Op zondag 28 april 2002 13:31 schreef JvS het volgende:
[..]
Die HK zaken zijn wel aardig gedekt, denk ik. Ik bedoel nu even puur zaken die vaak langskomen qua "onterechte slotjes"

. Dan ga ik deze tekst in een sticky zetten bovenaan, in plaats van de "wheehee" die er nu staat.
ah, oh

[search]Je topic is al vaker voorgekomenm je moet zoeken maar jouw probleem is toch net ietsie anders:
Als je met de search veel topics kan vinden over dezelfde problemen, staan daar gewoon alle tips bij. Als je een topic opent, zonder eerst die (standaard) dingen geprobeerd te hebben kan deze dichtgaan.
Mocht je die dingen al wel gedaan hebben, overleg dan even direct met het betreffende modje of je topic open kan, of dat je een nieuw topic kan starten. Zoek trouwens naar topics op "onderwerp en en inhoud" bij de search.
In dit stukje zou ik wat specifieker iets over 'maar ik had toch gezegd dat ik al gezocht had?' situaties zeggen.
Het komt nu regelmatig voor dat een zinnetje als 'ik heb al gezocht' in de startpost opgenomen wordt en in de sluitpost dan iets van 'beter zoeken'.
Hierna volgt een LA topic met een aantal mogelijke uitkomsten:
-Het probleem wordt in [LA] opgelost
-De juiste zoektermen worden getoond in [LA]
-Het topic gaat weer open ihkv 'had dat dan gezegd'
Dus zou ik iets zeggen van 'Vermeld waar je op gezocht heb, welke topics je bekeken hebt en waarom die niet voldoen voor jouw situatie.'
Maar dat zou dan eigenlijk meer faq-werk worden omdat dit het belangrijkst is voor het eerste starten van een topic.
Maar toch zou ik dit ook herhalen in de [LA] sticky, aangezien dit toch ook wel onnodige [LA] topics kan voorkomen.