Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
kickje 
PS. als niemand wil antwoorden omdat het zo'n stomme lame vraag is, en ik het maar ergens anders moet vragen, zeg het maar, dan zijn jullie ook van mij af
PS. als niemand wil antwoorden omdat het zo'n stomme lame vraag is, en ik het maar ergens anders moet vragen, zeg het maar, dan zijn jullie ook van mij af
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Creative DTT 3500, is leuk om mee te beginnen. Maar zoals men al zei in de vorige reactie kan je misschien wel beter door sparen
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Ok. Laat ik dan mijn request verduidelijken. Het mag wel wat duurder, maar ik hoef ook geen perfect geluidssysteem, ben toch "doof". Dus wat is jullie mening?Op zondag 28 april 2002 17:23 schreef freak1982 het volgende:
Creative DTT 3500, is leuk om mee te beginnen. Maar zoals men al zei in de vorige reactie kan je misschien wel beter door sparen
Ik heb de DTT 3500 al gezien/gehoord, en was niet echt om er een gat in de lucht te springen
Ga eens in de winkel kijken. Voor 500 euro kan je precies de instap 5.1 sets van JVC en Sony enzo kopen, een versterker en DVD speler in een. Net geen digitale ingang.
Maar een versterker kost je minimaal 350euro en speakers ook ongeveer. Ga een winkel in en laat je daar informeren en ga luisteren.
Als je dan nog specifieke vragen hebt, mag je ze prima in het forum komen stellen
. Maar de "hoi ik heb XX euro en ik wil 5.1, wat moet ik nou kopen" topics schieten echt niet op.
Maar een versterker kost je minimaal 350euro en speakers ook ongeveer. Ga een winkel in en laat je daar informeren en ga luisteren.
Als je dan nog specifieke vragen hebt, mag je ze prima in het forum komen stellen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()