mister_cocos
Door mister_cocos - zaterdag 27 april 2002 00:04
-----------------------------------------------------------Kent iemand een programma om anoniem iemand een mailtje te versturen en er dan ook nog een attachment bij te hangen?
REPLY:
Merely
I'm not mad, merely insane.
Door Merely (Moderator WOS) - zaterdag 27 april 2002 00:08
-----------------------------------------------------------Ik kan me niet voorstellen dat je hier goede bedoelingen mee hebt. Anders zou je niet anoniem willen mailen Preventief gesloten.
---------------------
Ik vind dit eigenlijk nergens op slaan, want iemand mag dit toch wel vragen? Het is verder zijn eigen verantwoordelijkheid wat ie er verder mee doet of niet soms
Als hij er iets mee doet wat niet mag moet dat toch niet jullie probleem zijn? Hij zal heus niet het hele internet of jullie provider plat gooien
..
No offense ofzo hoor, maar dit is gewoon ff mijn mening
Ik vind dat iemand het recht heeft om zoiets hier te mogen vragen..
Door mister_cocos - zaterdag 27 april 2002 00:04
-----------------------------------------------------------Kent iemand een programma om anoniem iemand een mailtje te versturen en er dan ook nog een attachment bij te hangen?
REPLY:
Merely
I'm not mad, merely insane.
Door Merely (Moderator WOS) - zaterdag 27 april 2002 00:08
-----------------------------------------------------------Ik kan me niet voorstellen dat je hier goede bedoelingen mee hebt. Anders zou je niet anoniem willen mailen Preventief gesloten.
---------------------
Ik vind dit eigenlijk nergens op slaan, want iemand mag dit toch wel vragen? Het is verder zijn eigen verantwoordelijkheid wat ie er verder mee doet of niet soms
No offense ofzo hoor, maar dit is gewoon ff mijn mening
Ik vind dat iemand het recht heeft om zoiets hier te mogen vragen..