Ik heb vandaag een MSI KT3 UIltra gekocht met een athlon XP 1800 en 256 ddr ram 266 mhz en heb allen geinstaleerd en werkt perfect alleen draaid mijn xp niet op 1800 maar op 1150
. Ik heb de handleiding doorgelezen en zie nergens waar ik dit kan instellen in me bios setup... dus als jullie me pls kunnen helpen...
Verwijderd
ja als je de comp aan zet dan naar de bios gaan
daar heb je de hardware monitor en daar staat je procecor bij als je daar naar toe gaat en enterd dan kun je kiezen tussen 1050
1800
manuel
het lijkt me verder diudelijk manuel allen als je gaat clocken enter instellingen opslaan en hij draait op 1800
daar heb je de hardware monitor en daar staat je procecor bij als je daar naar toe gaat en enterd dan kun je kiezen tussen 1050
1800
manuel
het lijkt me verder diudelijk manuel allen als je gaat clocken enter instellingen opslaan en hij draait op 1800
Jullie hebben het hier over 1800, het is de bedoeling dat deze processor op 1,53 Ghz draait niet op 1,8
De FSB van jouw pc draait op 100 ipv van 133, dus je zou in de bios de FSB op 133 in moeten stellen, dan zou ie het doen, anders is er wat anders aan de hand
De FSB van jouw pc draait op 100 ipv van 133, dus je zou in de bios de FSB op 133 in moeten stellen, dan zou ie het doen, anders is er wat anders aan de hand
Inderdaad, dit is met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een FSB200/266 instelling. Gewoon op 133MHz (FSB266) instellen en je bent klaar
Dacht je overigens écht dat de XP1800+ op 1800MHz draait?
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
dit is al zo vaak langs geweest
dus gebruik de search eens
je fsb draait dus op 100 ipv 133
dit kun je instellen in je bios
dus gebruik de search eens
je fsb draait dus op 100 ipv 133
dit kun je instellen in je bios
Tja sorry guy's ik ben noob hierin en ik had al eerder gehoord dat ik me FBS op 133 mhz moet zetten maar tja ik kan die niet vinden in mijn bios!!! kunnen jullie zeggen in welke optie menu hij zit ?????
Ik weet niet precies of het bij de KT3 mobotje ook nog een jumper zit en anders RTFM.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ja, nu ga je wel erg ver hoor. Lees maar lekker de manual (daar waar je het eerste probleem sowieso al mee had kunnen achterhalen en oplossen, maar goed)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()