Toon posts:

DVD software 5.1 probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Eerder heb ik het volgende topic gestart:
[topic=473812]

Configuratie:
* Win2000 SP2
* Audigy Player + driver upgedate
* Inspire 5.1 5300

Deze 'movie mode' vind ik niet terug in de surround mixer bij de Audigy instellingen in mijn configuratiescherm. Wel kan ik op de Creative balk op mijn bureaublad aanduiden dat ik een film wil bekijken. CreativeCenter wordt dan geopend en een introductie sample van Creative wordt dan afgespeeld door alle 6 speakers.

Ik heb PowerDVD 4 geïnstalleerd omdat ik hier en daar op forums had gehoord dat die het beste geluid/video kwaliteit zou hebben. Nu heb ik geluid door de 6 speakers. De speakers vooraan werken zoals het moet, het geluid van de center en de achterspeakers is stukken zachter en slecht van kwaliteit (dof van klank, niet zuiver en veel te zacht).

Voordat het systeem opnieuw geïnstalleerd is geweest werkte alles normaal. Toen stond er andere DVD software op, maar die vind ik niet meer terug en ik herinner ook niet welke het was.

Kan iemand mij hiermee verder helpen?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-03 09:52
Sorry, maar alle tips en reacties die je hier zult gaan krijgen, kan je allemaal terugvinden in de sb-live/audigy faq van JvS en in het grote sb-live topic.

Het zijn heus waar gewoon instellingen.

Dit topic is gesloten.