daar stukken beter behandelt als bij die Friacojongens! en dat is ook heel wat waard toch?

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-08 08:24
Op vrijdag 21 juni 2002 21:29 schreef pinolief het volgende:

[..]

Geen disconnect na 2 uur, geen starttarief, geen tijdsrestrictie ofwel je kijkt maar wanneer je die 100 uur verbruikt, al is het alleen in de KPN piekuren (tel uit je winst!!).
Gewoon weggaan bij Friaco en naar One.Tel gaan, voorlopig wordt je daar stukken beter behandelt als bij die Friacojongens! en dat is ook heel wat waard toch?
dat is een heeeel goed idee. ik denk dat ik dat maar eens ga doen en friaco lekker laat barsten? maar mensen we hebben nog tot 1 juli en ik ben van plan tot dan lekker van 18.00 tot 08.00 te gaan downen :Y) that'll show them how i feel >:)

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Op vrijdag 21 juni 2002 21:29 schreef pinolief het volgende:
Het is idd. wel zo dat de prijzen meer op een lijn komen te zitten.
Maar totzover zit ik bij Friaco opzich goed.
De tijden bevallen me, en de prijs 50 is nog steeds te doen.
En om KPN piekuren geef ik niets om, want ik zit dan toch niet op internet, geen tijd.

Als ik nu gewoon mijn internet gedrag kan door laten gaan voor €50 dan heb ik geen probleem ermee.

En idd. de klantvriendelijkheid, doel ik voornamelijk op de inhoud van de brieven zou richting klant stukken beter kunnen.
Beetje meer moeite en je hebt een brief die stukken beter bij de klant valt dan deze op dit moment.
Dan is de klant ook meer geneigd te zeggen, ja we begrijpen het en tis goed.

• jazz
Op vrijdag 21 juni 2002 21:36 schreef Vae Victis het volgende:
En om KPN piekuren geef ik niets om, want ik zit dan toch niet op internet, geen tijd.

Als ik nu gewoon mijn internet gedrag kan door laten gaan voor €50 dan heb ik geen probleem ermee.
jij hebt er dus geen probleem mee nu voor 18.00 en na 23.00 te gaan internetten? :? want daartussen kan het niet, kijk maar naar mn voorgaande post/lees je friaco-mail.

Fair Use Policy... yeah right! :( eerder UUP

Verwijderd

jij die tijden zuigen echt, wie gaat er nu om die tijden internetten, als je werkt van 8:30 tot 18:30

• jazz
als je bij one.tel een internet abonnement wilt, moet je al een abonnement hebben daar... hmmz ik ga het iig overwegen :)

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Op vrijdag 21 juni 2002 21:46 schreef overklokje het volgende:

[..]

jij hebt er dus geen probleem mee nu voor 18.00 en na 23.00 te gaan internetten? :? want daartussen kan het niet, kijk maar naar mn voorgaande post/lees je friaco-mail.
ja, dat weet ik. maar zolang ik thuisnet heb
3. ThuisNet:50,= EUR inclusief BTW,
Toegang als vroeger (vòòr 1 juni) dagelijks van 18.00
tot 08.00 uur en het gehele weekend. Beperkt beschikbaar !
Dan vind ik dat geen probleem.
Lezen ;)
Fair Use Policy... yeah right! :( eerder UUP
Ja die FUP, ik wil gewoon weten hoe lang ik erop mag, als dat dikke 4 uur per dag is, vind ik het best.
Ik vul zelf de tijden tussen 18:00 en 08:00 wel in.

• jazz
is het je gelukt dan om zo'n abonnement te krijgen?? want die waren na een half uurtje al vol... :(

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Op vrijdag 21 juni 2002 22:06 schreef overklokje het volgende:
is het je gelukt dan om zo'n abonnement te krijgen?? want die waren na een half uurtje al vol... :(
mailtje
Uw aanvraag is behandeld en u zult zo spoedig mogelijk de nieuwe gegevens
binnen krijgen
Ik hoop het.
Otherwise I'm gonna be desperate. :)
Op vrijdag 21 juni 2002 22:17 schreef overklokje het volgende:
zal wel zo'n autoreply zijn... of weten ze niet hoe die werken :r op friaco..

post je bevindingen svp.
Sure will do. :)

• jazz
zal wel zo'n autoreply zijn... of weten ze niet hoe die werken :r op friaco..

post je bevindingen svp.

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 20:14 schreef the_ra2_master het volgende:
Dat die gore stronthomo's allemaal de nigel krijgen, en een paar ingeklapte longen, een doorgebloede lever, een prop in hun hartslagader, dat ze maar lijden...maar nog niet dood gaan...ze moeten langzaaam lijden, dat is het leukste.
Mijn 1e alternatief:
Scoor een bom op je rug en ga naar het hoofdkantoor van Friaco; eis je abo terug of anders vliegen ze allemaal met jou de lucht in:)
Mijn 2e alternatief:
loop met een shotgun het hoofdkantoor binnen en schiet al die nigels neer....altijd leuk om je agressie op zo'n manier kwijt te kunnen
Mijn 3e alternatief:
Dwing VDH om een scheikundig gifgas, zoals we dat zagen in de film over de 1e Wereldoorlog met de loopgraven bij onze altijd strakke en vrolijke belg, te creëren en vergas de inhoud van het hoofdgebouw...met VDH erbij uiteraard, eerst moet je hem gebruiken, dan moet je hem bezeiken, en dan moet je hem afmaken...
Even geen inspiratie meer over voor een 4e alternatief te gaan denken, maar het kan op vele manieren, je kunt onze altijd strakke snijper om zijn kunsten te vertonen op een mooie stealthy manier...
al die nigels moeten eraan, aanklagen heb je niets aan, ze moeten d00d....zo dat was het weer, nu weer nieuwe inspiratie zoeken:) uiteraard wel oppassen dat ik nu niet naar onze knorrer moet gaan...ook die er ook nog ff bij betrokken, nu vind ik het wel goed...
je hebt helemaal gelijk :)
ik heb dan een net mailtje naar ze toegestuurd over hun klantvriendelijk, zal natuurlijk niks uitmaken, maar dat ze ZIELIG zijn lijkt me wel duidelijk !

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-08 23:18

klaaz

it's me!

Mijn vermoeden was toch juist:

[topic=523041/1/25]

Dat zgn niet automatisch kunnen afschrijven is gewoon een truc geweest om de gelden binnen te krijgen zonder dat we konden storneren.

Dat ik er ook nog ingetrapt ben zeg... :(

• jazz
wie wil de site van friaco heel erg down zien met de waarheid (iets in de trend van oplichters) erop? ik iig wel. hackers, leef je uit op friaco(.nl) >:)

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 21:59 schreef overklokje het volgende:
als je bij one.tel een internet abonnement wilt, moet je al een abonnement hebben daar... hmmz ik ga het iig overwegen :)
Geen probleem! bel naar 0800-1658 en meld je gratis aan.
Daarna zeg je dat je het One.Tel internet wilt voor het aantal uren wat jij wilt.
Nu is het zo dat dit op de 23e van de maand ingaat maar dat is over twee dagen al.

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 10:59
Op vrijdag 21 juni 2002 22:32 schreef overklokje het volgende:
wie wil de site van friaco heel erg down zien met de waarheid (iets in de trend van oplichters) erop? ik iig wel. hackers, leef je uit op friaco(.nl) >:)
Maar niet doen. Friaco wordt gehost op servers van mijn werkgever. Dus ik weet meteen wie die server naar de ****** heeft geholpen >:)

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Hmm, is dit het actieve Friaco topic? Dan plaats ik mijn reactie hier wel :)

Zeer klote ja. :(

Hoe zit het trouwens met het openstaande beltegoed? De laatste keer (begin mei) hebben ze namelijk 2*45euro van m'n rekening afgeschreven en hier is uiteraard nog een groot bedrag van over.

Iemand die hier meer over weet?

hmmz

• jazz
hmmz jah, nu je het zegt... gelijk terugvragen... :O

• jazz
Op vrijdag 21 juni 2002 23:26 schreef Jaded het volgende:

[..]

Maar niet doen. Friaco wordt gehost op servers van mijn werkgever. Dus ik weet meteen wie die server naar de ****** heeft geholpen >:)
jij bent onze man inside :P you know what to do... >:)

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

Op vrijdag 21 juni 2002 23:38 schreef overklokje het volgende:
hmmz jah, nu je het zegt... gelijk terugvragen... :O
Hoe? Waar? Bij je bank kan het niet meer aangezien je slechts kan storneren binnen 30dagen en in mijn geval is het al langer dan 30dagen geleden :(
Hierbij de bevestiging van uw opzegging per 1 juli a.s. Per genoemde datum zullen wij u afsluiten van onze dienst. Een eindafrekening zal voor u worden opgemaakt.
FRIACO SUPPORT
Iemand heeft hier al naar geïnformeerd. Bron

hmmz

• jazz
van de site van FRIACO:
Met NetSource BelTegoed kunt u tot 90% besparen op uw internationale telefoonverkeer. Binnen Nederland kunt u 18% besparen op interlokale gesprekken. NetSource reserveert voor u een beltegoed van EUR 45,-. De gesprekskosten worden hiermee verrekend volgens de actuele prijslijst. Op het moment dat uw Beltegoed is verbruikt, krijgt u een volledige specificatie van alle gesprekken en reserveert NetSource automatisch een nieuw tegoed voor u. U kunt altijd blijven bellen, dus zolang u nog geen specificatie heeft ontvangen, weet u dat u nog vooruit kunt met uw Beltegoed. Er zijn geen abonnementskosten of andere verplichtingen. Mocht u willen stoppen met deze dienst, dan zal NetSource uw resterende Beltegoed aan u retourneren.

• jazz
Heeft iemand toevallig nog een kopie van de FUP (Fair Use Policy) of zoiets als de algemene voorwaarden ergens staan? Want 'toevallig' (:r friaco) staat ie niet meer op hun site... Iemand een linkje? Benk ik benieuwd naar.

*sorry had beter vorige post kunnen editen* (space-saver :))

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:56

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik snap er dus geen hol van! :X

Ik heb nu Thuisnet, al een half jaar. :)
Blijf ik thuisnet nou houden en betaal ik €50 in de maand?
Op hun site staat dat Thuisnet vol is, geld dit ook voor mij? :?

Ik heb gisteren mijn mail niet kunnen lezen.

Whatever.

• jazz
voila het :r mailtje van :r friaco nog een keer:
mailtje Friaco.
Uw huidige ThuisNet abonnement komt per 1 juli 2002 te vervallen !
In eerdere mededelingen werd gevraagd uw Internetgebruik te spreiden
omdat met ingang van 1 juni, de beschikbare capaciteit, voor die prijs,
met 4 ThuisNetters gedeeld moet worden. Het spijt ons bijzonder maar
dat blijkt in de praktijk niet goed te werken. Daarom worden de abonnementen
geheel gewijzigd.U kunt voortaan kiezen uit de volgende abonnementen:

1. VolNet: 238,= EUR inclusief BTW
Altijd toegang 24 uur per dag, 7 dagen in de week.

2. ZakenNet: 160,= EUR inclusief BTW
Altijd toegang op elke werkdag van 08.00-19.00u.

3. ThuisNet:50,= EUR inclusief BTW,
Toegang als vroeger (vòòr 1 juni) dagelijks van 18.00
tot 08.00 uur en het gehele weekend. Beperkt beschikbaar !
VOL = VOL.

4. NIEUW ABONNEMENT: TEST
100 UurNet voor 50,= EUR inclusief BTW, meerdere gebruikers per lijn:
toegang elke dag tot 18.00 uur en elke avond vanaf 23.00 uur.

Voor alle abonnementen geldt:
* Fair Use Policy blijft van kracht. Bent u klaar sluit dan af.
* Internet buiten de tijden kost :0,05 EUR per login en 0,05 EUR per minuut (incl.BTW)
* Aanmeldingen worden verwerkt in volgorde van binnenkomst.
* Het 100-uurNet is in de testmaand ook beperkt beschikbaar.
* Uw abonnementskeuze wordt u binnen 2 werkdagen bevestigd op uw Friaco e-mail adres.
* Uw tegoed wordt even groot als de nieuwe abonnementsprijs.
* Gewijzigde algemene voorwaarden: opzegtermijn minimaal 14 dagen voor einde maand.

Mochten wij geen keuze van u hebben ontvangen, dan wordt uw abonnement volgens
de algemene voorwaarden automatisch beëindigd op 1 juli 2002.!!!
U kunt dan vanaf die dag geen FRIACO diensten meer gebruiken. Ook Uw e-mailbox
en -adres bij friaco.nl zal dan worden afgesloten. Wij proberen met deze
drastische maatregelen een redelijke internettoegang te kunnen blijven waarborgen.

Wij verzoeken u uw keuze kenbaar te maken vóór 28 juni 2002 op
www.friaco.nl/aanmeld.htm

Met vriendelijke groet,

Uw Friaco Team
nog even erbij vermelden dat na een half uurtje het ThuisNet abonnement al op was, en als je voor 50 euro 100 uur per maand wilt internetten (4.44 uur per dag), moet je dat voor 18.00 en na 23.00 doen. damn friaco :(

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:33

FreakNL

Well do ya punk?

Kijk het is allemaal erg triest dit. Vooral voor de mensen die nog geen breedband kunnen krijgen. Die voelen dit erg in hun portemonnee. Maar ja, aan de ander kant:

Denk eens aan hun. Ze zijn een bedrijf, en geen sinterklaas. En in Nederland lukt dit soort acties gewoon niet, in tegenstelling tot andere landen (ligt ook een beetje aan KPN). We hebben met zijn allen gewoon Friaco een beetje misbruikt. Wees er nou maar eerlijk in. Een bedrijf moet winst maken, en als iedereen maar van 18:00 tot 0:00 online is (ik scheer hier over 1 kam, maar de goeden moeten altijd onder de slechten lijden, dat weet je), dan moet er voor Friaco geld bij (zij betalen tikken aan KPN).

Dit is echt niet het standaard "gebruikertje pesten" hoor! Als het voor hun niet winstgevend is houd het gewoon een keer op. Dan internetten jullie toch gewoon wat minder en dan via de KPN gewoon. Voor wat hoort wat.....

Het spijt me dit te zeggen, maarja. Ik heb sinds kort wel breedband, en daarvoor zat ik ook bij Friaco. Dit zag ik eignenlijk wel een beetje aankomen, en jullie allemaal denk ik wel.

Bottom-line is gewoon:

Jullie verwachtten toch niet dat een bedrijf, dat ook werknemers in dienst heeft, dus salaris moet betalen, dus winst moet maken, gaat betalen voor jullie telefoontikken????

Flatfee lukt gewoon niet in zuinig nederland :(

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Damn wat tik ik lange berichten als ik dronken ben :P

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

Op zaterdag 22 juni 2002 01:18 schreef FreakNL het volgende:
Damn wat tik ik lange berichten als ik dronken ben :P
Ah vandaar, ik vond je bericht al nergens op slaan :P ;)

Ontopic: vannacht ben ik bijna de hele nacht online geweest, lekker downloaden... Ze stoppen er toch mee immers :)

hmmz

• Octopus
  • Laatst online: 09-12-2004

Octopus

Woei! Poeh hé!

Maar als je nu al ThuisNet (nog steeds) hebt moet je dan ook weer opnieuw aanmelden?
Anders ben ik dik genaaid :(

Hier hoort eigenlijk een leuke sig te staan...

• jazz
Op zaterdag 22 juni 2002 06:55 schreef DJ^ het volgende:

[..]

Ah vandaar, ik vond je bericht al nergens op slaan :P ;)

Ontopic: vannacht ben ik bijna de hele nacht online geweest, lekker downloaden... Ze stoppen er toch mee immers :)
that's the spirit >:) me 2!

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Op zaterdag 22 juni 2002 09:09 schreef Octopus het volgende:
Maar als je nu al ThuisNet (nog steeds) hebt moet je dan ook weer opnieuw aanmelden?
Anders ben ik dik genaaid :(
Yep, zonder tegenbericht word je abbo stopgezet.
En dan is de vraag nog of je de thuisnet abbo nog kunt krijgen.
Want ik vermoed dat ze met deze actie weer een heleboel abbo's eruitzetten, vooral degene die nu nog even extra misbruik gaan maken van de verbinding.

Dus ga je gang met de hele nacht downen, heb ik meer kans dat ik mijn abbo behoud. :)

• Jaded
Weer een zeer zieke actie inderdaad. Ik was er vorige keer al vanaf gegooid. Eigenlijk moet nu iedereen zeggen dat ze geen abo meer willen. Dat zou de doodslag zijn. Ook iedereen zn rekening blokkeren... >:)

• Hatsekie_D
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 17:45

Hatsekie_D

Doe mij maar een glaasje prik

Ik heb het mailtje om 12 uur vannacht gekregen en toen waren alle ThuisNet plaatsen natuurlijk al weg...
Ik ben er al vanaf het begin bij, dus ik vind het belachelijk dat ik op deze manier gewoon er uit gedonderd word.

Zoals dus al lang bekend was: Friaco zuigt.

• Octopus

Octopus

Woei! Poeh hé!

Op zaterdag 22 juni 2002 11:10 schreef Vae Victis het volgende:

[..]

Yep, zonder tegenbericht word je abbo stopgezet.
En dan is de vraag nog of je de thuisnet abbo nog kunt krijgen.
Want ik vermoed dat ze met deze actie weer een heleboel abbo's eruitzetten, vooral degene die nu nog even extra misbruik gaan maken van de verbinding.

Dus ga je gang met de hele nacht downen, heb ik meer kans dat ik mijn abbo behoud. :)
Ik kan mijn abbo toch niet behouden omdat het al vol is :?

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

Op zaterdag 22 juni 2002 12:40 schreef Octopus het volgende:

[..]

Ik kan mijn abbo toch niet behouden omdat het al vol is :?
Neuh, wat hij zegt kan inderdaad (helaas) niet meer. Dus je kunt de dagen tot 1 juli gerust misbruik maken van Friaco, zij hebben ons ook behoorlijk genaaid :(

hmmz

• the_ra2_master
  • Laatst online: 12-08 00:04

the_ra2_master

nog steeds geen tijd voor XP

Op zaterdag 22 juni 2002 13:56 schreef DJ^ het volgende:

[..]

Neuh, wat hij zegt kan inderdaad (helaas) niet meer. Dus je kunt de dagen tot 1 juli gerust misbruik maken van Friaco, zij hebben ons ook behoorlijk genaaid :(
behoorlijk? ik d8 meer aan extreem zwaar

AMD Thunderbird 1,2 Ghz, ASUS V7700 GeForce 2 Ultra 64 MB DDR, 768 MB PC133, Maxtor 20,4 Gb, SB Live! Value, Altec Lansing 885, Philips 109E en dat allemaal draait op Win98SE

• Octopus

Octopus

Woei! Poeh hé!

Op zaterdag 22 juni 2002 14:05 schreef the_ra2_master het volgende:

[..]

behoorlijk? ik d8 meer aan extreem zwaar
Pcies >:)
Pctje blijft lekker tot maandagochtend 8:00 aanstaan :P

Verwijderd

Op zaterdag 22 juni 2002 01:17 schreef FreakNL het volgende:
Kijk het is allemaal erg triest dit. Vooral voor de mensen die nog geen breedband kunnen krijgen. Die voelen dit erg in hun portemonnee. Maar ja, aan de ander kant:

Denk eens aan hun. Ze zijn een bedrijf, en geen sinterklaas. En in Nederland lukt dit soort acties gewoon niet, in tegenstelling tot andere landen (ligt ook een beetje aan KPN). We hebben met zijn allen gewoon Friaco een beetje misbruikt. Wees er nou maar eerlijk in. Een bedrijf moet winst maken, en als iedereen maar van 18:00 tot 0:00 online is (ik scheer hier over 1 kam, maar de goeden moeten altijd onder de slechten lijden, dat weet je), dan moet er voor Friaco geld bij (zij betalen tikken aan KPN).

Dit is echt niet het standaard "gebruikertje pesten" hoor! Als het voor hun niet winstgevend is houd het gewoon een keer op. Dan internetten jullie toch gewoon wat minder en dan via de KPN gewoon. Voor wat hoort wat.....

Het spijt me dit te zeggen, maarja. Ik heb sinds kort wel breedband, en daarvoor zat ik ook bij Friaco. Dit zag ik eignenlijk wel een beetje aankomen, en jullie allemaal denk ik wel.

Bottom-line is gewoon:

Jullie verwachtten toch niet dat een bedrijf, dat ook werknemers in dienst heeft, dus salaris moet betalen, dus winst moet maken, gaat betalen voor jullie telefoontikken????

Flatfee lukt gewoon niet in zuinig nederland :(
Vandaar dat ze de hele aanleg van breedband moeten overlaten aan de overheid!

Dan hoeft er ook geen winst gemaakt te worden en heeft iedereen uit SINT JOAS ook toegang tot breedband internet.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/ussrflag.gif

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

Op zaterdag 22 juni 2002 14:50 schreef R1cksson het volgende:

[..]

Vandaar dat ze de hele aanleg van breedband moeten overlaten aan de overheid!

Dan hoeft er ook geen winst gemaakt te worden en heeft iedereen uit SINT JOAS ook toegang tot breedband internet.

[afbeelding]
Waar slaat die ussr-vlag op :?

Voor de rest ben ik het overigens uiteraard met je eens :)

hmmz

• klown
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:51

klown

geek

Op zaterdag 22 juni 2002 15:10 schreef DJ^ het volgende:

[..]

Dan kannie geen RA2 meer online spelen?!?! :+

MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp

Verwijderd

Op zaterdag 22 juni 2002 15:10 schreef DJ^ het volgende:

[..]

Doe allemaal lekker links, zodat die kut rechtse overheid kapt met privatiseren.

Dat wilde ik gewoon ff kwijt.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op zaterdag 22 juni 2002 15:19 schreef R1cksson het volgende:

[..]

Doe allemaal lekker links, zodat die kut rechtse overheid kapt met privatiseren.

tja, dat is het probleem. Rechts voor privatiseren maar een streng asielbeleid.

links tegen privatiseren, maar te zwak voor die buitenlanders.....

het is ook nooit goed ;)

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

Maar even volledig back on topic nu.

Wat is nu het voordeligste abo dat je kunt afsluiten?
Friaco zit al vol en wou ik toch al niet meer hebben.
Ik heb via internetten.nl de internetwijzer gevolgd en de pakketten OneTel.Net Surf Pakket 50 en Superweb extra voordeel kwamen hier als voordeligsten uit.
Voor de invoer zie screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/djdakkie/zooi/providers.jpg

Toch heb ik enkele vragen, gaat Superweb nu wél goed? Want naar dit pakket gaat toch m'n voorkeur aangezien ik mijn internetgebruik wil inperken. :)

hmmz

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Ik heb maar een e-mail adres bij gmx.net aangevraagt want ik wordt echt gek van iedere keer mijn mailadres wijzigen als er weer een provider faliet is :) Deze hoef ik iig niet te veranderen als mijn volgende prodvider ook weer faliet gaat :) .. Ik denk dat ik nu maar een Onetel 50 abbo neem das wel te doen :)

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• Octopus

Octopus

Woei! Poeh hé!

Op zaterdag 22 juni 2002 16:39 schreef IbBeLz het volgende:
Ik heb maar een e-mail adres bij gmx.net aangevraagt want ik wordt echt gek van iedere keer mijn mailadres wijzigen als er weer een provider faliet is :) Deze hoef ik iig niet te veranderen als mijn volgende prodvider ook weer faliet gaat :) .. Ik denk dat ik nu maar een Onetel 50 abbo neem das wel te doen :)
50 is wel wat te weinig voor mij. Met Friaco zat ik ongeveer 250 220 uur per maand op internet.
Nu zal ik het met Ontel 100 moeten doen :'(

• xxxMaverick
Op zaterdag 22 juni 2002 16:39 schreef IbBeLz het volgende:
hehe, daarom gebruik ik al 2 jaar hotmail.

superweb, quickonline, vobisnet, Wish, wanadoo, friaco.... en nu onetel :)

• Bananenplant
  • Laatst online: 22:37

Bananenplant

Blocking YOUR ads since 2005

Op zaterdag 22 juni 2002 15:19 schreef R1cksson het volgende:

[..]

zullen we naar het binnenhof gaan? ik durf te wedden dat in de socialistische republiek der nederlanden het een stuk beter zou zijn.

VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .

• Ibbelz
Op zaterdag 22 juni 2002 16:45 schreef Octopus het volgende:

[..]

50 is wel wat te weinig voor mij. Met Friaco zat ik ongeveer 250 220 uur per maand op internet.
Nu zal ik het met Ontel 100 moeten doen :'(
Mwah 50 euro kan ik nu wel betalen , maar als ik strax weer een arme student ben niet meer, dus dan moet ik wel minder dus Onetel 50 en dan voor 25 euro :'( ... Ik zal minder moeten gaan internetten |:( Helaas, maar kan het anders niet meer betalen :'(

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

Op zaterdag 22 juni 2002 16:46 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

Ik heb bijna datzelfde rijtje gehad behalve vobisnet en wish niet :D
Ik had overigens sinds dat ik op internet zat al een vast yahoo-adres en sinds kort een vast gmx-adres :)

hmmz

• Bananenplant
  • Laatst online: 22:37

Bananenplant

Blocking YOUR ads since 2005

je kunt ook betaalde hosting met emailaccounts nemen.

VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .

• Octopus

Octopus

Woei! Poeh hé!

Op zaterdag 22 juni 2002 16:46 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

Ik gebruik gewoon een forward emailadres onder m'n domein met ZoneEdit.
Telkens als ik weer een ander emailadres heb verander ik het ff :)

Verwijderd

Ja lekker ik krijg ook die brief van ga naar die site en kies uw abonnement. Ik denk nou ja ipv 30 euro naar 50. boeien. NIET DUS.

GVD... word weer inbellen denk ik... en die onetel? Ik wil wel blijven bellen met KPN kan dat?

:Y) :Y) :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal!!

Ben een tijdje weggeweest. Verbaasd me dat 'mijn' topic nog steeds leeft :)

Heb de laatste 30 berichten ff doorgelezen en ben tot de conclusie gekomen dat Friaco nog ongeveer 1 lid heeft :)
Ik ben er nu ruim een maand af denk ik, heb nog geen telefoon rekening gehad, maar die zal wel erg hoog zijn...
Daarom heb ik nu de knoop doorgehakt. Maandag ga ik Onetel opbellen en een accountje regelen!
Toch heb ik enkele vragen, gaat Superweb nu wél goed? Want naar dit pakket gaat toch m'n voorkeur aangezien ik mijn internetgebruik wil inperken.
Ik vin Superweb echt brakke. Ik heb het dus een tijdje getest, maar ik kon meteen al geen mails meer sturen, via geen enkele outgoing-email-server (via OE 6.0) dus dat was al snel afgelopen.
Zit nu alweer een hele tijd op Wish en vanaf volgende week dus op Onetel.
Ik woon nog thuis en ik krijg van m`n pa 20 euro per maand voor i`net, die andere 30 moet ik dus ergens anders vandaan halen. Niet zo moeilijk, dat verdien ik wel weer terug door 2 kleine reclame-barretjes te draaien. Internet kost mij zo lekker niets meer >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.wordtslapendrijk.nl/images/screen.gif

Wat is het leven toch mooi :7

Groet,

JanWillem!!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Op zaterdag 22 juni 2002 21:18 schreef JanWillem het volgende:
..

Ik woon nog thuis en ik krijg van m`n pa 20 euro per maand voor i`net, die andere 30 moet ik dus ergens anders vandaan halen. Niet zo moeilijk, dat verdien ik wel weer terug door 2 kleine reclame-barretjes te draaien. Internet kost mij zo lekker niets meer >:)
[afbeelding]

Wat is het leven toch mooi :7

Groet,

JanWillem!!
Je kan ook een baantje zoeken :?

Doe je nog wat sociale contacten op :)

• Octopus

Octopus

Woei! Poeh hé!

Op zaterdag 22 juni 2002 20:30 schreef BliZZard_1337 het volgende:
Ja lekker ik krijg ook die brief van ga naar die site en kies uw abonnement. Ik denk nou ja ipv 30 euro naar 50. boeien. NIET DUS.

GVD... word weer inbellen denk ik... en die onetel? Ik wil wel blijven bellen met KPN kan dat?

:Y) :Y) :Y)
Yep dat kan :)
Ben ondertussen lekker aan het downen >:)

Verwijderd

Wat een baggerzoi. Moet de hele dag werken om mijn friaco abbo te kunnen betalen. Kom ik net thuis ligt er een brief van ze of ik even wil kiezen welk nieuw abbo ik wil hebben, omdat het huidige thuisnet account per 1 juli wordt opgezegd.
Ik naar die aanmeld site toe is de thuisnet variant al vol :'(

En dat terwijl ik me altijd netjes aan hun regels heb gehouden. Hooguit 4 uur per dag online gemiddeld in de week zo'n 2 en een half uur online. |:(

Wat nu??

Verwijderd

Topicstarter
Je kan ook een baantje zoeken
Doe je nog wat sociale contacten op
Haha, jahoor!
Ik werk ook wel, maar dat verdient ook niet zo fantastisch ;)
En sociale contacten genoeg:9

Verwijderd

Topicstarter
Waarom kiezen jullie eigenlijk niet gewoon voor het abo van Onetel? Is dus net zo duur als die van Friaco en volgens mij ook nog goede kwaliteit...toch?

• Octopus

Octopus

Woei! Poeh hé!

Op zondag 23 juni 2002 08:13 schreef JanWillem het volgende:
Waarom kiezen jullie eigenlijk niet gewoon voor het abo van Onetel? Is dus net zo duur als die van Friaco en volgens mij ook nog goede kwaliteit...toch?
En je kan van 18.00 tot 23.00 WEL inbellen :)

Woei! Vanaf 0.00 al 205MB gedownload met m'n 56K >:)

• xxxMaverick
Op zondag 23 juni 2002 08:13 schreef JanWillem het volgende:
zeker, zeer goede kwaliteit! geen gezeik, gewoon mooi internetten. Maar ja, dat kan friaco niet betalen, onetel koopt massaal belminuten enz in....

Verwijderd

Topicstarter
Daarom heb ik dus ook gekozen voor Onetel! Ik hoef trouwens nix meer van die Friaco-gasten te hebben. Ze benadelen je keer op keer.

• jazz
amen.

• Jaded
Ik heb nu tijdelijk zo'n superweb account en dat werkt perfect hier.
Ik moet nog ff tot 20 juli op Chello wachten namelijk :'(

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bang dat ik nog veel langer moet wachten :Z

• jazz
me too... :( :'(

• Octopus

Octopus

Woei! Poeh hé!

Vandaag al lekker 18 uur en 53m min. online :)
Download: 280MB
Upload: 21MB

Verwijderd

Ja wat willen ze doen je eraf flikkeren :(
afzetters.

Verwijderd

Topicstarter
Jullie zitten toch wel dubbel ingebeld hoop ik hè? :)
(als je isdn hebt dan)
Is relaxeder dan ik dacht :7

• Ibbelz
Op zondag 23 juni 2002 21:42 schreef JanWillem het volgende:
(als je isdn hebt dan)
Hmmz ik zat er aan te denken maar kennen ze je daar dan niet op 1 of andere manier op pakken anders ga ik ook wel ff multilink bellen strax ( of is dat aso :? ) .. Ze flikkeren me dr toch af 1 juli .. :)

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

(als je isdn hebt dan)
hehe, lekker Friacootje pesten >:)

hmmz

• Ibbelz
Op zondag 23 juni 2002 23:34 schreef DJ^ het volgende:

[..]

hehe, lekker Friacootje pesten >:)
Najah ik vraag me af of je daar geen gezeik mee krijgt ....

* Ibbelz zoniet dan zit IbBeLz strax lekker met 16kb/sec te downen

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

(als je isdn hebt dan)
Dat is natuurlijk niet echt slim. ;)
Als je dubbel ingebeld bent, betaal je gewoon voor de tweede lijn.
Het is niet dat die gratis is ofzo.

Reken er maar op als je lang ingebeld bent, dat je er een vette rekening bij krijgt.

• Ibbelz
Op zondag 23 juni 2002 23:56 schreef Vae Victis het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niet echt slim. ;)
Als je dubbel ingebeld bent, betaal je gewoon voor de tweede lijn.
Het is niet dat die gratis is ofzo.

Reken er maar op als je lang ingebeld bent, dat je er een vette rekening bij krijgt.
Dit staat in hun FAQ :
DUAL ISDN inbellen

Het Friaco abonnement is niet bedoeld om met Dual ISDN in te bellen. Bij constatering van dual ISDN inbellen komen er extra kosten in rekening.

Wilt u toch dual ISDN kunnen inbellen dan dient U een extra abonnement aan te schaffen. Indien u dit wenst dan kunt u een e-mail sturen naar support@friaco.nl onder vermelding van uw klantnummer en dat u graag een DUAL ISDN abonnement wilt. Uw huidige abonnement wordt vervolgens aangepast naar en DUAL ISDN abonnement. De kosten zijn gelijk aan 2x het bestaande abonnement.
Een DUAL ISDN ThuisNet komt dan op EUR 60 per maand
Ik vraag me af wat ze doen als ik nu de hele nacht dual ga bellen .. :) :) :)

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

Op zondag 23 juni 2002 23:59 schreef IbBeLz het volgende:

[..]

Dit staat in hun FAQ :
[..]

Ik vraag me af wat ze doen als ik nu de hele nacht dual ga bellen .. :) :) :)
Dan moet je dus extra betalen
Het Friaco abonnement is niet bedoeld om met Dual ISDN in te bellen. Bij constatering van dual ISDN inbellen komen er extra kosten in rekening.
:)

hmmz

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

Op zondag 23 juni 2002 23:35 schreef IbBeLz het volgende:

[..]

Najah ik vraag me af of je daar geen gezeik mee krijgt ....

* DJ^ zoniet dan zit IbBeLz strax lekker met 16kb/sec te downen
* DJ^ heeft 56k voor de duidelijkheid...
Als je duaal gaat inbellen brengt dat inderdaad extra kosten met zich mee, zie mijn post hierboven.

hmmz

Verwijderd

OK, heb nu zo'n ThuisNet brief gehad dat ik me opnieuw moet aanmelden maar op die site van hen kun je niet meer kiezen voor ThuisNet, vuile oplichters. Een 'nette' manier om iedereen ervanaf te trappen. :r

Bij de vorige rondes ben ik nooit gekicked, ondanks dat ik wel veel gebruik maakte van hun dienst.

Verwijderd

Topicstarter
:) Friaco sux
Ik heb vandaag dus Onetel aangevraagd, kan er vanaf morgen op!! :*

• jazz
Op maandag 24 juni 2002 18:37 schreef JanWillem het volgende:
:) Friaco sux
Ik heb vandaag dus Onetel aangevraagd, kan er vanaf morgen op!! :*
Ik ook! :D vanaf morgen 12:00 he JW! weet je trouwens hoe dat bij hun zit, dual isdn inbellen? ff vergeten te vragen..

Owja ik heb trouwens FRIACO opgebeld hoe dat nu zit met dat opzeggen, en ze beroepen zich op artikel 11 lid E van hun algemene voorwaarden deel 1 (!), waardoor ze wel het recht hebben je er binnen zo korte tijd af te flikkeren. In fact, in Art. 11 lid E staat dat het zelfs maar 2 (:o) dagen hoeft te zijn. Dus dat we daar nog geluk mee hebben. Kortom; :r FRIACO.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had te horen gekregen 'Binnen 24 uur, misschien zelfs vanavond al' :)
Nouja, vandaag lukt het nog niet, maar morgen ben ik :):)
6.5 Het is de Klant niet toegestaan om
(a) een server op de Internetdienst aan te sluiten of met meer dan één persoon tegelijkertijd van de Internetdienst gebruik te maken;
Ik denk dat ze hiermee ook 1 lijn bedoelen.

Meer kan ik er niet over vinden...heb het ook niet gevraagd, Ik stelde mezelf een paar uur terug dezelfde vraag.
Als je snel bent kan je nog bellen...tot 21:00 uur kan dat toch? 0800-1658 :)
(kan nu niet bellen, alle lijnen zijn bezet haha)

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

Op maandag 24 juni 2002 20:21 schreef overklokje het volgende:

[..]
Owja ik heb trouwens FRIACO opgebeld hoe dat nu zit met dat opzeggen, en ze beroepen zich op artikel 11 lid E van hun algemene voorwaarden deel 1 (!), waardoor ze wel het recht hebben je er binnen zo korte tijd af te flikkeren. In fact, in Art. 11 lid E staat dat het zelfs maar 2 (:o) dagen hoeft te zijn. Dus dat we daar nog geluk mee hebben. Kortom; :r FRIACO.
Voor de duidelijkheid staat daar onder andere:
Als Atlantic/NetSource de Gebruiker tot Atlantic/NetSource Diensten onthoudt, zal zij, indien redelijkerwijs mogelijk, de Gebruiker daarvan tenminste twee werkdagen van tevoren per e-mail op de hoote stellen.
Slaat nergens op, magoed...Superweb ga ik nu maar spekken. De dienst is mits je niet al te veel internet best nog wel goedkoop. :)

hmmz

Verwijderd

Topicstarter
Alleen is het probleem dat ik veel te veel op i`net zit :o

Maar ik zit nu dus eindelijk op Onetel!!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:56

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb ze gisteren een mail gestuurd, maar heb nog geen antwoord gehad.
Stelletje hufters daaro. :r

Whatever.

• Jaded
Aangezien je nu geen klant meer bent, hoeft dat toch ook niet... Een verklaring heb je al gehad, misschien niet afdoende, maar je hebt er wel een gehad.

Verwijderd

Topicstarter
Ook als je wel klant bent krijg je geen reactie. Ik iig niet :(

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 03:01

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Op woensdag 26 juni 2002 17:43 schreef JanWillem het volgende:
Ook als je wel klant bent krijg je geen reactie. Ik iig niet :(
Ik igg wel.
En het heeft geholpen.
Keep on trying and be nice.

*D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D

2k op west bij Pv Output

Verwijderd

Ik heb ook altijd een nette reactie van friaco gehad op al mijn vragen/opmerkingen. Ik heb verder ook nooit problemen met friaco gehad totdat ze de bewuste brief verstuurd hebben.

Maar uhh hoe heb je dat voor elkaar gekregen Geurt-kun?

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

En nu maar weer wachtten tot one-tel de dienst stopzet :P

Wat krijg je dan voor rijtje?

Super-web, Quickonline, VobisNET, wish, wanadoo, friaco, one-tel?

:D

Verwijderd

heb vanmiddag me aangemeld bij onetel, gebruikersnaam en password gekregen (mocht je zelf kiezen) nu kom ik thuis kan ik er niet zegt die dat de username of password verkeerd is. hebben ze het zeker verkeerd ingevoerd eikels.
ik bel ze morgen meteen weer op offcourse.

• Jaded
Op woensdag 26 juni 2002 21:00 schreef x-boxer het volgende:
hebben ze het zeker verkeerd ingevoerd eikels.
Het kan natuurlijk niet aan jou liggen :P

Verwijderd

lag wel aan mij, maar die gasten hebben me verteld dat je gebruikersnaam@onetel.nl moet invullen terwijl het onetelnet.nl moet zijn, maar ik zit er nu op in ieder geval >:)

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 03:01

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Op woensdag 26 juni 2002 20:03 schreef bommetje het volgende:
Ik heb ook altijd een nette reactie van friaco gehad op al mijn vragen/opmerkingen. Ik heb verder ook nooit problemen met friaco gehad totdat ze de bewuste brief verstuurd hebben.

Maar uhh hoe heb je dat voor elkaar gekregen Geurt-kun?
Maandag gelijk gebeld en gezegd dat ik het stijlloos vond, je weet wel, het verhaaltje van de goeie onder de kwaaie lijden. Dat ik er eventueel wel 60 Euro voor over zou hebben.
Er werd me verteld dat als er iemand uitviel ik eventueel nog voor Thuisnet (50 Euro) in aanmerking zou komen. Heb ik uiteraard in toegestemd. Bel me vooral snel op als het zo ver is. En dat was dus vanmiddag.
Ik heb nog wel om een bevestiging per e-mail gevraagd, maar die (of per post) zou ik pas zaterdag krijgen.
Ik probeer mijn blijdschap een beetje in de toom te houden, want je weet maar nooit wat ze in hun hoofd halen.

2k op west bij Pv Output

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:19
Op woensdag 26 juni 2002 21:19 schreef x-boxer het volgende:
lag wel aan mij, maar die gasten hebben me verteld dat je gebruikersnaam@onetel.nl moet invullen terwijl het onetelnet.nl moet zijn, maar ik zit er nu op in ieder geval >:)
Mwoah dat het niet direct werkte via Onetel verbaasde me niets. Heb ook maandag direct gebeld en kreeg daar een zwaar overspannen medewerkster aan de lijn die volgens mij hordes ex-Friaco medewerkers aan de lijn kreeg en klonk alsof ze op de rand van een nervous breakdown zat. Met als gevolg dat ze het door mij gegeven wachtwoord natuurlijk verkeerd had ingegeven (gelukkig hoorde ik de verspreking dus is het nog goed gekomen.) Wat Friaco betreft vind ik het behoorlijk balen dat de opzegtermijn zo kort was. Had net vorige week een behoorlijke opschoning gehouden in mijn e-mail adressen en een hele hoop dingen via Friaco laten lopen, kan ik dus mooi nou weer die hele zooi omgooien en maar hopen dat het niet misgaat.

"Better ask questions before you shoot"

Verwijderd

net 120 keer mn CV de deur uit gedaan, reply to: friaco :(

nou kan ik dus weer 120 adreswijzingen erachteraan gaan mailen :(

• Jaded
Op donderdag 27 juni 2002 08:54 schreef KnetterGek het volgende:
net 120 keer mn CV de deur uit gedaan, reply to: friaco :(

nou kan ik dus weer 120 adreswijzingen erachteraan gaan mailen :(
:?

Verwijderd

/me WAS friaco gebruiker, en nog niet eens abusive veel ofzo.

17:01 friaco stuurt meltje dat je je op kan geven voor abbonnements extensie
17:02 alle beschikbare thuisnet plekken gevuld
18:00 gratis internettijd gaat in, knet leest mail.
18:04 knet neemt planet internet.

duidelijker?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 26 juni 2002 21:00 schreef x-boxer het volgende:
heb vanmiddag me aangemeld bij onetel, gebruikersnaam en password gekregen (mocht je zelf kiezen) nu kom ik thuis kan ik er niet zegt die dat de username of password verkeerd is. hebben ze het zeker verkeerd ingevoerd eikels.
ik bel ze morgen meteen weer op offcourse.
Ja, dat was bij mij dus ook...
Ik had me aangemeld als jwbierman, sta ik daar geregistreerd als jwbeerman >:)

• Jaded
Op donderdag 27 juni 2002 11:03 schreef KnetterGek het volgende:
/me WAS friaco gebruiker, en nog niet eens abusive veel ofzo.

17:01 friaco stuurt meltje dat je je op kan geven voor abbonnements extensie
17:02 alle beschikbare thuisnet plekken gevuld
18:00 gratis internettijd gaat in, knet leest mail.
18:04 knet neemt planet internet.

duidelijker?
Aaa I get it....
Dat reply to Friaco was me niet helemaal duidelijk :D

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 20:30 schreef the_ra2_master het volgende:

[..]

uiteraard, wie wil wel nog wat met hen te maken na zo'n actie? dit is gewoon te triest voor woorden, zelfs nog triester dan de manier hoe nigel zichzelf altijd bezeikt, vooral op skivakantie...
y guest, niemand weet waar je ut over je het hebt, niet de hele wereld zit op het smc, en nigel is btw geen tweaker

• the_ra2_master
  • Laatst online: 12-08 00:04

the_ra2_master

nog steeds geen tijd voor XP

hij is errug goed in zichzelf tweaken

AMD Thunderbird 1,2 Ghz, ASUS V7700 GeForce 2 Ultra 64 MB DDR, 768 MB PC133, Maxtor 20,4 Gb, SB Live! Value, Altec Lansing 885, Philips 109E en dat allemaal draait op Win98SE

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 21:47 schreef the_ra2_master het volgende:
hij is errug goed in zichzelf tweaken
hahahaha >:)
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste