The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Lees eens goed, hij heeft het niet over de configfile maar over de firmware.Op maandag 29 april 2002 00:10 schreef -PiZZaBoeR- het volgende:
tot je provider erachter komt en ziet dat je geklooid heb

Waar heb je die firmware trouwens gevonden??? En heb je het geupgeload via eigen tftpserver????
Verwijderd
maar denk je niet dat ze het bij hun gaan afknijpe??
als jij iets aanbied, en iemand kan harder... wat dus duurder zou kosten... zou jij dan nie gaan afknijpe? (wat al was dus)
Ligt eraan welke ISP. Misschien is zijn modem zowiezo niet gecapped. Dus dan kan het inderdaad niet zoveel uitmaken.Op maandag 29 april 2002 00:20 schreef -PiZZaBoeR- het volgende:
mja geef ik je gelijk in..
als jij iets aanbied, en iemand kan harder... wat dus duurder zou kosten... zou jij dan nie gaan afknijpe? (wat al was dus)
Dit is trouwens de versie die ik heb: Motorola Corporation SB4100E Cable Modem: Hardware version: 0; OS: VxWorks 5.3.1; Software version: 4.1.4p
En ik haal nu max 750 k/sec (multiple threads)
Net even een beetje gezocht en die firmware is niet uncappable, dus deze persoon is gewoon legaal bezig...Op maandag 29 april 2002 00:20 schreef -PiZZaBoeR- het volgende:
mja geef ik je gelijk in..
Maar voor mij wel een goede reden om niet te upgraden
Volgens mij kan ik hem niet zelf flashen, en heb hem daarom door een tech service laten flashen. (over het internet)Op maandag 29 april 2002 00:17 schreef DRaakje het volgende:
[..]
Waar heb je die firmware trouwens gevonden??? En heb je het geupgeload via eigen tftpserver????
The trade of the tools
Ik heb het via de tech dienst van mijn provider laten doen. Ik weet niet of in jou geval je het zelf kan.Op maandag 29 april 2002 02:14 schreef Daimonet het volgende:
hoe heb je dat laten doen dan, want ik heb ook die modem..
The trade of the tools
mijn modem:
Software Version: SB4100E-0.4.3.4-SCM03-NOSH
Hardware Version: 3
MIB Version: II
GUI Version: 1.0
VxWorks Version: 5.3
Verwijderd
Vertel er dan bij welke provider het is, wie het precies gedaan heeft enz.
Ik heb hier nog wel ergens een firmware voor de com21 die niet een cap heeft, heb me touwens er nooit in verdiept hoe deze te uploaden naar de modem, en iemand anders probeert deze te uploaden en het schijnt niet direct te kunnen.
If it aint dutch,it aint much
Op maandag 29 april 2002 16:07 schreef Braadkip het volgende:
[..]
450 Braadkippen per seconde
Voor diegenen die het willen weten, ik zit bij Optimum Online. (amerika dus)
Maar dat sluit niet uit dat diegenen die een SB4100 hebben geen snellere down/up stream krijgen als ze hun firmware laten flashen.
Als je al dicht tegen de maximale snelheid aanzit die je provider je geeft, heb je hier natuurlijk niks aan. Maar in mijn geval, 10MBit, kan een simpele firmware flash de 450KB/s (BK
The trade of the tools
Het helpt zeker weten , ongeveer 25MBit/s max downstream nu
Ik had eerst 4.1.11 waar ik maximaal 4,5MBit/s haalde.
(upstream blijft 1,5MBit/s)
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Ik kan die .tif ff niet openen. Kan je hem ff in .jpg omzetten ofzo?Op dinsdag 30 april 2002 10:30 schreef GekkeR het volgende:
Speed
Het helpt zeker weten , ongeveer 25MBit/s max downstream nu
Ik had eerst 4.1.11 waar ik maximaal 4,5MBit/s haalde.
(upstream blijft 1,5MBit/s)
The trade of the tools
uit zijn profiel: chelloOp woensdag 01 mei 2002 23:37 schreef silentsnow het volgende:
[..]
Mjah, bij mij is ie gecapped op 1MBit.
He GekkeR, welke provider heb jij?
en persoonlijk geloof ik er geen bal van....
goeie fotosoep wel
de getallen kloppen ook niet

30218.438 bytes / 2488.84 Kilobytes/sec =
30218.438 bytes / 2488840 bytes/sec = 0.01214 seconde
en dan kun je zeggen dat het een eind snelheid is ofzo maar dan nog...
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
maar ja moet dus met een factor 1000 vermenigvuldigd worden
Ik had een punt voor een comma aangezien..
blijft echter nog steeds zo dat de getallen niet kloppen met die 12 sec die je dan krijgt
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
die downloads van Windows is niet echt betrouwbaar..qua snelheid.Op vrijdag 03 mei 2002 01:12 schreef silentsnow het volgende:
plaatjes
Doe anders is een test bij SpeedSuite
Verwijderd
Ik kan je verzekeren dat dit juiste snelheden zijn.Op vrijdag 03 mei 2002 09:38 schreef wired het volgende:
die plaatjes van windows zeggen niets, zonder fotosoep kan je de snelheid nog wel hoger laten lijken, download het het maar dan voor de tweede keer zal je zien dat je opeens iet svan 4 mb/s hebt.
The trade of the tools

Ik heb bij motorola zitten kijken.. wel XP USB drivers maar niets om te flashen.
Laat me een berichtje achter op goldeneye@freemail.nl
Schijnbaar hebben er toch teveel mensen over geblaat
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Verwijderd
Een collega van me had een tijd terug ook zijn modem geflasht en was ineens 3 keer zo snel. Totdat z'n provider er achter kwam.