Toon posts:

direct3d mode in slomotion met radion8500?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een geforcemx en kon alles goed spelen alleen wat minder frames, nu heb ik een radion 8500 gekocht en ingebouwt alleen nu heb ik problemen in direct3d mode dat alles in slomotion is, de frames zijn ook 2x zo hoof als normaal alleen het spel is 2x zo langzaam :?

ik speel dus in slomotion, ik heb alles al een keer uit me computer gehaald op me videokaart na en hij doet het nog steeds.

ik heb verder een amdxp1600 + een msi mainboardje
en de laatste drivers, maar van mij heeft die drivers ook en bij hem werkt het wel dus daar lig het niet aan.

alvast bedankt

Verwijderd

Misschien handig om eerst eens te zoeken op het forum hier, dan was het al wel opgelost geweest.:Z

Zorg ervoor dat alles van je oude Geforce echt weg is...de drivers , register etc..
Uninstall daarna je Radeon8500 drivers grondig, dus uninstall en alles in het register verwijderen en daarna de drivers (de nieuwste , dus niet van je cd) installeren.

Voor meer info kijk eens bij www.rage3d.com, daar staat een uitgebreide beschrijving over het uninstallen etc.!

Verwijderd

Topicstarter
lol dat heb ik allang gedaan, windowsxp opnieuw erop + nieuwste drivers(niet van cd dus) heb ik niet eens meer :P

Verwijderd

Topicstarter
niemand die iets weet

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
haal de nieuwste drivers er een af, en zet die van de CD er eens op en kijk dan weer.
Als het dan nog niet goed is, is de kans groter dan de kaart kapot is

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 19:19
Geen gezeur geen risico's lopen niet mee klote,
gewoon terugbrengen en un andere kaart proberen.

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

Topicstarter
dat gaat niet meer helaas, heb cd we geflikkerd en terugbrengen lukt niet meer. heb te lang in opengl gespeeld.

Verwijderd

Topicstarter
ik ga even mijn kaart in een andere pc testen waar hij wel werkt, als hij daar niet werkt is de kaar id kapot.
in ieder geval bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
aan me videokaart lig het niet, ik heb een gf2 erin zitten nu en het is nog hetzelfde.

het kan alleen nog maar aan me amd of msi mainboard liggen.
of me geheugen.
Pagina: 1