Nieuwe geluidsset inc speakers 500 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Topicstarter
Ik doe het nu tijdelijk met oordopjes sinds mijn speakers kapot zijn (goedkope zooi), maar ik denk niet dat ik het lang meer volhoud.

Ik zoek eigenlijk een versterker met digitale ingang, zodat ik die aan kan sluiten op
1. pc om via tv-out filmpjes te kijken
2. dvd-speler (stand-alone)

Vooral voor de dvd-speler moet het minimaal DD ondersteunen. DTS zou natuurlijk ideaal zijn, maar ik denk dat niet dat het in mijn budget past. Maar als jullie iets goeds weten wat niet veel duurder is, dan kunnen we daar wel over nadenken :)

Verder zou ik graag ook natuurlijk speakers d'erbij hebben zodat ik van de oordopjes af ben.

Wat ik dus eigenlijk zoek is een versterker met digitale ingang en (graag) een 5.1 setje speakers. Als in de prijs een cd-speler en tuner passen, zou dat natuurlijk helemaal mooi zijn, maar ik denk dat dat te veel gevraagd is.

Ik vraag dit aan jullie omdat ik een echte n00b ben op audio gebied, al een heleboel winkels langsgeweest ben, en niet echt kan besluiten. En het is nu echt tijd om geluid in te kopen :z

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Topicstarter
kickje :)
PS. als niemand wil antwoorden omdat het zo'n stomme lame vraag is, en ik het maar ergens anders moet vragen, zeg het maar, dan zijn jullie ook van mij af :P

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Verwijderd

Hehe, ik zou nog maar effe doorsparen, met 500 euro kom je niet ver :)

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Creative DTT 3500, is leuk om mee te beginnen. Maar zoals men al zei in de vorige reactie kan je misschien wel beter door sparen ;)

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Topicstarter
Op zondag 28 april 2002 17:23 schreef freak1982 het volgende:
Creative DTT 3500, is leuk om mee te beginnen. Maar zoals men al zei in de vorige reactie kan je misschien wel beter door sparen ;)
Ok. Laat ik dan mijn request verduidelijken. Het mag wel wat duurder, maar ik hoef ook geen perfect geluidssysteem, ben toch "doof". Dus wat is jullie mening?
Ik heb de DTT 3500 al gezien/gehoord, en was niet echt om er een gat in de lucht te springen :'(

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:03

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ga eens in de winkel kijken. Voor 500 euro kan je precies de instap 5.1 sets van JVC en Sony enzo kopen, een versterker en DVD speler in een. Net geen digitale ingang.

Maar een versterker kost je minimaal 350euro en speakers ook ongeveer. Ga een winkel in en laat je daar informeren en ga luisteren.

Als je dan nog specifieke vragen hebt, mag je ze prima in het forum komen stellen :). Maar de "hoi ik heb XX euro en ik wil 5.1, wat moet ik nou kopen" topics schieten echt niet op.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.