Toon posts:

SB Audigy + Koptelefoon? :s

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Loa,

Ik heb de search aardig wat gebruikt om een topic te vinden die me mischien verder kon helpen, maar ik denk dat ik gewoon stom ben dat ik dit probleem niet zelf kan oplossen ofzo :)

Anywayz,

Ik heb een SB Audigy, die ik gebruik voor de Creative Inspire 5300..
Nu wil ik snachts dus mn headset op aangezien mn ouders ook nog willen pitten enzo.
Ik plug de headset in op het blauwe gaatje van de audigy, wat volgens mij Analoog is, maar t ding doet t niet..

Moet ik de headset ergens anders op aansluiten, of komt het omdat ik er al mn Creative setje aan heb hangen?

Ik snap er nix meer van...

Help meh! :)

-Tekken.

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

de blauwe is de LINE-IN!
hij moet in de groene, of andere kleur,
maar iig niet in de roze (MIC-IN)/blauwe.

de andere 2 zijn lijn uit (Front)
en lijn uit (Rear)

je hebt al een boxenset aangesloten dus is de hoofdtelefoon aansluiting al bezet....
dan moet je die uitgang opsplitsen:

speaker uit--> opsplitsen in speaker/hoofdtelefoon uit.

zijn wel kabeltjes voor te krijgen bij computer/audiozaak.

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alleen nog blauw en rose over? :?

zwart groen en oranje zijn voor het setje.. Hmm? :(

Verwijderd

Topicstarter
Ok thx, ik ga t ff proberen :D

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

U're welcome.

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

TekkenTim: Gebruik voortaan ff Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif, i.p.v. 2x achter elkaar posten :)

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:11

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
euhm
ik heb gewoon stereo aan hangen en daar koptelefoon op.
heeft 5300 niet eens koptelefoon aansluiting tsss. :r

Tweakers Discord

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:59
Een koptelefoon moet idd in de front out (groene connector). Als je luidsprekersetje een koptelefoon uitgang heeft, kun je die het beste gebruiken. Maar aangezien de Inspire 5300 dat dus niet heeft, heb je er niet veel aan :)

Je kunt dus het beste zo'n Y kabeltje kopen, zodat je zowel de front aansluiting van de Inspire 5300 als de koptelefoon aan kan sluiten.

Een tip: schakel in de creative surround mixer of audiohq speaker setup headphone niet in. Als je je koptelefoon gebruikt moet je de speaker instelling gewoon op 2 speakers zetten. De headphone instelling 'vervormt' het geluid zodat het beter zou moeten klinken. Het effect is echter dat het geluid heel mat en dun klinkt.

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
kijk achter op de kaart. staat een klein microffontje bij de conector :P

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Kijk even in de handleiding, of bestudeer de icoontjes naast de aansluitingen op je geluidskaart goed.

Tip: sluit je koptelefoon op een UITgang aan, ingangen zullen minder succes geven :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.