Paar vraagjes Mean Well voeding

Pagina: 1
Acties:

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:33

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Heb een paar vraagjes over de mean well voeding.
1.Is zon voeding makelijk te schakelen (aan/uit), dus dat ik me pc start dat ie aangaat(samen met me andere voeding en mobo)?
2. Geeft deze voeding veel warmte af??(voor evt.extern/intern monteren)
3. Zuigt of blaast die fan?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

Ik denk dat je voor die informatie op deze site terecht kan.

Mag ik weten wat voor model je hebt/wilt kopen ?

Afbeeldingslocatie: http://www.computronics.com.au/meanwell/atx-50/catalog.gif

of

Afbeeldingslocatie: http://www.computronics.com.au/meanwell/atx-68/catalog.gif

Als je het niet leuk vind van die grote pix haal ik ze weg.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
hmmmm...bedoel een industriele voeding (zeg maar van de oc-shop) maar dan niet die van de oc-shop maar een zwaardere
idustrial psu-sp320-12 is zon witte die in een disk-bay past met een fan aan de bovenkant, dus geen atx voeding, hoop nu een beetje duidelijker te zijn :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Is toch wel iemand die zon ding heeft??

• AMDtje
  • Laatst online: 25-01 00:13
Post eens een pic of url, dan weten we precies waar je het over hebt en kunnen we antwoorden.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Zo hier isie dan (s320-12), hoop dat het nu duidelijker is, en weet zeker dat iedereen zal zeggen OOOH DIE!!!van de OCshop :)
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1567345955
Is dus niet van de oc shop,deze is zwaarder,maar komt voor mijn vragen wel op hetzelfde neer :)

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Kickje omhoog, wil dit toch wel graag even weten en ik weet zeker dat er hier mensen zijn met zon voeding, vandaar..

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

je zou met een relaisje heel moeilukloos (= makkelijk) kunnen maken dat ie aangaat als je andere voeding dat ook doet, voor de rest weeknie

Electronics development

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
Op vrijdag 03 mei 2002 20:02 schreef 3lmowww het volgende:
je zou met een relaisje heel moeilukloos (= makkelijk) kunnen maken dat ie aangaat als je andere voeding dat ook doet, voor de rest weeknie
moeiteloos staat iets beter ;) of was dat de grap :?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Kan ik niet gewoon een draad vanaf me mobo naar me voeding doorknippen en opsplitsen in 2 zodat ze met dezelfde schakeling allebei aangaan?? En als dit wel kan, welke draad moet ik dan hebben?? p.s. me standaard voeding is atx

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Op zondag 28 april 2002 22:23 schreef justifire het volgende:
Zo hier isie dan (s320-12), hoop dat het nu duidelijker is, en weet zeker dat iedereen zal zeggen OOOH DIE!!!van de OCshop :)
[afbeelding]
Is dus niet van de oc shop,deze is zwaarder,maar komt voor mijn vragen wel op hetzelfde neer :)
OOOH DIE!!!van de OCshop :)

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
hahahaha zie je nou wel :) Had ik er nou maar een krat bier om verwed dat iedereen dat zou zeggen :9

Pagina: 1