ik wil een dremel maar heb op het moment beetje weinig geld weet iemand een goedkoop nepmerk die het opzich wel goed doen
jammer voor je, de actie bij de gamma is net afgelopen.
Maar misschien verkopen ze hem na het weekend nog wel.
Daar was een nep dremel voor 30 euro.
Maar misschien verkopen ze hem na het weekend nog wel.
Daar was een nep dremel voor 30 euro.
Anoniem: 37450
ehm... weet niet of et de goedkoopste is. maar ik heb em bij de gamma gehaald.
is een kinzo, met flexibele as en een aantal accesoires voor € 30,-
ik heb vandaag wat geoefend maar ik vinnem best fijn (ook die flexibele as is fijn)
is een kinzo, met flexibele as en een aantal accesoires voor € 30,-
ik heb vandaag wat geoefend maar ik vinnem best fijn (ook die flexibele as is fijn)
Anoniem: 36275
Ik heb zelf een Kinzo. Ik ben er werg tevreden mee. Ik heb er al een heleboel mensen over gehoord die er ook tevreden mee zijn. Hij was nu incl slang en onderdelen voor 30 euro bij de gamma in de aanbieding geloof ik.
muhaha, er ligt hier 2 splinternieuwe dremels en heb hem nog nooit gebruikt... hmm ik moet maar ook es gaan knutselen
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
ik werk bij de gamma, maar we hebben hem nog steeds hoor, voor €30
Ik heb een Proxxon gekocht, want ik heb onder tussen gehad: Kinzo - binnen 1 week speling in de kop ---> boortjes slingeren, rotzooi
Black & Decker - scooter cilinder freezen en polijsten ---> kapot, te warm geworden, alle lagerhuizen gesmolten, speling ook rotzooi
Dremel - cheapie model, loopt geen toeren meer.
Hoop dat deze Proxxon *een 220Vac model* langer mee gaat!
Black & Decker - scooter cilinder freezen en polijsten ---> kapot, te warm geworden, alle lagerhuizen gesmolten, speling ook rotzooi
Dremel - cheapie model, loopt geen toeren meer.
Hoop dat deze Proxxon *een 220Vac model* langer mee gaat!
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Mijn vaders baas wou ook graag dremels gebruiken in de zaak.
Alleen hij vond een echte dremel te duur.
Hij kon dremels kopen bij de Aldi voor iets van FL 35,-
Tja waarom er dan eentje kopen he?
Hij had er 15!! gekocht.
Ik had er eentje gesloopt.
Maar dat van die 15 wist ik niet.
Dus ik naar me pa. "he, ik heb perongelijk de dremel gesloopt."
Vader: "Kijk maar of je hem kan repareren anders gaat het je geld kosten."
Ben dus 1:30 mee bezig geweest!! lukte me gewoon niet.
Ik terug naar me pa: "hij is ten dode op geschreven pap"
vader: "Ben je echt zo lang bezig geweest?"
ikke: "Ja..."
vader: "lul ik heb er nog 3 in de bus liggen"
ikke:
Ben ik dus zolang mee bezig geweest....
Maarja ik mag er dus nog wel eens eentje slopen.
Alleen hij vond een echte dremel te duur.
Hij kon dremels kopen bij de Aldi voor iets van FL 35,-
Tja waarom er dan eentje kopen he?
Hij had er 15!! gekocht.
Ik had er eentje gesloopt.
Maar dat van die 15 wist ik niet.
Dus ik naar me pa. "he, ik heb perongelijk de dremel gesloopt."
Vader: "Kijk maar of je hem kan repareren anders gaat het je geld kosten."
Ben dus 1:30 mee bezig geweest!! lukte me gewoon niet.
Ik terug naar me pa: "hij is ten dode op geschreven pap"
vader: "Ben je echt zo lang bezig geweest?"
ikke: "Ja..."
vader: "lul ik heb er nog 3 in de bus liggen"
ikke:
Ben ik dus zolang mee bezig geweest....
Praxis... Een black&Decker met varable traploze snelheid instelling. Inclusief 30extra ools en dem ogelijkheid andere merken tools erop te zetten voor 30 euro.
Samen staan we sterk!
Bij de Kijkshop kon/kan je een Ferm kopen met of zonder flexibele as. Heb deze zelf ook en is prima
Anoniem: 54248
Bij praxis hebben ze nu een dremel van Black & Decker van € 34,95. Die van onze eigen merk praxis dus (werk namelijk daar) is wat duurder ik geloof 46,95 .
Jij gaat een cilinder uitfrezen met een dremelOp zaterdag 27 april 2002 19:08 schreef Bart_Banaan het volgende:
Daar moet je toch zo'n apparaat voor hebben.
Kun je er voor mij niet een "slopen"Op zaterdag 27 april 2002 19:10 schreef Xavier het volgende:
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Bij de Gamma nog twee weken lang een Kinzo met acc en flexas voor 30 euro..... Werkt prima zoals mijn stoel aan de lijve heeft ondervonden.....
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Er was toch een topic over een (soort) dremel van de Gamma voor 30 euro
The devil is in the details.
[topic=477005]
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Die bedoelde ikOp zondag 28 april 2002 11:40 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[topic=477005]
The devil is in the details.
Ok mensen hier komt het eindoordeel:
IK: MIKEZ DUS werk in de Praxis dus ik weet er wel het een en ander over. Maar zoals mijn vrienden hier voor mij al hebben verteld kan ik jullie ook vertellen dat Kinzo denk ik 1 van de slechtste merken op de markt zijn naast Meister en Agojama. Kinzo is een nederlands bedrijf dat allemaal troep uit Polen heel goedkoop op de kop tikt en dan door verkoopt aan diverse doe-het-zelf-zaken. Als je de prijs ziet van zo'n ding dan weet je al dat het mis is. Alle praxis machines (die zwarte) zijn óók gemaakt door Kinzo, Gamma's eigen merk is door een nog triester bedrijf aangemaakt. Dus ons eigen merk Dremel-imitator raad ik ook niet aan. Ik neem aan dat je dus niet al te veel geld uit wil geven, want als je dat wel kan dan zou ik 100 % voor de dremel gaan maar als je dat niet hebt DAN kan je het beste gaan voor de dremel-kloon van Black and Decker, die hadden wij 2 weken geleden in de actie maar verspreid over alle vestigingen ligen ze overal nog. En dit voor een bodem prijs van 34,50. Die is op zich wel goed, in ieder geval beter als die kinzo troep. En alle drmeel accesoirissen passen er ook op dus je kan em nog genoeg uitbreiden.
Mijn top 3 als praxis medewerker :
1. Dremel Proffesional
2. Dremel MultiPro (niet cordless , accu zuigt)
3. B&D Dremel Kloon
nu een gaatje...
99. Kinzo Dremel-imitator
Mike, Praxis Velserbroek (bij Haarlem)
IK: MIKEZ DUS werk in de Praxis dus ik weet er wel het een en ander over. Maar zoals mijn vrienden hier voor mij al hebben verteld kan ik jullie ook vertellen dat Kinzo denk ik 1 van de slechtste merken op de markt zijn naast Meister en Agojama. Kinzo is een nederlands bedrijf dat allemaal troep uit Polen heel goedkoop op de kop tikt en dan door verkoopt aan diverse doe-het-zelf-zaken. Als je de prijs ziet van zo'n ding dan weet je al dat het mis is. Alle praxis machines (die zwarte) zijn óók gemaakt door Kinzo, Gamma's eigen merk is door een nog triester bedrijf aangemaakt. Dus ons eigen merk Dremel-imitator raad ik ook niet aan. Ik neem aan dat je dus niet al te veel geld uit wil geven, want als je dat wel kan dan zou ik 100 % voor de dremel gaan maar als je dat niet hebt DAN kan je het beste gaan voor de dremel-kloon van Black and Decker, die hadden wij 2 weken geleden in de actie maar verspreid over alle vestigingen ligen ze overal nog. En dit voor een bodem prijs van 34,50. Die is op zich wel goed, in ieder geval beter als die kinzo troep. En alle drmeel accesoirissen passen er ook op dus je kan em nog genoeg uitbreiden.
1. Dremel Proffesional
3. B&D Dremel Kloon
nu een gaatje...
Nu zat ik te denken, kan je niet gewoon van die apparte accesoires kopen voor 'n dremel en die in je boormachien doen? Draait wel langzamer, maarja, wel lekker goedkoop.
Als je gewoon een window in je case wilt maken, neem dan gewoon een decoupeerzaag met fijne tandjes, als je die hebt.
Als je gewoon een window in je case wilt maken, neem dan gewoon een decoupeerzaag met fijne tandjes, als je die hebt.
Anoniem: 52280
Is dat de RT550A? Die krijg ik voor mijn verjaardag als het goed is, maar daar moet ik nog 3 weken op wachtenOp zondag 28 april 2002 01:48 schreef protheus het volgende:
Bij praxis hebben ze nu een dremel van Black & Decker van € 34,95.
Wat zit daar allemaal bij? (flex-as, koffer??)
Heel fijn voor je advies, maar ik denk niet dat de Dremel Proffesional toerijkend is voor iedereen.Op zondag 28 april 2002 12:32 schreef Mikez het volgende:
1. Dremel Proffesional
3. B&D Dremel Kloon
nu een gaatje...
Tevens vergeet je nogal iets aardig belangrijks in de advies te vermelden: de variabele toerentalregeling! Vooral als je in verschillende materialen wilt werken (zacht/hard) is het een must om variabele toerentalregeling op je machine te hebben, tenminste als je een beetje een behoorlijk resultaat wilt hebben
Ik ben wel met je eens dat Kinzo meuk niets is in vergelijking met de Dremel, maar als je daar niet voor gaat, dan is het een aardig alternatief (je krijgt bij de Gamma zelfs 3 jaar garantie, iets wat ze op een Dremel niet doen (2 jaar) en ook bij de Praxis niet (-1 jaar)).
Dus voor mensen met geld: Koop Dremel MultiPro (bij de Gamma nu voor 55,95) en voor mensen met minder tot geen
Frank, Gamma Maarssen
zelf heb ik gewoon een dremel pro gekocht onder het motto beter iets goeds en duurzaams dan brol die na paar ker stuk is, ook hebben die dingen 2jaar garantie, dus doorsparen voor een echte dremel pro is toch de beste optie
koffer maar geen flex-as. Volgens mij 36 accesoirissenOp zondag 28 april 2002 16:54 schreef Rimajo het volgende:
[..]
Is dat de RT550A? Die krijg ik voor mijn verjaardag als het goed is, maar daar moet ik nog 3 weken op wachten
Wat zit daar allemaal bij? (flex-as, koffer??)
Volgens mij is de Form nog de beste Dremel-kloon.
Ik heb bij de Gamma verschillende in mijn handen gehad, maar die ferm was toch het lekkerste.
Ik heb de 400 flex
125W, toeren traploos van 10k-30k, en die flex-as is ook heerlijk.
Het word gewoon tijd voor een grote dremel(kloon) test.
Ik heb bij de Gamma verschillende in mijn handen gehad, maar die ferm was toch het lekkerste.
Ik heb de 400 flex
125W, toeren traploos van 10k-30k, en die flex-as is ook heerlijk.
Het word gewoon tijd voor een grote dremel(kloon) test.
Vandaag even bij de Kijkshop een FERM gekocht in koffer met 40 ass. regelbaar toerental 15.000 - 35.000
Prijs : 35
Kan niet wachten om hem even uit te proberen.
Prijs : 35
Kan niet wachten om hem even uit te proberen.
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Ik werk dus ook bij Praxis (doe het goed, doe het Praxis). Ik ben het alleen niet helemaal eens met de top 3. Op nummer 1 hoort namelijk een proxxon (MEGA-assortiment maar niet in de kleinere vestigingen).Op zondag 28 april 2002 12:32 schreef Mikez het volgende:
bla bla bla....
1. Dremel Proffesional
3. B&D Dremel Kloon
nu een gaatje...
Ik heb er zelf namelijk ook een, en echt al vanalles ermee uitgespookt (van uitlaten van brommers losflexen tot miniscule gaatjes boren), en dat ding is gewoon niet stuk te krijgen.
Dus schuif die top 99 maar een plaatsje omlaag, want proxxon rules.
Anoniem: 23544
Ik heb zelf in een dolle bui een aantal jaren terug, toen ze net in NL bekend werden, de Dremel gekocht. Ondertussen zowel de flexislang als ook de boorstandaard erbij gekocht. Kost allemaal wel wat, maar bijv. printplaten maken en boren gaat een stuk eenvoudiger en het ding blijft tenminste heel.
Als ik nu zou moeten gaan kopen, werd het Proxxon. Gewoon vanwege de prijs-kwaliteit verhouding, en natuurlijk de grote hoeveelheid accesoires!
Als ik nu zou moeten gaan kopen, werd het Proxxon. Gewoon vanwege de prijs-kwaliteit verhouding, en natuurlijk de grote hoeveelheid accesoires!
Pagina: 1