Toon posts:

Ervaring met ASUS UPDATE ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ASUS levert ook een software programma (Asus Update)
voor updating van de BIOS.
Wat is de ervaring hiermee ?

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

over het algemeen goed. Je download de nieuwst beschikbare bios en hij update je bios automatisch. Ik zou het echter niet doen omdat je vanuit windows update, en je pc kan toevallig vastlopen op dat moment.
Ik zet mun bios met aflash op een bootdisk en start aflash vanuit dos. Is veel betrouwbaarder.

tip: Zet je pc op User Define als het om FSB instellingen gaat... :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• Dapie007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08-2025
Werkt echt prima hoor in windows ik heb nog nooit een vastloper gehad bij asus update!! ben zeer tevreden en veel minder moeite dan met aflash!!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:13

Shunt

Boe

werkt perfect heb nu al 20x bios ge updated en geen problemen
mare moet wel op passen als je met download axelerator een updatefiltje binnen haalt dat het niet bescadigt is want dan ben je de L*L >:)

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:52
Ik heb zelf asus update voor de videokaart :), werkt goed , alleen jammer dat ze in Taiwan of waar dan ook in Zuid-Oost-Azie niet erg voor lopen op de drivers :'(.

Verwijderd

Ik heb net mijn nieuwe mobootje erin gestopt een TUSL2-C,en direct na het instaleren van XP onder windows asus update gedraaid en van de de laatste beta bios de tweakversie erin geflasht.
Het werkte perfect ideaal zeker omdat ik mijn floppy eruit gelaten heb.
Ik denk dat als je een failure krijg dat je gewoon direct je oude bios terug kan zetten.
Pagina: 1