Toon posts:

2 ISDN kaarten in een Windows PC?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey GoT'ers,

Ik heb een poosje gezocht op internet en in de GoT-search maar ik kon niet echt relevante info vinden...

Mijn vraag:

Kan ik 'ongestraft' twee PCI ISDN kaarten installeren op een Win98 PC, gebruik makend van TWEE ISDN lijnen en dus 4 kanalen tegelijk?
Indien dat werkt, kan ik dan bij mijn inbelverbinding de 2e ISDN kaart aangeven in Multilink en zo een 2 x 115k verbinding maken op één inbelnummer?

Als het niet gaat, zijn er alternatieven?
WinXP of dergelijke? Ik weet dat het met Linux wel kan maar dat heb ik hier (op mijn werk) niet tot mijn beschikking!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Je kan 2 isdn kaarten erin proppen, geen probleem.

Maar je kan ze niet multilinken, want dat ondersteunt geen enkele provider.

En idd. het kan met linux dan moet je loadbalacing gebruiken, ik geloof dat dit ook in w2k server zit maar heb geen idee of dat ook in xp-pro zit.

Verwijderd

Jij hoeft zeker niet zelf je telefoonrekening te betalen ;)

Verwijderd

En als je het doet voor downloaden kun je ook evengoed 4x zo lang wachten met 1x inbellen.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op zaterdag 27 april 2002 20:52 schreef JeeDee het volgende:
En als je het doet voor downloaden kun je ook evengoed 4x zo lang wachten met 1x inbellen.
|:( Hij zegt dat het een bedrijf is dat kan toch niet!! "Jah ik laat ff aan een klant de website zien en dan een half uur wachten op de site, omdat hij grotendeels in flash is."