asus 3d bril 21.81a drivers, kzie geen 3d??

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 23:58

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Topicstarter
Ik heb dus die asus 3d bril en ik snap er geen drol van.

In de search wor dik ook niet wijzer.

Ik heb dus nu de 21.81a drivers met stereoscopic ondersteuning voor de bril.
Als ik mu Q3 of iets opstart zettie stereo... uit.
Waarom weetik niet.

In 3Dmark 2001 zie ik totaal geen verschil met stereo... aan of uit??

Ook als ik van die asus vr-plaatjes bekijk met die viewer zie ik ze het zelfde als zonder bril. En vr heb ik dan aan.

Doe ik iets fout???

aahh durka durka durka

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 22:38
Heb je in de Asus Display Card Control Panel wel de 'Stereoscopicmode' ingeschakeld? Probeer anders de nVidia
stereodrivers eens.. deze werken hier erg goed (GeForce 3DLX TI200). Bij deze drivers is het ook mogelijk 3D mode met een sneltoets aan en uit te zetten.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dit probleem heb ik dus ook.
ook nadat ik die stereodinges optie heb ingeschakeld :(

39

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-08 14:48

KneoK

Not in a million lightyears

Probeer eens de NVidia Stereo drivers van de nvidia website (ik geloof dat de driver versie 23.11 is). Deze drivers zijn de enigen waarmee ik mijn bril aan de praat krijg (ik heb een Asus v8200 T2 deluxe). De Asus drivers werken voor geen meter met die bril.

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

ehm, doe gewoon dit:
scrijf op wat de shortcut keys zijn om het aan/uit te zetten, en tijdens het spelen gebruik je ze. CTRL-T geloof ik voor de standaard shortcut om het aan te zetten, kan ook ctrl-alt-T zijn geweest, of ctrl-F1, ligt eraan wat je zelf verder hebt ingesteld. Met elsa was die vroeger * geloof ik, best handig :)

MechWarrior || Monsters Game

• DJ Chicken
  • Laatst online: 08-08 23:58

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Topicstarter
ik snap er echt geen drol van.

heb ik de refresh op 120 staan en op resolutie op 1024.

doe ik vr test met dat asus vr pics gedoe, zecht die, current setting doesnt support stereo...

kword er gek van kut bril of klote drivers?

21.81a bij mn gf3ti200

23.11 stereo doen het helemaal niet.

aahh durka durka durka

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-07 15:22
opengl met 3dbril vereist een minimale res van 1280x1024

lees de stereoscopic.txt (oid) in de driver directory eens. staan wat handige tips in :)

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

yeah right, met mijn elsa werkte de 3dbril al bij 640x480 en elke res daarboven.

MechWarrior || Monsters Game

• Virtox
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 10:24
Op maandag 29 april 2002 14:01 schreef GambitRS het volgende:
yeah right, met mijn elsa werkte de 3dbril al bij 640x480 en elke res daarboven.
Tja hangt van de implementatie af... Bij asus kaarten is minimaal 1280 nodig omdat daar 2x640 inpast=stereo.

Anything goes !!

• darkseas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-07 11:01

darkseas

Sailing dark seas of internet.

Ik heb ook een Asus V8200 Ti200 Deluxe met een Iiyama VisionMaster 452 en merk dat al bij het aanzetten van mijn computer het rechter glas donkerder is dan het linker. Na het aanzetten van de 3D mode lijkt hier niet zoveel in te veranderen... Wanneer ik 3D plaatjes wil bekijken zie ik met het blote oog duidelijk dat de 3D mode aanstaat. Met het linker oog zie je min of meer hetzelfde beeld; met het rechter oog is het beeld een stuk donkerder en vertoont lopende horizontale strepen over het scherm. Dit lijkt dus duidelijk op een synchronisatie-probleem. Ik heb meerdere resoluties en meerdere drivers (zowel Asus als nVidia) geprobeerd, maar het is me nog niet gelukt dit te verhelpen.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:27
Kijk eff op de asus duitsland ftp site :), daar staan de 29.40/41 drivers voor je te wachten ;).

Maar je kan ook soms via het onscreen dispaly menu doen, moet je eff in je boekje kijken...

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:57
Op woensdag 26 juni 2002 11:47 schreef darkseas het volgende:
Ik heb ook een Asus V8200 Ti200 Deluxe met een Iiyama VisionMaster 452 en merk dat al bij het aanzetten van mijn computer het rechter glas donkerder is dan het linker. Na het aanzetten van de 3D mode lijkt hier niet zoveel in te veranderen... Wanneer ik 3D plaatjes wil bekijken zie ik met het blote oog duidelijk dat de 3D mode aanstaat. Met het linker oog zie je min of meer hetzelfde beeld; met het rechter oog is het beeld een stuk donkerder en vertoont lopende horizontale strepen over het scherm. Dit lijkt dus duidelijk op een synchronisatie-probleem. Ik heb meerdere resoluties en meerdere drivers (zowel Asus als nVidia) geprobeerd, maar het is me nog niet gelukt dit te verhelpen.
dat het ene glas donkerder is, heeft geloof ik te maken met diepte zien en dergelijke.
en date r horizontale lijnen lopen betekent dat je resfresh rate veel te laag staat als je deze lijnen al opmertk zonder dat je erop concntreerd zou ik ff naar je refresh rate kijken :)

Verwijderd

hebbie pics van die bril

Verwijderd

ik wil hem namelijk ook gaan kopen....

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Gebruik hiervoor ajb Google of kijk op de site van Asus. Dit is iig een vrij nutteloze kick van dit topic (en ook nog eens een te snelle kick van je eigen vraag).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.