Toon posts:

[Digicam] HP Photosmart 318 waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me ge-orienteerd op digitaale camera's die een beetje betaalbaar en goed zijn. Ik kwam uit op de HP Photosmart 318. Ik zie m dan in de pricewach voor 249 staan. Echter dit is in Duitsland en daar woon ik niet :9 . Weet een van jullie waar die voor dezelfde prijs te koop is want de Nederlandse zaken zitten er toch een tik boven.

[edit: Begroeting weggehaald :) ]

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:01

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Als je niet in Duitsland woont kun je daar wel gaan shoppen. In Nederland zal het je niet snel lukken om hem voor dezelfde prijs te pakken te krijgen. Of je moet een "deal" met iemand kunnen maken of een tweedehands.

Aanhef en "BVD" zijn trouwens niet nodig

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 28 april 2002 00:20 schreef Johnny64 het volgende:
Als je niet in Duitsland woont kun je daar wel gaan shoppen. In Nederland zal het je niet snel lukken om hem voor dezelfde prijs te pakken te krijgen. Of je moet een "deal" met iemand kunnen maken of een tweedehands.

Aanhef en "BVD" zijn trouwens niet nodig
Aanhef en BVD zijn gefixt ;) . Ja als je aan de kust woont kan je eerst heel Nederland door en dan nog Duitsland in. Voor de benzine kan je dus net zo goed een 299 euro kopen. Spaart je ook nog een paar uur reistijd.

2de hands doe ik niet aan. Als je een goeie cam heb verkoop je m niet lijkt mij. Ben zowiezo geen fan van tweedehands zut :)

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:57

Damian

Insane Obtrusion

Ik heb me ge-orienteerd op digitaale camera's die een beetje betaalbaar en goed zijn. Ik kwam uit op de HP Photosmart 318. Ik zie m dan in de pricewach voor 249 staan. Echter dit is in Duitsland en daar woon ik niet . Weet een van jullie waar die voor dezelfde prijs te koop is want de Nederlandse zaken zitten er toch een tik boven.
Paradigit :)

heb ik hem ook gekocht :)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Wehkamp 319 euro

Ey!! Macarena \o/

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
mr computer heeft hem nu voor €248

http://www.tweakers.net/pricewatch/20853
zie maar.

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-03 18:23

Garrett

Watercooler

Ik heb 'm ook maar ik kan 'm je niet aanraden.... veel ruis.. maar ja je moet het natuurlijk zelf weten

I love watercooling

Pagina: 1