Mijn topictje is dichtgegooid :'(

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:40
Het betrefd dit topic: [topic=480357/1/999]

Ik kan geen contact krijgen via mail/msn/icq met Sinterklaas, dus daarom die ik het ff via hier.

Ik heb de FAQ van het Gadgetforum en deze FAQ nog ff doorgenomen, maar ben nog steeds van mening dat hij onterecht in gesloten.

Waarom? Ik weet dat er veel links staan in de GadgetFAQ, maar met die links kan ik weinig, aangezien in redelijk noob ben op digitaal camera-gebied. Tevens heb ik aangegeven dat ik de search al heb gebruikt en dat ik aan de FAQ weinig had.

Zouden jullie misschien deze sluiting kunnen herzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Jouw vraag hoort hierin thuis:

[topic=197979/1/50]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm, heb je al op megapixel of dpreview gekeken?

Daar staat zo ongelovelijk veel informatie en nog heel duidelijk ook, als je daar eerst eens wat reviews gaat lezen van 2.1 mpixel camera's.

Je kan toch wel een klein beetje moeite doen, het is niet ff een brood wat je bij de bakker gaat halen, lijkt met toch dat je daar goed over moet nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Op zondag 28 april 2002 12:29 schreef Sinterklaas het volgende:
Ehm, heb je al op megapixel of dpreview gekeken?

Daar staat zo ongelovelijk veel informatie en nog heel duidelijk ook, als je daar eerst eens wat reviews gaat lezen van 2.1 mpixel camera's.

Je kan toch wel een klein beetje moeite doen, het is niet ff een brood wat je bij de bakker gaat halen, lijkt met toch dat je daar goed over moet nadenken.
Heb ik idd al gekeken op DPreview, op megapixel nog niet (ben ik nu aan het bekijken).

Het heeft niks te maken met luiheid, eerder met het feit dat ik graag hoor wat andere tweakers mij aanraden, om vandaaruit naar een review site te gaan en de verschillende genoemden te bekijken (de reviews dan), om van daaruit een beslissing te maken. GoT is in dit geval een soort opstappunt voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 23:25

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat is de verkeerde manier. Je kan best (net als alle andere mensen) zelf wat modellen uitzoeken en reviews vergelijken.

De users zullen toch alleen hun eigen cam noemen of wat ze willen kopen... EN die kan je ook in het overzicht van Sint vinden (link in de FAQ)

Wat je nu doet is GoT als "compare" gebruiken en je gooit wat specs neer met de vraag "Kom maar op, welke moet ik nou kopen. Dat soort topics is op een technisch forum niet zo interessant en daar is dan ook een groot topic voor, waar mensen die dat willen, je kunnen helpen. Daar kan je je vraag posten.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Ik heb ff wat op megapixel rond gekeken en daar staat idd wél veel handige en goeie informatie (vooral om alle 2.1 MP camera's te sorteren + cijfer erbij).

Ik heb wat camera's 'uitgezocht' die een mogelijke koop zouden kunnen worden. Nu was mijn idee om die 4 (waren het er volgens mij) in mijn topic te posten (die dan misschien weer kan worden geopend), en daar, met behulp van GoTters, een beslissing uit te maken. Of kan ik beter gewoon een nieuw topic openen, en daarin die 4 camera's posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:36
Op zondag 28 april 2002 13:22 schreef Milenco het volgende:
Ik heb ff wat op megapixel rond gekeken en daar staat idd wél veel handige en goeie informatie (vooral om alle 2.1 MP camera's te sorteren + cijfer erbij).

Ik heb wat camera's 'uitgezocht' die een mogelijke koop zouden kunnen worden. Nu was mijn idee om die 4 (waren het er volgens mij) in mijn topic te posten (die dan misschien weer kan worden geopend), en daar, met behulp van GoTters, een beslissing uit te maken. Of kan ik beter gewoon een nieuw topic openen, en daarin die 4 camera's posten?
die vraag van jou moet hierin: [topic=197979/1/50]

simple

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 23:25

JvS

Ik heb hem zelf ook

Als je loos je cams post en zegt "welke moet ik nou kopen" wordt je topic bijna net zo erg :o.

Aan de specs kan je wel zien welke jij wel fijn vindt en welke niet. welke feautures jij het belangrijkst vindt, zou je zelf moeten weten :o, maar als je twijfelt over "wat is belangrijker een statiefbeugel of een roze flitser" (ik heb echt GEEN verstand van cams :P), dan kan je daar wel een topic over openen.

Zoek trouwens (op onderwerp en inhoud) eerst eens naar die modellen, ik kom nooit in [forum=33], maar het kan natuurlijk dat er al veel topics over die cams geweest zijn, dan kan je daar al de meningen vinden en is een topic dus niet nodig :).

Het is namelijk niet zo dat meningen en dingen die verteld worden ineens anders zijn, als jij een topic opent over die camera's :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Op zondag 28 april 2002 13:28 schreef JvS het volgende:
Als je loos je cams post en zegt "welke moet ik nou kopen" wordt je topic bijna net zo erg :o.

Aan de specs kan je wel zien welke jij wel fijn vindt en welke niet. welke feautures jij het belangrijkst vindt, zou je zelf moeten weten :o, maar als je twijfelt over "wat is belangrijker een statiefbeugel of een roze flitser" (ik heb echt GEEN verstand van cams :P), dan kan je daar wel een topic over openen.

Zoek trouwens (op onderwerp en inhoud) eerst eens naar die modellen, ik kom nooit in [forum=33], maar het kan natuurlijk dat er al veel topics over die cams geweest zijn, dan kan je daar al de meningen vinden en is een topic dus niet nodig :).

Het is namelijk niet zo dat meningen en dingen die verteld worden ineens anders zijn, als jij een topic opent over die camera's :).
True, true. Dan gaat ik dat doen. Reden voor mij om niet in een "het grote ... topic" te gaan posten is omdat dan alles door elkaar heen gaat lopen.

De kans van slagen waren je op camera modellen zoekt is idd ook groter dan wanneer je zoekt op "2.1 camera welke".

Enige nadeel is dat voor de een "geweldig goed" voor de andere misschien wel "mmmm" is, omdat die dan meer gewend is. Maar ik ga wel ff zoeken.
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:15

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Lijkt me goed opgelost zo dus :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.