"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs
In MICO kun je gewoon met de []-operator elementen toewijzen; dus bv:
Aangezien de C++ language binding door de OMG gestandaardiseerd is, zal dit in OmniOrb wel 't zelfde werken. Pin me er niet op vast, though.
code:
1
2
| for(int i=0;i<1234;++i)
seq[i]=666; |
Aangezien de C++ language binding door de OMG gestandaardiseerd is, zal dit in OmniOrb wel 't zelfde werken. Pin me er niet op vast, though.
Mag dat? lijkt me dat je dan in ongereserveerde ruimte schrijft...? 'k heb trouwens iets gevonden tijdens mijn zoektocht (eindelijk na 2 uur!), de functie create_dyn_sequence ... daar kun je via een functie waarden toevoegen, heb nog geen tijd gehad om het te proberen...Op zondag 28 april 2002 01:21 schreef Soultaker het volgende:
In MICO kun je gewoon met de []-operator elementen toewijzen; dus bv:
code:
1 2for(int i=0;i<1234;++i) seq[i]=666;
"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs
Hmnee, die blokhaken zijn overloaded operators, dus in feite voer je gewoon een soort set-operatie uit.Op zondag 28 april 2002 01:27 schreef _Mo_ het volgende:
Mag dat? lijkt me dat je dan in ongereserveerde ruimte schrijft...?
Met visibroker (kweenie hoe omniorb dat doet) moet je iig doen:
code:
1
2
3
4
5
| for (int i=0; i < 100; i++)
{
seq.length(i+1);
seq[i] = i; // of whatever je erin frot
} |
Ja, zo'n idee had ik ook al... maar 't leek me nou niet echt de mooiste.Op maandag 29 april 2002 14:42 schreef [ti] het volgende:
code:
1 2 3 4 5for (int i=0; i < 100; i++) { seq.length(i+1); seq[i] = i; // of whatever je erin frot }
Verwijderd
Idd. maar als je het wat efficienter wilt doen zet je natuurlijk die length(..) aanroep even buiten de for loop, dit is niet echt handig zo.Op maandag 29 april 2002 14:42 schreef [ti] het volgende:
code:
1 2 3 4 5for (int i=0; i < 100; i++) { seq.length(i+1); seq[i] = i; // of whatever je erin frot }
Pagina: 1