Even iets kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• robbievanderlee
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 22:46
recentelijk kreeg ik problemen met mijn hd, eerst nog niet veel aan de hand aangezien het alleen maar op een bepaalde partitie was die een beetje overbodig was. daarna liep het over naar mijn partitie met mijn mp3tjes die ik vervolgens allemaal kwijt was. Bedankt IBM voor u geweldige schijven! NOT! gelukkig had ik nog gerantie en kon ik ongeveer dezelfde krijgen, maar dan met minder bugs. hoop dat dit wel gaat werken.

bedankt voor het lezen van dit onnozele bericht ik ga nu :Z

Keep It Real!

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:54

cue

problemen met mijn hd, eerst nog niet veel aan de hand aangezien het alleen maar op een bepaalde partitie was die een beetje overbodig was
Als er 1 partitie gek gaat lopen doen weet je toch dat er eits mis is met die schijf of ben ik nu dommm :?

Je partitie staat wel in windows als apparte schijf, maar het blijft toch echt dezelfde schijf, kortom volgens mij had jeje Mp3 collectie kunnen sparen.

Maarja waarschijnlijk heb je alle originele cd's toch wel dus is alleen kwestie van rippen >:)

:z

• Hydrax
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-12-2025

Hydrax

*huh?*

Op zondag 28 april 2002 01:11 schreef Cue het volgende:

[..]

...

Maarja waarschijnlijk heb je alle originele cd's toch wel dus is alleen kwestie van rippen >:)

:z
:D

Tja, het lijkt me ook logisch dat als het om partities gaat dat het dan wel om de hele schijf zal gaan.
Ik heb eigenlijk nog nooit problemen met een HD gehad (een nieuwe dan).
Toch mazzel gehad met de garantie.

Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-04 20:37

Exirion

Gadgetfetisjist

dank voor de mededeling.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.