Heb hem zonet eens geprobeerd nadat die al een paar dagen stof stond te verzamelen, damn die beta zuigt. Loopt voor geen meter, niet alle wapens, de AI heeft geen I en ziet jou alleen maar als vijand (ok daar heeft die gelijk in
), textures staan op plaatsen waar ze niet moeten staan, en als laatste crashte OpenGL (Direct 3D heeft geen bloed of kogelgaten). Uninstallen dus...
Verwijderd
Dus? 
Daarvoor is het gelukkig een beta.
Maar wat is je mededeling? Dat we het dus maar beter niet kunnen uitproberen?
Daarvoor is het gelukkig een beta.
Maar wat is je mededeling? Dat we het dus maar beter niet kunnen uitproberen?
Verwijderd
Nee, je bent niet de eerste hoor, dus de l33t uithangen heeft geen zin en tentweede is er al een topic over...
En ten derde waarom staat er anders Beta bij?
En ten derde waarom staat er anders Beta bij?
Ziet het er, behalve de fouten, wel goed uit? En de gameplay, is zoals Hitman 1, of anders? Nog extra opmerkingen over achtergrondmuziek ofzo?Op zondag 28 april 2002 01:58 schreef HerrTod het volgende:
Heb hem zonet eens geprobeerd nadat die al een paar dagen stof stond te verzamelen, damn die beta zuigt. Loopt voor geen meter, niet alle wapens, de AI heeft geen I en ziet jou alleen maar als vijand (ok daar heeft die gelijk in), textures staan op plaatsen waar ze niet moeten staan, en als laatste crashte OpenGL (Direct 3D heeft geen bloed of kogelgaten). Uninstallen dus...
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Verwijderd
Tss, voor al die 'specifieke' details had ie natuurlijk geen tijd om op te letten.Op zondag 28 april 2002 02:45 schreef silentsnow het volgende:
[..]
Ziet het er, behalve de fouten, wel goed uit? En de gameplay, is zoals Hitman 1, of anders? Nog extra opmerkingen over achtergrondmuziek ofzo?
Hij was te druk bezig om alle fouten te noteren.
Gameplay is hetzelfde gebleven en grsfisch een beetje opgepoetst. hmmm muziek... niet op gelet, of er is geen muziek of ik had hem erg zacht staan. Ik heb het gevoel dat ik liever Hitman 1 nog een keer speel teriwjl de rest met 2 bezig is
Worden gebouwen wel nog steeds opgebouwd uit gewone vlakken zoals in Hitman 1? Ennuh, heb je een intro in het begin enzo?Op zondag 28 april 2002 05:02 schreef HerrTod het volgende:
Gameplay is hetzelfde gebleven en grsfisch een beetje opgepoetst. hmmm muziek... niet op gelet, of er is geen muziek of ik had hem erg zacht staan
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
volgens mij is die intro nog niet compleet, gebouwen zijn soms een beetje kaal, nergens ladders of 'echte' ramen. Ze mogen de levels wel wat meer aankleden imho
nogmaals, je loopt over dingen te zeiken die normaal zijn in b e t a ' s ! ...
so what is your point?
so what is your point?
Verwijderd
wanneer kwam hij nou officeel uit?
en hierover zeuren heeft idd geen zin, anders is het geen beta, kijk maar naar warcraft III en SOF II
daar zitten ook nog bugs in maar dat komt allemaal later wel
en hierover zeuren heeft idd geen zin, anders is het geen beta, kijk maar naar warcraft III en SOF II
daar zitten ook nog bugs in maar dat komt allemaal later wel
septemberOp zondag 28 april 2002 08:34 schreef ReV3rEnD het volgende:
wanneer kwam hij nou officeel uit?
ouwe koei!
blup
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()