Toon posts:

HK Ban

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kheb zonet een 24u HK ban gekregen, omdat ik een iets te grof toppunt in het Toppunten Topic had neergezet.
Enkele seconden voor ik die ban kreeg had ik nog net kunnen posten dat ik hem wel zou weghalen indien gewenst.
Maar die twee gebeurtenissen zijn dus wat door elkaar gelopen.
Bij deze, mag ik er aub terug in?
Jullie weten goed genoeg dat ik zulke dingen niet meen en dat ik altijd bereid ben water bij de wijn te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

eeehm lees je mailtje nog ff goed ajb...

er kan niet in beroep tegen worden gegaan, dat wil zeggen dat ie niet ongedaan kan worden gemaakt.

Ben je het niet eens met de OW, kun je mailen naar de bemiddelaar.

Altijd geldt: eerst denken, dan doen. Je zit nu eenmaal op een openbaar forum waar je erg moet oppassen met uitspraken die beledigend kunnen zijn. Óók in mopvorm.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 28 april 2002 02:05 schreef LuNaTiC het volgende:
eeehm lees je mailtje nog ff goed ajb...

er kan niet in beroep tegen worden gegaan, dat wil zeggen dat ie niet ongedaan kan worden gemaakt.

Ben je het niet eens met de OW, kun je mailen naar de bemiddelaar.

Altijd geldt: eerst denken, dan doen. Je zit nu eenmaal op een openbaar forum waar je erg moet oppassen met uitspraken die beledigend kunnen zijn. Óók in mopvorm.
Heb dat mailtje pas gekregen.
Ik blijf erbij, dat van die pedofiel vind ik persoonlijk veel kwetsender.
Denk daar maar is over na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze doe ik dicht. Je kunt de bemiddelaar mailen.

Dit topic is gesloten.