HlpDsK moest dat nu ????

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10 00:58
Wat er vooraf ging.

HlpDsK opent topic over gooien met katten, zoals we dat van hem mogen verw88 word het met veel >:), en uitlokkerig text geschreven, er waren toen wel meer opmerkingen over zijn gedrag van dat moment.

Ik heb dingen gezegd, die net nog konden, en mischien net wel niet. Achteraf blek pas dat zijn katten dat leuk vonden en weer bij hem terug kwamen,opdat hij het weer kon doen. Conclusie, de katten vonden het idd leuk.

Heb met hem een poosje contact, nou ja wat heet, hij was op dat moment zeer in de ban van ik ben almachtige HlpDsK en je moet je bek houden, ik ben mod, etc... houding

Uiteindelijk leek het toen het beste het maar te laten rusten, omdat het feitenlijk al gedateerd was, enhet verder toch niet opschoot.

HlpDsK Is wel zo iemand die erop hamert tegen iedereen dat wat gebeurt is rte laten liggern, en kan het dan ook niet laten om opmerkingen te maken tegen mensen die dit niet doen, nix mis mee zul je denken...

Dit alles is al zon dik 6 maand geleden denk ik.

* PsYgHo opent topic:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/480288

En het gaat allemaal zer netjes, ik had hem officieel in HK willen hebben, maar door een fout van mij, belande die in SG. Ik heb er een SM notitie vsan gemaakt, en even later mar weer ge-edit omdat het wel mooi liep, geen offtopic, geen geflame, trolls of wat dan ook.

Totdat:
Op zondag 28 april 2002 00:00 schreef HlpDsK het volgende:
Ach ja .. visjes laten verscheuren is ok, maar wel gelijk een hoop stennis schoppen als iemand met z'n katten gooit. :z
mijn reactie hierop:
Op zondag 28 april 2002 00:07 schreef PsYgHo het volgende:

[..]

Lekker nuttigge post :Z :(

Offtopic:
Dacht dat "we" dat al gesloten hadden :?, Juist jij hamert er iedere keer weer op dat je geen ouwe koeien uit de sloot moet halen,maar goed je zit er nog steeds mee begrijp ik??, Ik hoop dat je er van8 wel van slaapt...

Vind dit typisch weer iets voor jouw,Topic loopt lekker, geen geflame, off topic geneuzel, etc en nu komt er uitgerekend van een modje adje whatever deze opmerking,

Jammer want ik heb me al een hele tijd niet aan je ge-ergerd, nu dus weer wel.. Tekend toch wel...

just mine 0,02€
Heb eingelijk al de dingen waar ik me aan erger of stoor of verbaas, al in mijn quote gezet, maar goed, ik vind het gewoon jammer dat het op deze manier moest, en dan ook nog op die Manier door deze speciale persoon..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach man, hij is ook maar een mens hoor.
Maar kbegrijp je wel, op zich idd niet zo netjes om op die manier je topic te vergallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 15:24
Als dit je dwars zit had je beter eerst HlpDsK zelf via mail of icq om opheldering kunnen vragen.
En niet in LA waar iedereen zich er mee gaat bemoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
Op zondag 28 april 2002 10:11 schreef Artwido het volgende:
Als dit je dwars zit had je beter eerst HlpDsK zelf via mail of icq om opheldering kunnen vragen.
En niet in LA waar iedereen zich er mee gaat bemoeien.
Zoals je leest heeft dat geen zin, iig de vorrige keer niet, En ik heb het sterke vermoeden dat dat nu niet anders zou zijn.

In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
idd.... Ik heb ook wel eens moeite met de manier waarop hij reageerd.... ;)

Ik denk dat we zometeen wel een gigantisch lange reactie van HlpDsK krijgen, OF gewoon 1 smiley: :{

Ik vind hem soms ook behoorlijk storend.... soms ook juist niet.... ;)
Ik denk dat het handiger was geweest dit OF persoonlijk aan hem te melden OF het gewoon te laten en de "wijzere" te spelen.... zo van: "Og jah... Begin je daar weer over.... laat maar lekker lullen :Z "

Ik denk dat we dit topic het beste gewoon kunnen trashen als HlpDsK em nog niet heeft gelezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:46

rammes

koekebakker 1e klas

ik vind het juist goed dat het openbaar gemeld word het hoeft toch niet in de doofpot?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zet anders ook wel eens heel grote dikke vraagtekens bij wat je over je visjes verteld, heb in het verleden al eens een link gelegd met hanengevechten. Ik denk dat als je met zo'n topic komt, je eigenlijk kan verwachten dat een aantal mensen daar niet zo van gecharmeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het valt me idd ook wel op dat HlpDsK soms dingen post, die ook wel niet hadden gehoeven.
Ik kan me nog een goed voorbeeld van een tijdje terug herinneren.

Iemand vroeg , als je een als je een film gedownload hebt, die in verschillende RAR-bestanden zit ingepakt en je mist er een paar, hoe je hem dan alsnog kan zien..
Reactie HlpDsK: Koop toch gewoon de DVD. :Z

Mja, daarmee zorg je dat er een hele andere discussie ontstaat, waar de topicstarter helemaal niet naar heeft gevraagd. Ik let er opzich niet zo erg op, maar blijkbaar gebeurt zoiets dus vaker. Voor iemand die hier een voorbeeldfunctie heeft is dat niet erg slim, lijkt me. :)
Maarja, iedereen heeft wel mindere dingen. ;)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:45

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 28 april 2002 12:53 schreef rammes het volgende:
ik vind het juist goed dat het openbaar gemeld word het hoeft toch niet in de doofpot?
Waarom moet zijn manier van replie-en altijd zo extreem uitgemeten worden? Ik vind dat soms echt zo'n onzin. Hij is wat kortaf en "grumpy" in de manier van reageren, maar daar is echt geen LA-topic voor nodig om het uitgebreid te gaan bespreken.

Er zijn VEEL users die nog vele malen erger reageren (niet nadenken, gewoon keihard afflamen en weet ik veel wat). Dit topic vind ik dus vrij onnodig, ook al wordt het "houd het modje in de gaten en als-ie misschien al een beetje fout zit: klagen!" soms als sport gezien... Ik weet niet wat hiermee bereikt moet worden, maar je gaat er echt niet een persoon mee veranderen...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
Op zondag 28 april 2002 13:36 schreef JvS het volgende:

[..]

Waarom moet zijn manier van replie-en altijd zo extreem uitgemeten worden? Ik vind dat soms echt zo'n onzin. Hij is wat kortaf en "grumpy" in de manier van reageren, maar daar is echt geen LA-topic voor nodig om het uitgebreid te gaan bespreken.

Er zijn VEEL users die nog vele malen erger reageren (niet nadenken, gewoon keihard afflamen en weet ik veel wat). Dit topic vind ik dus vrij onnodig, ook al wordt het "houd het modje in de gaten en als-ie misschien al een beetje fout zit: klagen!" soms als sport gezien... Ik weet niet wat hiermee bereikt moet worden, maar je gaat er echt niet een persoon mee veranderen...
Dacht ook niet dat dit mijn bedoeling was..
een ding stoort me wel, en dat is dat modjes adjes whatever altijd de hand boven het hoofd gehouden word. Op zich begrijpelijk, maar goed, wel storend.

Wat wil ik hiermee bereiken?
Juist de persoon in kwestie is tegen dit soort opmerkingen, waarom plaatst die dan zelf deze ??

Tevens is de inhoud van zijn reactie al gedateerd en "afgehandeld" Feitenlijk stoort zijn post de gehele gang van doen daar. Alles was ontopic, geen gedonder of wat dan ook, een "gezond topic" waarin zijn post door mij als zeer vervelend word beschouwd.

Ik het gewoon triest dat het zo moet, in de hk liep ook al een topic over het stekelbaarsje, als die dan toch zijn frustraties kwijt wil had die hem daar maar moeten posten. Gezien het niveau daar iig een stuk lager ligt.

Persoonlijk in contact heeft zoals gezegd niet geholpen, en daarbij vind ik dat niet alles in de doofpot hoeft, dat gebeurt hier al teveel.

Feit blijft dat als ik zon reactie had gepost in de trand van die van hlpdsk, had ik zeker een reply vamn hem kunnen verw88, waar ik nu in GOTSnaam mee bezig was. Want dat zie je in zijn post historie zeer frequent,en nu doet die het zelf :?

Deze post stoort op al zijn ideeen, en waarden en normen, als je terug kijkt op al zijn reacties staat als een paal boven water dat meneer niet houd van offtopic, nuttolose info en overbodgie smilies. Ik zie deze post dan ook tegen mij persoonlijk gericht, en gezien de inhoud van zijn post weet ik het el zeker.

Sport, om de modjes af te zeiken :? :? Die zal je wel degelijk hebebn ja, maar ik betwijfel ten zeerste of ik onder deze noemer mag vallen.
Jij snapt het niet helemaal, en ik betwijfel of je mijn verhaal wel helemaal hebt doorgelezen. Mischien vormt bovenstande wel een correct beeld voor je wat ik probeer te vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 15:24
Deze discussie hebben we al vaker gehad.
De ene MOD is de andere niet.
En HlpDsK post meer dan ieder ander hier.

Als HlpDsK soms kortaf wil reageren dat is dat zijn goed recht. of je het nu leuk vind of niet.
Hij is geen BOT-script. Hoewel ik daar soms nog over twijfel. >:)

Maar de laatste tijd vind ik hem juist positief verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
Op zondag 28 april 2002 14:22 schreef Artwido het volgende:
Deze discussie hebben we al vaker gehad.
De ene MOD is de andere niet.
En HlpDsK post meer dan ieder ander hier.

Als HlpDsK soms kortaf wil reageren dat is dat zijn goed recht. of je het nu leuk vind of niet.
Hij is geen BOT-script. Hoewel ik daar soms nog over twijfel. >:)

Maar de laatste tijd vind ik hem juist positief verandert.
Ik ook tot deze opmerking van hem, enfin, ales heb ik al uitgelegd in het replytje boven jouw originele post...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:56
Ik erger me ook vaak zat aan HlpDsk, maargoed, wat wil je ertegen doen? Hij is immers Mod en dat betekent dat ie alles mag.....

[..]

Misschien wel nu blijkt dat meerdere mensen zich eraan ergeren?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 11:32

RSP

waar is dat kattengooi topic ? ik ken het zo 123 niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ach, ik (en ik niet alleen) heb me ook zo vaak aan hem geërgerd...

...MAAR ik moet zeggen dat dat de laatste tijd reuze meevalt :)

Kijk, die reactie van hem is niet echt netjes maar om daar nou een apart topic over te openen... Je kan ook een keer denken van 'het zal wel, ik ga er gewoon niet op in'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 28 april 2002 14:20 schreef PsYgHo het volgende:

[..]

Dacht ook niet dat dit mijn bedoeling was..
een ding stoort me wel, en dat is dat modjes adjes whatever altijd de hand boven het hoofd gehouden word. Op zich begrijpelijk, maar goed, wel storend.
Sorry hoor, maar JUIST als modje wordt je extreem meer in de gaten gehouden. Je hoeft maar *iets* verkeerd te doen (bijvoorbeeld zeggen dat je een DivX in je bezit hebt) en er staat al een LA topic.

De geldende mening is inderdaad dat we graag elkaar beschermen enzo, maar kom dan eens op!? Dit geval is duidelijk niet echt dramatisch en er wordt niets gezegd, maar dat doen we bij users ook niet. Niemand houdt hier een hand boven iemands hoofd. En als we dat wel doen, kom dan eens met echte voorbeelden.

Lees dit eens door:
[topic=343334/1/100]

Is dat "hand boven het hoofd houden"?. Sorry als ik wat Grumpy overkom, maar ik word soms ZOOOOO moe van loze beschuldigingen. Het tegendeel van wat je beweert is namelijk waar!
Wat wil ik hiermee bereiken?
Juist de persoon in kwestie is tegen dit soort opmerkingen, waarom plaatst die dan zelf deze ??

Tevens is de inhoud van zijn reactie al gedateerd en "afgehandeld" Feitenlijk stoort zijn post de gehele gang van doen daar. Alles was ontopic, geen gedonder of wat dan ook, een "gezond topic" waarin zijn post door mij als zeer vervelend word beschouwd.
Dat kan, Ik plaats ook weleens minder fijne reply's. Andere users doen dat ook. Maar daar worden ook geen complete topics aan gewijdt. Je moest een zoeken op "HlpDsK" in LA...
Ik het gewoon triest dat het zo moet, in de hk liep ook al een topic over het stekelbaarsje, als die dan toch zijn frustraties kwijt wil had die hem daar maar moeten posten. Gezien het niveau daar iig een stuk lager ligt.

Persoonlijk in contact heeft zoals gezegd niet geholpen, en daarbij vind ik dat niet alles in de doofpot hoeft, dat gebeurt hier al teveel.
:(

Sorry hoor, maar als je me echt pissed wil hebben moet je vooral met dit soort opmerkingen komen. Geef eens voorbeelden van wat wij in een doofpot stoppen. We leggen ALLES uit en reageren op normaal beargumenteerde dingen! Zelfs toen er een keer een hele rel was om een stukje warez wat op een crew FTP stond, is dat gewoon openbaar uitgelegd!
(was een crack van een prog ofzo, was ook niet op het forum gepost, had dus in feiten niets met het forum te maken, maar dat doet er niet toe hier nu).
Feit blijft dat als ik zon reactie had gepost in de trand van die van hlpdsk, had ik zeker een reply vamn hem kunnen verw88, waar ik nu in GOTSnaam mee bezig was. Want dat zie je in zijn post historie zeer frequent,en nu doet die het zelf :?
Dat is dan inderdaad niet echt relaxed. Spreek hem er op aan. Maar ga niet ineens in LA vanalles beweren alsjeblieft..
Sport, om de modjes af te zeiken :? :? Die zal je wel degelijk hebebn ja, maar ik betwijfel ten zeerste of ik onder deze noemer mag vallen.
[..]

Jij snapt het niet helemaal, en ik betwijfel of je mijn verhaal wel helemaal hebt doorgelezen. Mischien vormt bovenstande wel een correct beeld voor je wat ik probeer te vormen.
Vind je het heel erg als ik zelfs deze post van jou niet zo relaxed vindt?! Je hebt het gewoon over dingen die IMO niet waar zijn. "Hand boven de hoofd houden" en "modjes mogen en kunnen meer". Je moest eens weten wat er gebeurt als een modje een topic start! Dan gaat zo'n post door de mangel, is er iets mis mee, dan krijg je aan alle kanten commentaar...

En dat van "doofpot" is echt ZOOOO"n ontzettende bullshit, zeg me dan wat er in de doofpot gaat???

Zoja, kom dan eens met voorbeelden over wat er op het forum zoal in de doofpot gaat.. Want als wij topics deleten, dan komen er 6 andere topics over "waar is dat topic nou".. Die hebben we zeker ook gedelete? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 23:59

Bene

list incomprehension

Wat een vreselijk overdreven reactie van PsYgHo.. HlpDsk geeft een stootje onder te gordel en jij probeert dat hier uit te meten alsof 'ie je huis in brand heeft gestoken. Meteen gemekker over "doofpot" en het standaard gejengel. Mijn broertje vertoonde dit gedrag ook, 7 jaar geleden . Heb je zowiezo wel enig idee wat je probeert te bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
Op zondag 28 april 2002 14:58 schreef JvS het volgende:

[..]

De geldende mening is inderdaad dat we graag elkaar beschermen enzo, maar kom dan eens op!? Dit geval is duidelijk niet echt dramatisch en er wordt niets gezegd, maar dat doen we bij users ook niet. Niemand houdt hier een hand boven iemands hoofd. En als we dat wel doen, kom dan eens met echte voorbeelden.
Lees je eerste reply, hierin verdedig je Hlpdsk nog zonder te weten waar het feitenlijk om draaid.
Dat kan, Ik plaats ook weleens minder fijne reply's. Andere users doen dat ook. Maar daar worden ook geen complete topics aan gewijdt. Je moest een zoeken op "HlpDsK" in LA...
[..]
:(
Ja erg veel dus, zegt imo wel wat over de persoon...
Sorry hoor, maar als je me echt pissed wil hebben moet je vooral met dit soort opmerkingen komen. Geef eens voorbeelden van wat wij in een doofpot stoppen. We leggen ALLES uit en reageren op normaal beargumenteerde dingen! Zelfs toen er een keer een hele rel was om een stukje warez wat op een crew FTP stond, is dat gewoon openbaar uitgelegd!
(was een crack van een prog ofzo, was ook niet op het forum gepost, had dus in feiten niets met het forum te maken, maar dat doet er niet toe hier nu).
[..]
Normaal gesproken ben ik niet weegschalig aangelegd, maar goed, was ooit eens een geintje van crew leden, en met name modjes, die wat flamede en zo, zou toen maatregelen genoemen worden, zelf heb ik hier nooit wat van teruggehoord, verder zijn er nog wel wat dingen volgens mij, maar zoals ik zei, jullie zijn mod, en daarme koning boven de users.[quote]
Dat is dan inderdaad niet echt relaxed. Spreek hem er op aan. Maar ga niet ineens in LA vanalles beweren alsjeblieft..
[..]
[/quote]

Kijk hier ben ik nu blij mee, dit is nu waar het om gaat, de kern van mijn verhaal. Waarom niet persoonlijk, dat heeft zoals eerder vermeld totaal geen zin gehd, en gezien zijn teply tegen mij met die inhoud ben ik er van overtuigd dat dit deze keer niet anders zal zijn, dus dan maar op deze manier...
Vind je het heel erg als ik zelfs deze post van jou niet zo relaxed vindt?! Je hebt het gewoon over dingen die IMO niet waar zijn. "Hand boven de hoofd houden" en "modjes mogen en kunnen meer". Je moest eens weten wat er gebeurt als een modje een topic start! Dan gaat zo'n post door de mangel, is er iets mis mee, dan krijg je aan alle kanten commentaar...
Nee dat vind ik niet erg...
Over wat waar is en niet waar daar zullen altijd twijfels over bestaan,gezien ik geen mod ben, en niet weet wat er 8ter de schermen gebeurt. Verder hierover discusieren heeft imo dan ook weinig zin.
En dat van "doofpot" is echt ZOOOO"n ontzettende bullshit, zeg me dan wat er in de doofpot gaat???
Dit heb je net ook al gezegd, en hier heb ik ook al antwoord op gegeven, een stukje hieboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
Op zondag 28 april 2002 15:09 schreef Bene het volgende:
Wat een vreselijk overdreven reactie van PsYgHo.. HlpDsk geeft een stootje onder te gordel en jij probeert dat hier uit te meten alsof 'ie je huis in brand heeft gestoken. Meteen gemekker over "doofpot" en het standaard gejengel. Mijn broertje vertoonde dit gedrag ook, 7 jaar geleden . Heb je zowiezo wel enig idee wat je probeert te bereiken?
Tis idd een stoot onder de gordel, en dat is niet conseqeunt van hlpdsk, Het komt imo over al persoonlijk, en dat vind ik zelf niet juist.

Wat ik hiermee wil berijken wil kun je mooi lezen in de post boven deze post van mij, in het dik gedrukte.

Denk dat jezelf hier de plank ook mislaat, want zo overdreven had en moet het niet overkomen, wel is het iets wat ik eens bespreekbaar wil maken, of iif probeer te maken, wat niet erg lukt dus gezien de reply's in het algemeen.

Komt het wel als zeikerig, en kinderlijk over, of zoals jij dit zegt alsof mijn huis in brand word gestoken, laat ik dan duidelijk zijn en melden dat dit zeer zeker niet de bedoeling is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 april 2002 13:16 schreef DataBeest het volgende:

Iemand vroeg , als je een als je een film gedownload hebt, die in verschillende RAR-bestanden zit ingepakt en je mist er een paar, hoe je hem dan alsnog kan zien..
Reactie HlpDsK: Koop toch gewoon de DVD. :Z

Voor iemand die hier een voorbeeldfunctie heeft is dat niet erg slim, lijkt me. :)
Maarja, iedereen heeft wel mindere dingen. ;)
Het is toch JUIST voorbeeldig van HlpDsk dat hij legale activiteiten promoot en illegale activiteiten ontmoedigt? Hulde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zondag 28 april 2002 15:20 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Het is toch JUIST voorbeeldig van HlpDsk dat hij legale activiteiten promoot en illegale activiteiten ontmoedigt? Hulde!
Mischien wel, maar niet op een moment als er niet naar wordt gevraagd.
Als iemand het daar over wilt hebben open je een nieuw topic, maar probeer je niet een ander topic te verneuken door er een andere discussie in te starten.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zondag 28 april 2002 15:20 schreef MrRudi het volgende:

[off-topic]

Bedoelt-ie denk ik anders..

Als je uit binary-groups een rip haalt, en je mist een rar en gaat vragen hoe je die toch kan krijgen heb je het of niet goed begrepen dat je dat hier juist niet moet vragen, of je hebt nog nooit van .par's gehoord >:) en dan vind ik in beide gevallen dat geen vreemd antwoord van HlpDsK :P
Op zondag 28 april 2002 15:26 schreef DataBeest het volgende:
Als iemand het daar over wilt hebben open je een nieuw topic, maar probeer je niet een ander topic te verneuken door er een andere discussie in te starten.
Je zou je ook wijzer kunnen opstellen en er niet in je eigen topic eropin gaan, maar op een andere wijze die persoon er op aan spreken.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 28 april 2002 15:15 schreef PsYgHo het volgende:

Normaal gesproken ben ik niet weegschalig aangelegd, maar goed, was ooit eens een geintje van crew leden, en met name modjes, die wat flamede en zo, zou toen maatregelen genoemen worden, zelf heb ik hier nooit wat van teruggehoord, verder zijn er nog wel wat dingen volgens mij, maar zoals ik zei, jullie zijn mod, en daarme koning boven de users.
Ik ben al sinds juli vorig jaar crew, en dat is niet in die periode gebeurd (ik weet er namelijk helemaal niets van). In de maanden daarvoor (vanaf maart vorig jaar ofzo) las ik ook erg veel in lieve adjes en reageerde vrij veel, ook kritiscg trouwens. Dat is 8 maanden lang geen doofpot, maar ALLES maar dan ook ALLES openbaar zeggen. Twee crewleden hebben zelfs een keer op de frontpage alles op -1 gemod (beetje jammer wel) en dat is (na intern overleg) ook gewoon openbaar gemaakt.

Dat er ooit in het verleden een keer iets voorgevallen is, is iets heel anders dan: "Persoonlijk in contact heeft zoals gezegd niet geholpen, en daarbij vind ik dat niet alles in de doofpot hoeft, dat gebeurt hier al teveel.".

Ik hoop dat je die opmerking maar terugneemt omdat-ie gewoon niet waar is. (ik ga er trouwens voor het gemak vanuit dat je de waarheid spreekt, ik ken die doofpot niet).
[..]

Kijk hier ben ik nu blij mee, dit is nu waar het om gaat, de kern van mijn verhaal. Waarom niet persoonlijk, dat heeft zoals eerder vermeld totaal geen zin gehd, en gezien zijn teply tegen mij met die inhoud ben ik er van overtuigd dat dit deze keer niet anders zal zijn, dus dan maar op deze manier...[/b]
[..]

Nee dat vind ik niet erg...
Over wat waar is en niet waar daar zullen altijd twijfels over bestaan,gezien ik geen mod ben, en niet weet wat er 8ter de schermen gebeurt. Verder hierover discusieren heeft imo dan ook weinig zin.
Ik weet dat in ongeveer >>95% van de gevallen een crewlid gewoon gelijk heeft. Je bent dan geneigd om die kant te kiezen. Elkaar openbaar afvallen doen we niet, maar als een mod een foutje maakt, dan wordt daar gewoon wat van gezegd. Een verkeerd slotje gaat open. Zulke loze opmerkingen zonder onderbouwing zijn in LA dus echt ongewenst. Je mag alles bekritiseren, maar onderbouw dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 01:03
achja, het is duidelijk dat HlpDsK gewoon teveel voor zijn eigen bestwil op deze manier manier post, hij zou als mod wel de verstandigste moeten zijn.

Maar om er nu zo'n drama van te maken...

(ik wil trouwens dat kattengooi-topic wel ff zien :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 april 2002 15:26 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Mischien wel, maar niet op een moment als er niet naar wordt gevraagd.
Ik snap dat het hele topic door zo'n opmerking kan afdwalen in een legaliteitsdiscussie die niet in dat topic thuishoort. Maar imho hoort dat hele topic niet te bestaan. De opmerking die HlpDsk maakte had beter vergezeld kunnen gaan door een slotje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
Op zondag 28 april 2002 15:31 schreef JvS het volgende:

[..]

Dat er ooit in het verleden een keer iets voorgevallen is, is iets heel anders dan: "Persoonlijk in contact heeft zoals gezegd niet geholpen, en daarbij vind ik dat niet alles in de doofpot hoeft, dat gebeurt hier al teveel.".
Als ik $ keer iets probeer, en op alle 4 keer komt een rectie waar ik nix mee kan, en zelfs zijn deze reacties in de trand van lettelijk Wat moet je toch, of ?????????, of wat is nu toch je probleem, heb ik persoonlijk zoiets van, :{ dat werkt dus niet bij hem.
Ik hoop dat je die opmerking maar terugneemt omdat-ie gewoon niet waar is.
Zoals jij al zegt , niet in jouw mod verleden.Over de rest twijfel ik, maar goed das al bekend.
Ik weet dat in ongeveer >>95% van de gevallen een crewlid gewoon gelijk heeft. Je bent dan geneigd om die kant te kiezen. Elkaar openbaar afvallen doen we niet, maar als een mod een foutje maakt, dan wordt daar gewoon wat van gezegd. Een verkeerd slotje gaat open. Zulke loze opmerkingen zonder onderbouwing zijn in LA dus echt ongewenst. Je mag alles bekritiseren, maar onderbouw dat.
Denk niet dat ik hier lose kreten, zonder onderbouwing schreeuw, Dit geheel dat ik met jouw in discussie ga is me al veel te veel off topic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[OFF-TOPIC]

just mine 0,02€

Waarom deze overbodige ongein wél, een Greetz niet?

[/OFF-TOPIC]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
Op zondag 28 april 2002 15:44 schreef René vd Veen het volgende:
[OFF-TOPIC]

just mine 0,02€

Waarom deze overbodige ongein wél, een Greetz niet?

[/OFF-TOPIC]
Denk dat dat komt door,mits goed gebruikt heeft het een bijgevoedgde waarde, zie het als imo, en imho.

Mischien word het straks wel irritant,en gaat dit er ook uit, wie weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik ben d'r. En nee, ik ga er niet veel woorden aan vies maken. Ik gebruik mijn tijd liever voor zaken die dat namelijk wel waard zijn. Ik ben vrij immuun voor dit gezever.

Over die opmerking van het gooien met katten: dat zijn mijn katten en ze vinden het nog leuk ook. En toen, en nu weer, schreeuw je moord en brand over hoe zielig dat wel niet is. Terwijl je zelf doodleuk topics opent over het levend najagen en verscheuren van vissen. Dan ben je gewoon triest bezig. Zo hypocriet als de pest. En dat wilde ik aantonen. Blijkbaar erg goed gelukt, aangezien je het weer nodig vond mij hier weer zwart te maken. Ach ja .. dat jij tot die 1e procent hoort die mij niet goed vind .. moet je zelf weten, maar daar heb ik heel eerlijk gezegd best wel schijt aan. Ik glimlach 'n keer. En nu vond ik het eens nodig om je even op je eigen fouten te wijzen en meteen schiet je uit je vel. Nou .. dan kan ik alleen maar lachen. Absurd. Je snapt duidelijk niet hoe fout je zelf bezig bent met die vissen. Die beesten voeren heb ik niet nog niet eens een probleem mee. Wel met het feit dat je denkt het lef te hebben mij de les te lezen terwijl je zelf dit soort topics opent. Dat recht heb je namelijk niet! Ik heb een hekel aan hypocriete mensen.

En dat het weer in LA moest .. ach ja .. je moet toch iets te doen hebben in het weekend. Crewbashen is altijd al een populaire sport geweest. Ga liever iets nuttigs doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit heeft trouwens erg weinig met modje of adje zijn te maken, dus ik vind eigenlijk helemaal niet dat dit soort dingen in LA besproken hoeven te worden.

Er wordt niet als moderator gereageerd of wat dan ook, en als je het uit wil praten kunnen jullie het het beste via mail ofzo doen. Als HlpDsK daar geen zin in heeft, is dat zijn goed recht...

en ook dat heeft niets met doofpot te maken. Als ik HlpDsK's actie zo lees, is de reactie misschien niet nodig, maar het is zijn goed recht om je daar op te wijzen als hij dat wil. Als je vindt dat dat slecht gedrag is, moet je maar een andere mod inlichten daarover in [forum=26], maar daar wordt dan toch niets mee gedaan, omdat dat bij normale users ook geen gevolgen zou hebben.

En over die users mag/ga je ook geen topic in LA starten. Alleen omdat je HlpDsK niet zo mag (begrijp ik) vind je dat nodig... HlpDsK heeft op "gebruikersniveau" in principe dezelfde rechten als elke user, dus is dit topic nergens voor nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 april 2002 14:36 schreef Tampie2000 het volgende:
Ik erger me ook vaak zat aan HlpDsk, maargoed, wat wil je ertegen doen? Hij is immers Mod en dat betekent dat ie alles mag.....
Echt niet, waarom denk je dat mijn functie bestaat?
De Bemiddelaar

De taken van de bemiddelaar zijn behoorlijk divers.

Hij heeft de volgende primaire rol: Zorgen dat het forum voor de users goed draait en dat er rechtmatig wordt gehandeld naar de users.

Een aantal taken die hij dus uitvoert :

- Niet actief modden. (Afgezien van LA)
- Dingen oppakken die de crew aandraagt.
- Dingen oppakken die users aandragen.
- Voornamelijk op LA aanwezig zijn.
- Conflictbeheersing tussen crew en users uitoefenen.
- Communicatie tussen de Users en de Crew waarnemen.
- Veel naar users luisteren.
- Het voor users opnemen als desbetreffende persoon het niet met een beslissing eens is. (Kan diverse oorzaken hebben)
- Alles vanuit een userperspectief aanpakken, met de nadruk op menselijkheid en begrip, met de regels als richtlijn, niet als wetboek.
- Bestaande policies bekijken en verbeteringen doorvoeren, eventueel nieuwe policies aandragen.

De functie zit qua status tussen de GoT-raad en de HGAs in.
Gaat een modje de fout in, wordt je door een modje verkeerd behandeld? -> mail aan de bemiddelaar als je het niet op een normale wijze opgelost krijgt (normaal = zoals JvS hierboven aangeeft) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit topic kwam ik net trouwens tegen, hier nog even het bewijs dat een post van een mod echt wél helemaal ge-analyseerd wordt... (ook al is het dan wellicht allemaal lollig bedoeld)

[topic=480441/1/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-10 15:36
Ik weet dat ik al een tijdje op een zwarte lijst sta en ben daarom voorzichtig wat ik zeg. Ik loop hier echter al een paar jaar mee en heb mij meerdere malen verbaasd over onze vriend hlpdsk. Het laatste wat ik er over zeg: als dit een gewone user was geweest was hij al een jaar geleden gebanned. Andere gebruikers krijgen voor veel minder een waarschuwingsmail.

Dat is wat ik er van denk, doe ermee wat je wilt, of niks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel erg typisch dat users er altijd bijhalen als iemand crew is. Dat heeft in een geval als dit totaal niks, maar dan ook echt niks, met de discussie te maken. Dat vind ik nog eens zielig. Gelijk de slachtoffer-rol innemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Op zondag 28 april 2002 21:39 schreef HlpDsK het volgende:
Wel erg typisch dat users er altijd bijhalen als iemand crew is. Dat heeft in een geval als dit totaal niks, maar dan ook echt niks, met de discussie te maken. Dat vind ik nog eens zielig. Gelijk de slachtoffer-rol innemen.
Ik denk dat dat komt omdat de crew op dit forum tog een voorbeeld rol heeft. Je moet je goed bewust zijn van het feit dat je naam in het rood staat. Je kunt het namelijk echt niet maken om iemand af te zijken en 10 minuten daarna iemand te bannen omdat hij iemand afzijkt.

Het is logisch dat je geirriteerd raakt door sommige dingen want modjes zijn tenslotte ook maar mensen, alleen als crew kun je er van op aan dat users je hier meteen op zullen afrekenen.

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 april 2002 21:44 schreef Devil het volgende:

[..]

Ik denk dat dat komt omdat de crew op dit forum tog een voorbeeld rol heeft. Je moet je goed bewust zijn van het feit dat je naam in het rood staat. Je kunt het namelijk echt niet maken om iemand af te zijken en 10 minuten daarna iemand te bannen omdat hij iemand afzijkt.

Het is logisch dat je geirriteerd raakt door sommige dingen want modjes zijn tenslotte ook maar mensen, alleen als crew kun je er van op aan dat users je hier meteen op zullen afrekenen.
Dat is 't 'm nou net. Ik zeik niemand af daar. Ik wijs iemand op z'n verleden. Daar is niks mis mee. Maar juist omdat m'n nick rood is moet er meteen een heel verhaal achter gezocht worden. En uiteraard in LA, want anders heb je niet genoeg bijstand van andere mensen die eens even lekker los willen gaan tegen de crew die het mogelijk maakt dat ze überhaupt een plek op internet hebben om te vertoeven.

Als ik een gewone user was geweest dan was dit hele topic er niet geweest. En dan had ik trouwens exact hetzelfde neergezet. Ik kijk verder dan iemand z'n status op een forum. Jammer dat anderen dat zo vaak niet blijken te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vergelijkbaar geval van gisteren:
[topic=480189]

Je kunt inderdaad niets meer als user posten :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Op zondag 28 april 2002 21:47 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Dat is 't 'm nou net. Ik zeik niemand af daar. Ik wijs iemand op z'n verleden. Daar is niks mis mee. Maar juist omdat m'n nick rood is moet er meteen een heel verhaal achter gezocht worden. En uiteraard in LA, want anders heb je niet genoeg bijstand van andere mensen die eens even lekker los willen gaan tegen de crew die het mogelijk maakt dat ze überhaupt een plek op internet hebben om te vertoeven.
Ik denk dat dat het nadeel is van crew zijn. Iedereen zijkt ook op de politie, terwijl de politie juist zijn best doet om de maatschapij veiliger te maken. Je moet je ook vooral niks aantrekken van nutteloos gezijk.

Maar ik ben zelf wel van mening dat je in sommige gevallen vrij bot en onaardig overkomt. En zo iets moet je als crew zijnde gewoon proberen te voorkomen.
Als jij net een bon hebt gehad wegens fout parkeren en je ziet vervolgens een politieauto dwars op de stoep staan terwijl de agenten in een snackbar een broodje zitten te eten schiet dat je ook in het verkeerde keelgat.

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:46

rammes

koekebakker 1e klas

[..]

omdat het extreem is (gezien de functie van een mod) en ja er zijn veel users die anders replyen maar die zijn geen MOD! tja en als je dit topic vrij onnodig vind waar moet de topic starter dan heen met zijn opmerking? dat je een persoon niet kunt veranderen hoeft ook niet maar je mag hem af en toe wel ergens op wijzen!

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 april 2002 22:06 schreef rammes het volgende:

dat je een persoon niet kunt veranderen hoeft ook niet maar je mag hem af en toe wel ergens op wijzen!
En dat deed HlpDsk dus in dat topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 april 2002 22:06 schreef rammes het volgende:

[..]

omdat het extreem is (gezien de functie van een mod) en ja er zijn veel users die anders replyen maar die zijn geen MOD! tja en als je dit topic vrij onnodig vind waar moet de topic starter dan heen met zijn opmerking?
Mail, bemiddelaar, enz.
dat je een persoon niet kunt veranderen hoeft ook niet maar je mag hem af en toe wel ergens op wijzen!
Ha. En andersom niet volgens jouw strekking. Ik wijs iemand op z'n eigen uitspraken, maar omdat ik toevallig ook crew ben mag ik niks zeggen zeker. Da's best wel grappig om te lezen, want zo werkt het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-10 15:36
Op zondag 28 april 2002 21:47 schreef HlpDsK het volgende:

Als ik een gewone user was geweest dan was dit hele topic er niet geweest.
klopt. Zoals hierboven al aangegeven, dan had je allang een ban gehad. En dat irriteert dus de mensen. Het is helemaal niet 'tegen de crew aantrappen' maar wel elke keer weer zien, dat iemand een waarschuwing krijgt voor flamen, terwijl een crew lid dit al jaren doet. Tja dat is gewoon vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
Op zondag 28 april 2002 20:22 schreef HlpDsK het volgende:

Over die opmerking van het gooien met katten: dat zijn mijn katten en ze vinden het nog leuk ook. En toen, en nu weer, schreeuw je moord en brand over hoe zielig dat wel niet is.
Wat ben je toch ook een irritant mannetje, Jij beweert nu iets wat pertinenet niet waar is, Dit is nu de reden waarom ik je houding niet waardeer. Je veranderd de feiten!

Lees mijn post nu eens duidelijk, want volgens mij ben je door al dat lachen van je iets vergeten te lezen.
ik quote mezelf dan wel een keer,
Ik schrreef in mij openings post het volgende:
=========================================================
Ik heb dingen gezegd, die net nog konden, en mischien net wel niet. Achteraf blek pas dat zijn katten dat leuk vonden en weer bij hem terug kwamen,opdat hij het weer kon doen. Conclusie, de katten vonden het idd leuk.
========================================================
Waar staat dat ik nu weer moord en brand schreeuw dat ik het zielig vind ??? :?, just nergens, je draait de boel naar je hand. Dit is juist het irritante aan jouw, De media geilheid, en je ik ben GOD OP GOT houding, man (ge-edit ivm mogelijke problemen) get a life!
Dat recht heb je namelijk niet! Ik heb een hekel aan hypocriete mensen.
Jij bent zelf al geen haar beter, blijkt uit mijn bovenstand verhaaltje, je zegt iets dat pertinent niet waar is!!!!!!
En dat het weer in LA moest .. ach ja .. je moet toch iets te doen hebben in het weekend. Crewbashen is altijd al een populaire sport geweest. Ga liever iets nuttigs doen.
Daar hou je niet van he?, ik ook niet, maar gezien mijn vorrige ervaring kan ik met jouw geen fatsoenlijk gesprek hebben, dus dan maar op deze manier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

man fuck off, get a life
Dat is een directe flame. Ken je de consequenties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
Op zondag 28 april 2002 22:15 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Dat is een directe flame. Ken je de consequenties?
Geef liever antwoord op mijn stelling die ik je gaf, dat jij beweert van wat totaal niet waar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 april 2002 22:12 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

klopt. Zoals hierboven al aangegeven, dan had je allang een ban gehad. En dat irriteert dus de mensen. Het is helemaal niet 'tegen de crew aantrappen' maar wel elke keer weer zien, dat iemand een waarschuwing krijgt voor flamen, terwijl een crew lid dit al jaren doet. Tja dat is gewoon vreemd.
Dat is dus gewoon niet waar. Wijs me aan waar ik in dat topic waar het over gaat iemand flame. Dat wat ik daar zeg is een normale opmerking.

Juist omdat ik crew ben wordt er meteen ff tegenaan getrapt.

En niet alleen dat .. de juiste kanalen worden niet eens gevolgd. Er is in het verleden al vaker gezegd dat als je het neit eens bent met een crewlid dat je dan de bemiddelaar/doktersteam moet benaderen. En niet in LA posten.

Verder is er toen ook duidelijk gemaakt dat mensen zich niet in zo'n discussie moeten bemoeien die er niks mee te maken hebben. Precies zoals jij nu bv. doet. Omdat het dan offtopic over hele andere zaken gaat, en alles behalve ejt topic in kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
offtopic:
Op zondag 28 april 2002 22:19 schreef HlpDsK het volgende:

[..]
En niet alleen dat .. de juiste kanalen worden niet eens gevolgd. Er is in het verleden al vaker gezegd dat als je het neit eens bent met een crewlid dat je dan de bemiddelaar/doktersteam moet benaderen. En niet in LA posten.
Oeps, sorry, dat is waar ook, |:(
Helemaal niet aan ged8.... Heb ook eingelijk nooit wat te posten in la, En nee dit is niet een dom zeik verhaaltje, maar heb er echt niet aangedacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar hou je niet van he?, ik ook niet, maar gezien mijn vorrige ervaring kan ik met jouw geen fatsoenlijk gesprek hebben, dus dan maar op deze manier..
Dit is gen fatsoenlijke discussie. Dit is herrie schoppen. ALs je werkelijk van plan was een fatsoenlijke discussie hier over tehebben dan had je het niet in LA neergezet, waar je weet dat er bovenop gesprongen wordt door iedereen die ff lekker wil zaniken.

Het feit dat je dat niet gedaan hebt geeft al je motivatie aan. Als je denkt niet direct met mij via mail iets op te kunnen lossen, dan is de volgende stap de bemiddelaar. En van iemand die al zolang hier rondloopt als jij verwacht ik dat je dat weet.

De conclusie is dus dat je opzettelijk dit topic hier begonnen bent om mij zwart te maken. En daar hou ik niet van. Ik ben ook geenszins van plan om die discussie in LA te blijven voeren, net zomin als ik je keiharde flames zal tolereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 april 2002 22:23 schreef PsYgHo het volgende:
offtopic:
[..]

Oeps, sorry, dat is waar ook, |:(
Helemaal niet aan ged8.... Heb ook eingelijk nooit wat te posten in la, En nee dit is niet een dom zeik verhaaltje, maar heb er echt niet aangedacht...
Nou mooi. Bij deze een hangslot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.