Toon posts:

[Xbox] Jet Set Radio Future Hakenkruis?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als je een eigen ontwerp wil maken om de muur te spuiten zie ik dan bij de Xtra Large een Hakenkruis?

Valt meer mensen dit op ?

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

boeie :Z

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-01 16:29
Leer eerst eens wat een hakenkruis werkelijk betekend...

Haat tegen stompzinnige mannetjes die als ze het woord nazi,horen of een hakenkruis menen te zien meteen moord en brand gaan roepen.

Naar de ovens!

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Op zondag 28 april 2002 17:37 schreef Frozen-North het volgende:
Leer eerst eens wat een hakenkruis werkelijk betekend...

Haat tegen stompzinnige mannetjes die als ze het woord nazi,horen of een hakenkruis menen te zien meteen moord en brand gaan roepen.

Naar de ovens!
offtopic:
Was dat niet een chinees teken van geluk ofzo :?
En hoe zat het met de strepen lingsom ipv rechtsom :?

Verwijderd

teken van vruchtbaarheid, whatever het ook betekent mij lijkt dat een software huis dat wil vermijden dus je zal het wel verkeerd hebben gezien?

Verwijderd

De "Crux Gammata", swastika (sanskriet: svastika, van su en asti, welzijn) is ook bekend als het hakenkruis ja.

Het is een symbool van welzijn en geluk, en ontzettend veel gebruikt in de oudheid. Het kwam voor in Mesopotamië, Noord- en Zuid-Amerika, en is in Japan sinds de oudheid al in gebruik als een symbool van het Boeddhisme. De Japanse is echter meestal de sauvastika, die in een andere richting wijst, en de Manji wordt genoemd.

In het algemeen wordt het hakenkruis beschouwd als het symbool van de zon. De manji staat voor de nacht, en meestal voor magie.

De Duitsers hebben het hakenkruis geperverteerd, en de originele betekenis wordt meestal over het hoofd gezien...wat toch wel klote is, aangezien het gewoon een normaal symbool is...ik denk ook dat het in dit spel wordt gebruikt als het symbool in de originele betekenis.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:25
Kan het nu weer even over het probleem van de topicstarter gaan in plaats van over de geschiedenis van het hakenkruis? Dank u :)

There is no magic.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 16:09
Op zondag 28 april 2002 19:30 schreef The Will het volgende:
Kan het nu weer even over het probleem van de topicstarter gaan in plaats van over de geschiedenis van het hakenkruis? Dank u :)
sorry maar daar gaat alles toch ook over?

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
In india staat het op een hoop voedsel, dat Hitler Swastika misbruikt heeft is zijn probleem, ik snap al die ophef nie.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:25
De vraag van de topicstarter is of het meer mensen opvalt, en daarna gaat het opeens over de geschiedenis van het hakenkruis. Lijkt me niet echt dat dat de bedoeling was. (correct me if I'm wrong) En als dat wel de bedoeling is, snap ik niet waarom dit dan in Spielerij gepost wordt.

There is no magic.

Verwijderd

Het probleem is denk ik dat de topicstarter denkt dat er nazi-symbolen in een spel zitten, en vervolgens probeer ik uit te leggen dat het juist geen nazi-symbool is...misschien een beetje een afwijking, maar wel een ter zake doende afwijking...toch?

edit:
Anders gooi je hem toch naar W&L :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou inderdaad alleen maar vragen of meer mensen het was opgevallen... maar zoals ik hier kan lezen is het in spiegelbeeld...

Verwijderd

het zit in meer spellen....
Kid Dracula op de NES, en Mr. Ghost op de MSX2. De eerste keer dat ik het zag dacht ik ook "wat krijgen we nou?!"
In Kid Dracula is het bijzonder opvallend, omdat het dacht ik een mannetje met een wit masker is, dat doet aan de kkk denken....tja..toch denk ik niet dat konami dat er mee bedoelt heeft.
Pagina: 1