wat is die regel die je in je ini moet zetten zodat je client frequent flush check heeft en dus elk blokje meteen doorstuurt naar de proxy's ?
Verwijderd
fetch-workunit-threshold=1
Dan wordt elke packet dat is gekraakt meteen geflusht naar d.net of de proxy die jij hebt aangeven. En een nieuw packet wordt dan ook meteen weer gefetcht
Dan wordt elke packet dat is gekraakt meteen geflusht naar d.net of de proxy die jij hebt aangeven. En een nieuw packet wordt dan ook meteen weer gefetcht
Dat kan, mooier vind ik:
[buffers]
frequent-threshold-checks=2
threshold-check-interval=8:00
die 2 staat voor, always keep shit flushed.
die 8.00 staat voor, check every 8 hours
je kan die 2 ook op 3 zetten, dan fetched en flushed ie altijd. Als je dan die 8:00 naar bijvoorbeeld 0:01 zet, dan is dat elke minuut.
[buffers]
frequent-threshold-checks=2
threshold-check-interval=8:00
die 2 staat voor, always keep shit flushed.
die 8.00 staat voor, check every 8 hours
je kan die 2 ook op 3 zetten, dan fetched en flushed ie altijd. Als je dan die 8:00 naar bijvoorbeeld 0:01 zet, dan is dat elke minuut.
Het is handig voor de mensen met een proxy; tenminste; Ik draai een PerProxy en vind het wel makkelijk als elke client gewoon om de vijf minuten flusht ipv dat er onregelmatige brokken van 5000 wu's binnenkomen... Zo kun je beter peilen hoe snel je subteam nou echt is...
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
En als ik het:
bijvoorbeeld op 5 zet
dan flushed ie pas bij 5 units klaar?
bijvoorbeeld op 5 zet
dan flushed ie pas bij 5 units klaar?
Ja, maar dan fetched ie dus ook 5 blokjes per keer; Het is beter de fetch flush treshhold op 2000 ofzo te zetten en dan de 'additional buffer level checking' aan te zetten (dus 2) en dan een tijd te specificeren; bijvoorbeeld dat hij elke 15 minuten de buffers op hun grootte checkt en ze dan weer aanvult... (En natuurlijk alles wat af is flushed)
Verwijderd
als je per 1 blokje flusht belast je aleen maar proxies dus flusht gewoon minstens om de 15 tot 20 blokjes liever gewoon bijv 100
ik heb maar 1 pc die steeds 1blokje haalt en brengt maar die staat ook in me lan naast me proxy en dat is een p60
ik heb maar 1 pc die steeds 1blokje haalt en brengt maar die staat ook in me lan naast me proxy en dat is een p60
Ach; ik heb een 100Mbit LAN connectie... Van mij mogen ze halve blokjes flushen ! Het kan mij niet boeien...
Pagina: 1