Toon posts:

Is quicknet power Plus in regio Hoofddorp goed?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De Titel zegt het al. Ik ga in Hoofddorp wonen en vraag me af of quicknet power plus (multikabel regio) een beetje snel is. Er is in mijn toekomstige buurt nog geen adsl dus is quicknet een alternatief?

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 21:48 schreef Fugazi het volgende:
De Titel zegt het al. Ik ga in Hoofddorp wonen en vraag me af of quicknet power plus (multikabel regio) een beetje snel is. Er is in mijn toekomstige buurt nog geen adsl dus is quicknet een alternatief?
Kan niet meer zeggen als JA, Ik werk er al meer als 2 jaar meer en het bevalt prima. Het is er gemiddeld 1 keer per 2 maanden een 10 minuten uit, maar dat mag geen naam hebben.

Verwijderd

Woohoo! Ik woon zelf in Hoofddorp en heb hier ook al ruim twee jaar (na volle tevredenheid) Quicknet. En welke aangename verrassing hadden ze vanavond voor mij in petto toen ik thuis aangekomen mijn email checkte? Nou, het goede nieuws dat ze de downstream-snelheden van de Power en Power Plus abbo's dit jaar nog met 50% gaan verhogen! Daarnaast gaan ze nu ook de meeste poorten opengooien! Je kunt nu dus gewoon web- en FTP-servers gaan draaien! Alleen mailservers zijn dan nog niet mogelijk, maar daar is dan mee te leven.

Multikabel! _/-\o_

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 22:42
Ik zou de search eens raadplegen.

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 12:15
Nu alleen nog een static-ip en ik ben helemaal blij ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 23:46:
Woohoo! Ik woon zelf in Hoofddorp en heb hier ook al ruim twee jaar (na volle tevredenheid) Quicknet. En welke aangename verrassing hadden ze vanavond voor mij in petto toen ik thuis aangekomen mijn email checkte? Nou, het goede nieuws dat ze de downstream-snelheden van de Power en Power Plus abbo's dit jaar nog met 50% gaan verhogen! Daarnaast gaan ze nu ook de meeste poorten opengooien! Je kunt nu dus gewoon web- en FTP-servers gaan draaien! Alleen mailservers zijn dan nog niet mogelijk, maar daar is dan mee te leven.

Multikabel! [afbeelding]
Geldt dit alleen in Hoofddorp? Ik zit ook bij Quicknet, ook met een Power abbo, maar dan in Den Helder. Zou graag weten of dat hier ook gaat gebeuren! :o

• FailFr8er
Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 23:57:
[...]

Geldt dit alleen in Hoofddorp? Ik zit ook bij Quicknet, ook met een Power abbo, maar dan in Den Helder. Zou graag weten of dat hier ook gaat gebeuren! :o
Trust me, JA! 8)7

Woon zelf ook in Den Helder :P

Verwijderd

Red Nalie schreef op 16 november 2002 @ 00:01:
[...]

Trust me, JA! 8)7

Woon zelf ook in Den Helder :P
Waarom heb ik daar dan geen nieuwsbrief over gehad? :+ Echt weer Quicknet hoor! Je krijgt nieuwsbrieven over de grootste onzin, en zoiets belangrijks krijgt geen aandacht....

Verwijderd

Uit de Multikabel nieuwsbrief:
Allerlei extra mogelijkheden in 2003!

Dat dit jaar een goed jaar was voor Multikabel, zoals de opzet van een eigen ISP-platform en beste kabelinternetprovider worden in het derde kwartaal in de providerenquête, wil natuurlijk niet zeggen dat we nu gaan stilzitten. Zo hebben we voor de start van het nieuwe jaar ons productportfolio nog eens onder de loep genomen en hier flinke veranderingen in doorgevoerd. Voor een aantal abonnementen betekent dit een flinke verhoging van de snelheden! Daarnaast hebben we, de huidige ontwikkelingen bekijkend, wat specificaties gewijzigd en een nieuwe toepassing ontwikkeld.

Kortom:

- Nieuw: Webmail

- Groot aantal extra modempoorten wordt opengezet

- Meerdere pc's per abonnement toegestaan

- Power downloadsnelheid naar 768 kbps (+ 50%!)

Power Plus downloadsnelheid naar 1536 kbps (+50%!)
Al deze veranderingen worden doorgevoerd zonder tariefwijzigingen voor de maandabonnees!
Het geldt dus voor iedereen _/-\o_ Het gaat de goede kant op met Quicknet/Multikabel. Nu nog static IP en het is helemaal OK...

• FailFr8er
Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 00:05:
[...]

Waarom heb ik daar dan geen nieuwsbrief over gehad? :+ Echt weer Quicknet hoor! Je krijgt nieuwsbrieven over de grootste onzin, en zoiets belangrijks krijgt geen aandacht....
Die gaan namelijk alleen naar het hoofdaccount zover ik weet....
Je pappie of mammie dus (mag ik aannemen :D)

Verwijderd

Red Nalie schreef op 16 november 2002 @ 00:23:
[...]

Die gaan namelijk alleen naar het hoofdaccount zover ik weet....
Je pappie of mammie dus (mag ik aannemen :D)
Ehhmmm nee... Ik heb het abbo.... ik betaal het abbo.... Ik heb deze nieuwsbrief dus niet gehad he :) Anyway, eindelijk beginnen we eens wat terug te zien van al die Euro's die we d'r in gestoken hebben! WHOOOHOOO!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 00:25:
Ehhmmm nee... Ik heb het abbo.... ik betaal het abbo.... Ik heb deze nieuwsbrief dus niet gehad he :) Anyway, eindelijk beginnen we eens wat terug te zien van al die Euro's die we d'r in gestoken hebben! WHOOOHOOO!
Word dan alvast maar erug blij, ik heb dat mailtje binnen gehad (jaa den helder) WHHHOOOEEEEAAAAAA

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
Zie aub de search.

Een relevant (active) draadje is op dit moment
[rml][ Quicknet] Nieuw Abo - voorwaarden!![/rml]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.