Ik weet dat er vaak hierna wordt gevraagd, maar in de FAQ kan ik niet worden geholpen (ook niet op die compare site), en op de search kan ik geen topics vinden met dezelfde eisen als mij.
Ik wil dus een digitale camera kopen. Dit zijn mijn eisen >:):
-2.1 MegaPixel is genoeg
-niet (veel) meer dan €450
-USB
-uitbreidbaar geheugen (128 MB is genoeg)
-mogelijkheid tot filmpjes
-dockingstation (niet perse)
-min 3x optische zoom (meer is beter)
Het gaat dus vooral om goeie foto's voor mijn computer. Ik ga ze waarschijnlijk zelden uitprinten, maar ik wil wel een camera waar ik een tijdje mee vooruit kan. Ik heb er dus nog nooit 1 gehad, vandaar dat ik geen flauw idee heb wat wel of niet goed is. Foto's moeten kwalitatief goed zijn.
Ik hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen. Sorry voor het (waarschijnlijk) zoveelste digitale camera topic.
Ik wil dus een digitale camera kopen. Dit zijn mijn eisen >:):
-2.1 MegaPixel is genoeg
-niet (veel) meer dan €450
-USB
-uitbreidbaar geheugen (128 MB is genoeg)
-mogelijkheid tot filmpjes
-dockingstation (niet perse)
-min 3x optische zoom (meer is beter)
Het gaat dus vooral om goeie foto's voor mijn computer. Ik ga ze waarschijnlijk zelden uitprinten, maar ik wil wel een camera waar ik een tijdje mee vooruit kan. Ik heb er dus nog nooit 1 gehad, vandaar dat ik geen flauw idee heb wat wel of niet goed is. Foto's moeten kwalitatief goed zijn.
Ik hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen. Sorry voor het (waarschijnlijk) zoveelste digitale camera topic.