Toon posts:

[TFP]beetje snel uitgedeelde OW?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13336004#13336004

Ik vind cutter hier wel een beetje erg snel door de bocht. Het enige wat valt aan te merken is de beetje erg ongefundeerde mening over asielzoekers, maar om hier nu meteen een OW aan te hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

deze ongefundeerde mening was eerder de druppel voor de opsomming voor al zn andere ongenuanceerde meningen in TF, heb ik begrepen uit zn posthistorie.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Dit soort fijne opmerkingen willen we niet in het TF Politiek. Discussies mogen van mij op het scherpst van de snede, maar als je duidelijk over het randje blijft posten grijp ik in. Dat is nodig om TF Politiek voor een ieder toegankelijk te houden en de discussies niet totaal uit de hand te laten lopen.
Volgens mij gaat het nog wel ff duren voordat dat debat begint.
Ondertussen maar weer ff zappen, heb geen zin om tegen die rotkop van Henny Huisman aan te kijken.
Ohw enne ik had graag nu al weg gegaan uit Nederland hoor, probleem is alleen dat ik nog studeer en ook nog geen geld ervoor heb.
Zo gauw ik klaar ben met mijn opleiding kan ik gaan overwegen om naar het buitenland te gaan, en ik weet zeker dat ze me daar goed kunnnen gebruiken aangezien ik een goede opleiding heb, in tegenstelling tot veel echte asielzoekers die alleen maar hierheen komen om te profiteren
Als er een linkse regering aan de macht komt gaat Nederland nog meer naar de klote.
Bah wat kan ik me ergeren aan dat vreselijke gekonkel van de PVDA, en dan vooral van Adje Melkert over dat JSF gedoe.
En dan hebben we Minister Netelenbos nog, duidelijk een hielenlikkende muts die zichzelf de regering ingelikt heeft.
Nog een voorbeeld: Meneer Pronk, doet eigenlijk geen zak, kan eigenlijk ook geen zak, maar lult wel steeds zijn mond voorbij waardoor de regering weer problemen krijgt.
Imho vraag ik me af wat die gast in de regering te zoeken had, het enigste wat ie deed was soliciteren naar een of ander kutbaantje bij de VN ofzo.
Dan hebben we nog ex minister, Brammetje Peper, duidelijk een geval van links lullen en rechts zakkenvullen in zijn tijd als Burgemeester.
En dan hebben we nog Karin Adelmund, die ik graag nog persoonlijk zou willen bedanken voor de chaos die ze veroorzaakt heeft in het onderwijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SM -> LA
Een waarschuwing is geen straf, een waarschuwing wordt gegeven om te voorkomen dat je nog een keer zoiets doet.
Zo te zien heeft het effect, je weet nu in ieder geval dat je niet alles kunt zeggen en dat er af en toe op je wordt gelet.

Dus als je gewoon een goed gefundeerde mening geeft is er niets aan de hand, maar flamerig gedrag wordt niet gewaardeerd. Ik hoop dat je er iets van hebt geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:45

JvS

Ik heb hem zelf ook

Prima hoor, als iemand niet normaal wil discusseren en normaal vragen helpt niet, dan moeten we helaas een officiele waarschuwing geven. :{

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp