Welke Palmtop?

Pagina: 1
Acties:

• Shemez
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-04 13:17
Hoi, ik ben van plan om deze week een Palmtop te gaan kopen. Op dit moment neig ik naar de Visor Deluxe www.handspring.com/products/vindex.jhtml

Ik hoor echter graag van mensen wat die ervan vinden en wat ze aan- of afraden.

Alvast bedankt! :)

Ps. En welke kleur vinden jullie het mooist? Ik ga waarschijnlijk voor de kleur ICE.

• Shemez
Correctie, de Palm™ IIIxe is even duur kan volgens mij meer en ziet er veel robuster uit.

Verwijderd

III COLOR???

• Shemez
Ik weet niet dat het kleurenscherm en de betere batterij die 450 gulden waard is als ik eerlijk ben.

Verwijderd

Kijk eens bij www.palmclub.nl. Daar heb je ook een prikbord en daar staan heel wat discussies over dit onderwerp. De meeste neigen naar een Palmpje. Ik heb een Palm IIIe, maar had liever eentje met 8mb willen kopen. Dat is echt aan te raden!

Verwijderd

Het beste kun je een IIIx of de IIIxe nemen. De handsprings zijn niet flashable met een nieuwer PalmOS.

Verwijderd

Daar zat ik net ook naar te kijken. De Handspring leek eerst het meest interessant, vooral met alle gadgets die er aan kunt koppelen, maar ik heb slechte berichten gelezen over de kwaliteit van de behuizing, daarnaast blijkt het niet mogelijk om het OS te upgraden. Mijn keus is gevallen op de IIIx (moet'm wel eerst eens proberen) doordat ie 4MB geheugen, en een ietwat snellere CPU dan de IIIe, en een goed helder scherm. F500 in de pricewatch. Oja, je moet eens palmgear bezoeken, alle software die je maar wilt voor je Palm...

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik zit ook te dobben over een palm, maar dan eigenlijk die linux handheld die overlaatst bij tweakers stond.

Deze dus : http://www.agendacomputing.com/products/agenda_linux.jsp

Zou het wat zijn??

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Kan de Palm m100 eigenlijk ook via infrarood met mijn Nokia 7110 surfen en mailen? Kan de Visor dit?

Alvast bedankt,

Byteripper.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:44

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het is me al gelukt om mbv irLink in te bellen met m'n Visor (via 7110), maar WAPpen wilde niet lukken.

• Shemez
Ik ben vanmiddag langs Dixons geweest, en daar de IIIxe en de Vx in mijn handen gehad van Palm. Toen was de keuze snel gemaakt. De IIIxe is heel groot en zwaar vergeleken met de Vx. Ik denk dat ik het geld er wel voor over heb om een meer Startrek achtigere palmtop te nemen. Maar nu zit ik dus ook weer na te denken over Internet via zo'n ding. Ik zit namelijk nu echt in die prijsklassen te kijken. Maar die apparaten met ingebouwde modem VIIx zijn weer groot en zwaar...

Ik ga even kijken of ik iets kan vinden over een koppeling met een normale GSM ofzo. Dan heb ik het beste van twee werelden.

• Shemez
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 september 2000 13:56 schreef @ristos het volgende:
Kijk eens bij www.palmclub.nl. Daar heb je ook een prikbord en daar staan heel wat discussies over dit onderwerp. De meeste neigen naar een Palmpje. Ik heb een Palm IIIe, maar had liever eentje met 8mb willen kopen. Dat is echt aan te raden![/quote]Thanks! Veel informatie om de nacht door te komen :)

• Shemez
Vandaag zijn we dus naar Duitsland gereden (vanuit het Noorden des lands) omdat daar die Palms erg goedkoop zouden zijn bij MediaMarkt. (ofzoiets). Na 300km komen wij daar aan, is ie gesloten vanwege een jaarlijkse inventarisatie! Ander filiaal 30 minuten verderop ook! Dus nu nog geen Palm.

De bedoeling was trouwens dat ik de Vx zou gaan kopen. Maar ik wil eerst een paar andere in mijn handen hebben om te kijken welke lekker werkt.

Nu maar even kijken of ik een week kan wachten of dat ik deze week gewoon een Palm in het centrum koop.
Pagina: 1