Wat er vooraf ging.
HlpDsK opent topic over gooien met katten, zoals we dat van hem mogen verw88 word het met veel
, en uitlokkerig text geschreven, er waren toen wel meer opmerkingen over zijn gedrag van dat moment.
Ik heb dingen gezegd, die net nog konden, en mischien net wel niet. Achteraf blek pas dat zijn katten dat leuk vonden en weer bij hem terug kwamen,opdat hij het weer kon doen. Conclusie, de katten vonden het idd leuk.
Heb met hem een poosje contact, nou ja wat heet, hij was op dat moment zeer in de ban van ik ben almachtige HlpDsK en je moet je bek houden, ik ben mod, etc... houding
Uiteindelijk leek het toen het beste het maar te laten rusten, omdat het feitenlijk al gedateerd was, enhet verder toch niet opschoot.
HlpDsK Is wel zo iemand die erop hamert tegen iedereen dat wat gebeurt is rte laten liggern, en kan het dan ook niet laten om opmerkingen te maken tegen mensen die dit niet doen, nix mis mee zul je denken...
Dit alles is al zon dik 6 maand geleden denk ik.
* PsYgHo opent topic:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/480288
En het gaat allemaal zer netjes, ik had hem officieel in HK willen hebben, maar door een fout van mij, belande die in SG. Ik heb er een SM notitie vsan gemaakt, en even later mar weer ge-edit omdat het wel mooi liep, geen offtopic, geen geflame, trolls of wat dan ook.
Totdat:
HlpDsK opent topic over gooien met katten, zoals we dat van hem mogen verw88 word het met veel
Ik heb dingen gezegd, die net nog konden, en mischien net wel niet. Achteraf blek pas dat zijn katten dat leuk vonden en weer bij hem terug kwamen,opdat hij het weer kon doen. Conclusie, de katten vonden het idd leuk.
Heb met hem een poosje contact, nou ja wat heet, hij was op dat moment zeer in de ban van ik ben almachtige HlpDsK en je moet je bek houden, ik ben mod, etc... houding
Uiteindelijk leek het toen het beste het maar te laten rusten, omdat het feitenlijk al gedateerd was, enhet verder toch niet opschoot.
HlpDsK Is wel zo iemand die erop hamert tegen iedereen dat wat gebeurt is rte laten liggern, en kan het dan ook niet laten om opmerkingen te maken tegen mensen die dit niet doen, nix mis mee zul je denken...
Dit alles is al zon dik 6 maand geleden denk ik.
* PsYgHo opent topic:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/480288
En het gaat allemaal zer netjes, ik had hem officieel in HK willen hebben, maar door een fout van mij, belande die in SG. Ik heb er een SM notitie vsan gemaakt, en even later mar weer ge-edit omdat het wel mooi liep, geen offtopic, geen geflame, trolls of wat dan ook.
Totdat:
mijn reactie hierop:Op zondag 28 april 2002 00:00 schreef HlpDsK het volgende:
Ach ja .. visjes laten verscheuren is ok, maar wel gelijk een hoop stennis schoppen als iemand met z'n katten gooit.
Heb eingelijk al de dingen waar ik me aan erger of stoor of verbaas, al in mijn quote gezet, maar goed, ik vind het gewoon jammer dat het op deze manier moest, en dan ook nog op die Manier door deze speciale persoon..Op zondag 28 april 2002 00:07 schreef PsYgHo het volgende:
[..]
Lekker nuttigge post![]()
Offtopic:
Dacht dat "we" dat al gesloten hadden, Juist jij hamert er iedere keer weer op dat je geen ouwe koeien uit de sloot moet halen,maar goed je zit er nog steeds mee begrijp ik??, Ik hoop dat je er van8 wel van slaapt...
Vind dit typisch weer iets voor jouw,Topic loopt lekker, geen geflame, off topic geneuzel, etc en nu komt er uitgerekend van een modje adje whatever deze opmerking,
Jammer want ik heb me al een hele tijd niet aan je ge-ergerd, nu dus weer wel.. Tekend toch wel...
just mine 0,02€
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.