- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Ik denk dat je voor die informatie op deze site terecht kan.
Mag ik weten wat voor model je hebt/wilt kopen ?

of

Als je het niet leuk vind van die grote pix haal ik ze weg.
Mag ik weten wat voor model je hebt/wilt kopen ?

of

Als je het niet leuk vind van die grote pix haal ik ze weg.
hmmmm...bedoel een industriele voeding (zeg maar van de oc-shop) maar dan niet die van de oc-shop maar een zwaardere
idustrial psu-sp320-12 is zon witte die in een disk-bay past met een fan aan de bovenkant, dus geen atx voeding, hoop nu een beetje duidelijker te zijn
idustrial psu-sp320-12 is zon witte die in een disk-bay past met een fan aan de bovenkant, dus geen atx voeding, hoop nu een beetje duidelijker te zijn
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Is toch wel iemand die zon ding heeft??
Post eens een pic of url, dan weten we precies waar je het over hebt en kunnen we antwoorden.
Zo hier isie dan (s320-12), hoop dat het nu duidelijker is, en weet zeker dat iedereen zal zeggen OOOH DIE!!!van de OCshop 

Is dus niet van de oc shop,deze is zwaarder,maar komt voor mijn vragen wel op hetzelfde neer
Is dus niet van de oc shop,deze is zwaarder,maar komt voor mijn vragen wel op hetzelfde neer
Kickje omhoog, wil dit toch wel graag even weten en ik weet zeker dat er hier mensen zijn met zon voeding, vandaar..
je zou met een relaisje heel moeilukloos (= makkelijk) kunnen maken dat ie aangaat als je andere voeding dat ook doet, voor de rest weeknie
moeiteloos staat iets beterOp vrijdag 03 mei 2002 20:02 schreef 3lmowww het volgende:
je zou met een relaisje heel moeilukloos (= makkelijk) kunnen maken dat ie aangaat als je andere voeding dat ook doet, voor de rest weeknie
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Kan ik niet gewoon een draad vanaf me mobo naar me voeding doorknippen en opsplitsen in 2 zodat ze met dezelfde schakeling allebei aangaan?? En als dit wel kan, welke draad moet ik dan hebben?? p.s. me standaard voeding is atx
OOOH DIE!!!van de OCshopOp zondag 28 april 2002 22:23 schreef justifire het volgende:
Zo hier isie dan (s320-12), hoop dat het nu duidelijker is, en weet zeker dat iedereen zal zeggen OOOH DIE!!!van de OCshop
[afbeelding]
hahahaha zie je nou wel
Had ik er nou maar een krat bier om verwed dat iedereen dat zou zeggen
Pagina: 1