Topic meteen gesloten, geen antwoord.

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziggyzaggy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-08-2022
Al een week zit ik te kloten en te zoeken en uiteindelijk zet ik hier een vraag uit. [topic=480142/1/50]
Moest heel even rebooten en m'n topic is na twee minuten dichtgepleurd met de melding dat iets niet kan en ik naar dhtmlcentral moet gaan om iets te proberen waarvan ik (misschien ietwat onduidelijk) heb aangegeven dat ik er niet uitkwam. bratta.com linkt je naar dhtmlcentral.
Ik noemde dazza maar bedoelde bratta.com
Aangezien ik niet te beroerd ben nog even verder te kijken heb ik coolmenus 3 gedown en uitgetest, zonder resultaat.
Menu blijft achter m'n frame.
Cutter zei dat het niet kon maar ik heb in m'n topic toch wel een duidelijk voorbeeld dat het wel kan.
Dus.. mag m'n topic weer open zodat er misschien een iemand mij of een eindje op weg kan helpen of naar een duidelijke link kan wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:45

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nee, het is in WG niet de bedoeling om "ff" hulp te vragen. En verder zijn volgens cutter andere topics te vinden...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziggyzaggy
Na een week zoeken en proberen een topic openen op GoT noem ik geen "ff hulp vragen". En als er andere topics over zijn, kon hij me mischien toch wel even verwijzen naar zo'n topic en em dan op slot zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op zaterdag 27 april 2002 19:14 schreef ziggyzaggy het volgende:
Na een week zoeken en proberen een topic openen op GoT noem ik geen "ff hulp vragen". En als er andere topics over zijn, kon hij me mischien toch wel even verwijzen naar zo'n topic en em dan op slot zetten.
Je kan ook ff zelf zoeken naar zo'n topic :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziggyzaggy
Op zaterdag 27 april 2002 19:15 schreef Pizzaman het volgende:

[..]

Je kan ook ff zelf zoeken naar zo'n topic :{
Denk je dat als ik een tijd gezocht heb, niet een aantal searches op GoT heb gedaan.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/ignoredie gast ;)

ff on-topic:
ik vind dat er soms wel erg snel een Afbeeldingslocatie: http://rowan.gamerszone.nl/shit/183976552.gif op doen.

En ze mogen zelf ook wel eerst nakijken of er wel wat over te vinden is, want blijkbaar heeft hij het zelf niet gevonden
Overings is het ook geen n00b ofzow (Reg op 11 september 2001), dus kan je wel aannemen dat hij eerst die zoekfunctie gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp goed dat zo'n topic op slot gedaan wordt.

Misschien is dit inderdaad een twijfel geval, maar als je voor de lol eens het niveau van een gemiddeld topic in het weekend op W&G leest krijg je tranen in je ogen. Het niveau is zo ongelooflijk laag, en de enige manier om dit enigzins tegen te gaan is wat strenger zijn met slotjes. WG wordt in het weekend zwaar overspoeld met topics die met een klein beetje eigen research makkelijk opgelost hadden kunnen worden, NOOB of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 11:06

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 27 april 2002 20:27 schreef Phruster het volgende:
Overings is het ook geen n00b ofzow (Reg op 11 september 2001), dus kan je wel aannemen dat hij eerst die zoekfunctie gebruikt
Onjuiste aanname. Een n00b wil in het algemeen niks leren, en trekt zich meestal ook niets aan van FAQs en Search.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is het al helemaal geen n00b, want hij wil WEL iets leren |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 15:42

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Phruster geeft juist aan dat het géén n00b is ... ;(

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 20:39 schreef SpiritX het volgende:
Ik begrijp goed dat zo'n topic op slot gedaan wordt.

Misschien is dit inderdaad een twijfel geval, maar als je voor de lol eens het niveau van een gemiddeld topic in het weekend op W&G leest krijg je tranen in je ogen. Het niveau is zo ongelooflijk laag, en de enige manier om dit enigzins tegen te gaan is wat strenger zijn met slotjes. WG wordt in het weekend zwaar overspoeld met topics die met een klein beetje eigen research makkelijk opgelost hadden kunnen worden, NOOB of niet.
Oh, en nog iets. Al is het een laag niveau, hij kan het niet vinden, dus dan help je toch ff als (laag niveau, dus makkelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 27 april 2002 20:46 schreef Phruster het volgende:
Dan is het al helemaal geen n00b, want hij wil WEL iets leren |:(
Ik beweer ook niet dat de topicstarter een n00b is, maar de aanname die net gemaakt werd klopt ook van geen kant. Registratiedatum zegt niks over het wel of niet n00b zijn.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 20:51 schreef Phruster het volgende:

[..]

Oh, en nog iets. Al is het een laag niveau, hij kan het niet vinden, dus dan help je toch ff als (laag niveau, dus makkelijk)
Als er binnen een dag tijd ongeveer 50 van die topics geopend worden gaat die zin vanzelf wel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan wel ja, maar dat wist ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziggyzaggy
Krijgen we nou een discussie of ik een n00b ben of niet?
Als ik de techfora doorspit zou ik in de meeste gevallen me rot kunnen lachen. Zo van HAHAHAHA hij weet niet eens hoe die een exchange server moet opbouwen, of weer eentje met DNS problemen. Die mensen probeer ik te helpen. Ik ben net begonnen een website te maken en ik red me over het algemeen wel. Maar soms heb ik een zetje in de goede richting nodig om tot een resultaat te komen. En daar zijn dit soort fora toch voor?? Naar mijn mening stel ik geen domme vraag, geef voorbeelden enz. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat de desbetreffende mod ook alles wel gelezen heeft wat ik vermeld had en of hij m'n voorbeelden gezien heeft voordat de tent op slot ging. Ik weet niet of dit het nieuwe beleid is omdat er een aantal personen zijn die er een zooitje van maken, kan me verder ook niet schelen. Het weerhoudt me er wel van hier te gaan posten. Waarna weer de vraag rijst, waar moet ik heen met m'n vragen. Maar goed, ik heb weer een search gedaan zonder resultaat en m'n probleem staat nog steeds. Ik zie wel hoe ik het oplos. :( Ga nu maar even het huis versieren voor m'n jongste dochter. Toedels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 09:45

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 27 april 2002 21:36 schreef ziggyzaggy het volgende:
Krijgen we nou een discussie of ik een n00b ben of niet?
Als ik de techfora doorspit zou ik in de meeste gevallen me rot kunnen lachen. Zo van HAHAHAHA hij weet niet eens hoe die een exchange server moet opbouwen, of weer eentje met DNS problemen. Die mensen probeer ik te helpen. Ik ben net begonnen een website te maken en ik red me over het algemeen wel. Maar soms heb ik een zetje in de goede richting nodig om tot een resultaat te komen. En daar zijn dit soort fora toch voor?? Naar mijn mening stel ik geen domme vraag, geef voorbeelden enz. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat de desbetreffende mod ook alles wel gelezen heeft wat ik vermeld had en of hij m'n voorbeelden gezien heeft voordat de tent op slot ging. Ik weet niet of dit het nieuwe beleid is omdat er een aantal personen zijn die er een zooitje van maken, kan me verder ook niet schelen. Het weerhoudt me er wel van hier te gaan posten. Waarna weer de vraag rijst, waar moet ik heen met m'n vragen. Maar goed, ik heb weer een search gedaan zonder resultaat en m'n probleem staat nog steeds. Ik zie wel hoe ik het oplos. :( Ga nu maar even het huis versieren voor m'n jongste dochter. Toedels
Relaxed, het ging niet specifiek over jou. Je klacht staat nog steeds en ik vraag even of een W&G'er er naar wil kijken.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Je ziet in de source van ocshop.nl dat ze daar coolmenus3 gebruiken.

Ik gaf aan dat het wel kon, alleen erg buggie, daarom zit het ook nog niet in versie 4 van coolmenus.

Er is op www.dhtmcentral.com een hulpforum, daar kun je beter terecht met verdere vragen.

Ik vond nu juist dat ik heel behulpzaam was, gaf de enige juiste link.

Met de informatie die ik gaf zou je probleem opgelost moeten zijn, wil hem best weer open doen, maar denk dat je er zonder onze hulp ook wel uit kan komen.

http://www.dhtmlcentral.com/projects/coolmenus/v3/examples/withframes/frameset1.html

Hier is een werkend voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziggyzaggy
Op zondag 28 april 2002 13:51 schreef cutter het volgende:
Je ziet in de source van ocshop.nl dat ze daar coolmenus3 gebruiken.

Ik gaf aan dat het wel kon, alleen erg buggie, daarom zit het ook nog niet in versie 4 van coolmenus.

Er is op www.dhtmcentral.com een hulpforum, daar kun je beter terecht met verdere vragen.

Ik vond nu juist dat ik heel behulpzaam was, gaf de enige juiste link.

Met de informatie die ik gaf zou je probleem opgelost moeten zijn, wil hem best weer open doen, maar denk dat je er zonder onze hulp ook wel uit kan komen.

http://www.dhtmlcentral.com/projects/coolmenus/v3/examples/withframes/frameset1.html

Hier is een werkend voorbeeld.
Ik ben weer relaxed :)
Heb de hele nacht lopen kloten en het is gelukt, ziet er goed uit. Kzal maar denken waar een wil is, is een weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dat waar de topic over ging? want dan hoeft hij ook niet meer open...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 28 april 2002 15:37 schreef ziggyzaggy het volgende:
Kzal maar denken waar een wil is, is een weg.
Juist. En dan is dit afgehandeld :)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.