Toon posts:

[XP] Kan niet updaten, update is mislukt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een tijdje kan ik XP niet meer updaten. De (automatische)updates worden wel gedownload maar worden niet geinstalleerd. Als ik naar de update site van windows ga dan krijg ik ook de melding dat de update is mislukt.

Ik heb al van alles geprobeerd (lagere beveiliging, geen firewall etcetc) maar...niets|:(

Heeft iemand een idee?

Verwijderd

In c:\ staat een map Windows Update Setup-bestanden tevens staat in de map
Program Files een map met de naam WindowsUpdate als je deze 2 mappen ff verwijderd en het opnieuw probeert misschien is je probleem dan opgelost? evt zou je de Internet Geschiedenis + Cookies kunnen verwijderen.

Wordt er een bepaalde foutcode + omschrijving aangegeven tijdens het updaten @ de Windows Update site?

Verwijderd

Die site werkt bijna nooit, typisch microsoft.. Heb gewoon even geduld, hij werkt morgen wel weer...

Joep

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op zondag 28 april 2002 14:02 schreef joepselen het volgende:
Die site werkt bijna nooit, typisch microsoft.. Heb gewoon even geduld, hij werkt morgen wel weer...

Joep
Wat een onzin zeg, ik heb nog nooit gehad dat ie niet werkte, dus niet meteen microsoft overal de schuld van geven.

Verwijderd

[edit] nie zo goed gelezen op de zondag ochtend [edit]

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Op zondag 28 april 2002 14:02 schreef joepselen het volgende:

Joep
Triest... erg laag niveau :r

Om op het topic te reageren sluit ik mij voorlopig even aan bij de reactie van Garfield.

Verwijderd

Topicstarter
Tnx voor de tip. Geprobeerd maar helemaal niets nada zilch nothing zero null|:(

weet het ff niet meer. Morgen weer een dag

• rjsomeone
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11-2023

rjsomeone

a.k.a. Tuslsh

Zelfde probleem hier, nog steeds niemand oplossing?

BTW. Na verwijderen van de Windowsupdate map in program files doet ie 't helemaal niet meer, maar als je die map dan weer aanmaakt en ook de submap V4 dan kom je er in ieder geval weer in.

Hier had uw advertentie kunnen staan :).

Pagina: 1