[Dyslexie is my ID]
Venkmen heeft ff geen inspiratie voor zijn sig.!
|Specs|
Verwijderd
Wat ik wel weet is dat de spullen van logitech, met name de toetsenborden en muizen bijna nooit kapot gaan.
Wat dat betreft is het wereld spul wat ze maken.
Heb je de batterijen inderdaad al nagekeken of ze leeg zijn?
Ten tweede, heb je het al geprobeerd om het toetsenbord op een ander kanaal te zetten door een paar keer op de knop te drukken van het toetsenbord en de ontvanger?
Wat dat betreft is het wereld spul wat ze maken.
Heb je de batterijen inderdaad al nagekeken of ze leeg zijn?
Ten tweede, heb je het al geprobeerd om het toetsenbord op een ander kanaal te zetten door een paar keer op de knop te drukken van het toetsenbord en de ontvanger?
Verwijderd
Met de Itouch geen ervaring, maar ik heb (nog steeds) type 1 van die logitech cordless keyboards en het werkt als een tiet onder Linux
Ik heb de Logitech Cordless Desktop iTouch en die werkt hier perfect onder Linux.
Ik zou idd je batterijen ff nakijken.
Ik zou idd je batterijen ff nakijken.
Verwijderd
Ik herken dat 'stoppen' idd perfect van toen mijn batterijen opwaren. /me heeft ook een logitech cordless desktop itouch.
.
* Operations too 
Ik heb verder nooit problemen ermee, ook niet onder linux.
Als de batterijen bijna leeg zijn begint ie wel moeilijk te doen, pakt ie aanslagen niet meer en blijven toetsen ineens hangen. Batterijen vervangen lost dan een hoop op
Als ie moeilijk begint te doen en je hebt net even geen volle batterijen beschikbaar dan helpt het vaak om de ontvanger dichterbij te zetten, of op zijn kant te zetten dan ontvangt ie beter.
Ik heb verder nooit problemen ermee, ook niet onder linux.
Als de batterijen bijna leeg zijn begint ie wel moeilijk te doen, pakt ie aanslagen niet meer en blijven toetsen ineens hangen. Batterijen vervangen lost dan een hoop op
Als ie moeilijk begint te doen en je hebt net even geen volle batterijen beschikbaar dan helpt het vaak om de ontvanger dichterbij te zetten, of op zijn kant te zetten dan ontvangt ie beter.
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Ook met nieuwe batterijen blijft hij problemen geven het is ook niet het zelfde al dat de batrijen op zijn dan gaat ie inderdaat anslagen missen of een letter herhalen. maar hijdoet gewoon niks meer ook al op connect knop lopen rammen werkt niet zender verschofen enz. enz. maar geen ge hoor en dan in eens doet i het weer. meschin dat mijn kernel gewoon brak is
. ik heb al een paar keer (2 a 3) gehad dat i bleef hangen met opstarten. als ik weer eens tijd heb (ben in breda bezig met stage) bak ik wel eens en nieuwe kernel kijken of dat helpt.
bedankt voor jullie reacties
bedankt voor jullie reacties
[Dyslexie is my ID]
|Specs|
Het zijn niet de batterijen.
Je gebruikt waarschijnlijk op dat moment de console zonder de muis...
Dat is namelijk het probleem. Ook in kaal DOS zul je die symptomen krijgen. In linux kun je het oplossen door X te draaien, of GPM te installeren.
Je gebruikt waarschijnlijk op dat moment de console zonder de muis...
Dat is namelijk het probleem. Ook in kaal DOS zul je die symptomen krijgen. In linux kun je het oplossen door X te draaien, of GPM te installeren.
Verwijderd
hmm dat probleem HAD ik dus ook heel vaak eerst doet het toestenbord het niet dan weer de muis niet, en als ik de comp. op nieuwe opstartte deed ie het soms weer wel soms weer niet.
Maar je moet eens bij je configuratie scherm-hardware-muis kijken teminste toen ik daar wat zat te kloten deed alles het weer fatsoenlijk ( kheb trouwens wel eerst speciale drivers van logitech.com gedownd)
Maar je moet eens bij je configuratie scherm-hardware-muis kijken teminste toen ik daar wat zat te kloten deed alles het weer fatsoenlijk ( kheb trouwens wel eerst speciale drivers van logitech.com gedownd)
ik kan geen drivers vinden op de logitech site
ben nu ff verder aan het zoeken maar ik weet nu wel dat ik niet de enige ben zie onderstaande link ook maar eens (hangt dus ook in X)
http://projects.snurkle.org/projects/itouch/#lockup
[Dyslexie is my ID]
|Specs|
Op zondag 28 april 2002 22:47 schreef Venkmen het volgende:
ik kan geen drivers vinden op de logitech siteben nu ff verder aan het zoeken maar ik weet nu wel dat ik niet de enige ben zie onderstaande link ook maar eens (hangt dus ook in X)
![]()
http://projects.snurkle.org/projects/itouch/#lockup
Daar staat dus dat hij niet in X hangt.Occasionally when working on the virutal consoles I experienced a lockup. I got no response whatsoever from the keyboard. If I left it completely alone for a few minutes it seemed to recover. I've never experienced these lockups under X, and have no idea what causes them or how to fix it.
Is dat bij jou wel het geval?
Alles van Logitech is goed, behalve draadloze toetsenborden en muizen
op werk zoveel gezeik er altijd mee.. batterijen leeg, storingen, defecten, vertragingen, haperingen. Magoed, een oplossing anders dan kortsluit-idwissel-settings/driversveranderen-rommel oplossingen zijn er niet echt..
Denk dat het een lang gepiel wordt
Denk dat het een lang gepiel wordt
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Pagina: 1