[Dyslexie is my ID]
Venkmen heeft ff geen inspiratie voor zijn sig.!
|Specs|
Wat is een 'dubele µP'? (Ik hoop niet dat je dual-proc bedoelt, want win2k en winXP bieden daar prima ondersteuning voor)
Maar ik betwijfel of er echt serieuze support is voor die DV500 in linux, vast hier en daar wel wat patches, maar of alle onderdelen gaan werken?
Maar ik betwijfel of er echt serieuze support is voor die DV500 in linux, vast hier en daar wel wat patches, maar of alle onderdelen gaan werken?
Verwijderd
DV500 is toch gewoon zo'n firewire ding?
.
Die werken perfect onder linux, gewoon standaard firewire driver en Kino of dvgrag met libdv als software.
.
Die werken perfect onder linux, gewoon standaard firewire driver en Kino of dvgrag met libdv als software.
dv500 is, meen ik, een vrij dure kaart met uitgebreide hardware videoediting, maar dat kan ik fout hebben natuurlijkOp zaterdag 27 april 2002 20:59 schreef beelzebubu het volgende:
DV500 is toch gewoon zo'n firewire ding?.
Die werken perfect onder linux, gewoon standaard firewire driver en Kino of dvgrag met libdv als software..
DV500 is FireWire (Digitaal) en analoog.Op zaterdag 27 april 2002 20:59 schreef beelzebubu het volgende:
DV500 is toch gewoon zo'n firewire ding?.
Die werken perfect onder linux, gewoon standaard firewire driver en Kino of dvgrag met libdv als software..
Niet z'n simple fire-wire kaatje dus
Verwijderd
Voor de digitaal zijn de firewire drivers. Voor de analoog denk ik niet dat er drivers zijn. Welke chips zitten er op dat ding?
.
voor zover ik weet zit er voor de firewire een texas Instruments op voor het analoge deel zal ik ff namoeten kijken of aan mijn neet vragen.Op zaterdag 27 april 2002 21:50 schreef beelzebubu het volgende:
Voor de digitaal zijn de firewire drivers. Voor de analoog denk ik niet dat er drivers zijn. Welke chips zitten er op dat ding?.
PS ik meende dat er een "video for linux" is (geweest) mar ik kan de site niet vinden weet iemand hier meer van af
[Dyslexie is my ID]
|Specs|
Dat is lang niet zo geavanceerd als de software en drivers die er voor windows beschikbaar zijn.Op zondag 28 april 2002 00:15 schreef Venkmen het volgende:
PS ik meende dat er een "video for linux" is (geweest) mar ik kan de site niet vinden weet iemand hier meer van af
In dit geval raad ik je dan ook linux ten strengste af, gebruik gewoon windows 2000 hiervoor.
Bij veel taken is linux al een behoorlijk goed vervanger voor windows, maar de interactieve multimedia (videoediting bijv) is denk ik niet een van die taken. Dan kan je nog/veel beter een Mac nemen als je geen windows wilt gebruiken
[edit]
ik zie hier: http://www.pinnaclesys.com/support/display.asp?ProductID=321&SubDocTypesID=107
iig geen andere drivers dan windows tussen en ik denk niet dat je voor die 217MiB aan software vervanging kan vinden onder linux.
Verwijderd
/me kijkt ACM vreemd aan...Op zondag 28 april 2002 00:28 schreef ACM het volgende:
Dat is lang niet zo geavanceerd als de software en drivers die er voor windows beschikbaar zijn.
/me schopt ACM...
Ik vind de Linux Pinnacle DC10+ toch stukken beter dan dat winXP dinkie die bij niemand werkt.
Nou, sorry hoor als ik je beledigOp zondag 28 april 2002 00:40 schreef beelzebubu het volgende:
/me kijkt ACM vreemd aan....
/me schopt ACM....
Maar dit is typisch iets waarvoor ikzelf win2k zou toepassen en niet linux, zeker met de genoemde kaart.
[edit]
En vind dan ook nog even een vervanger voor adobe premiere etc
Verwijderd
Op zondag 28 april 2002 00:41 schreef ACM het volgende:
Nou, sorry hoor als ik je beledig
Maar dit is typisch iets waarvoor ikzelf win2k zou toepassen en niet linux, zeker met de genoemde kaart.
[edit]
En vind dan ook nog even een vervanger voor adobe premiere etc
Ohja, sommige mensen schijnen Broadcast2000c of Kino wel leuk te vinden voor DV editing...
De genoemde kaart heeft, meen ik, standaard Premiere RT erbij zitten (om de prijsklasse te illustrerenOp zondag 28 april 2002 00:45 schreef beelzebubu het volgende:
. /me heeft het geld voor Adobe Premiere toch niet, dus hij zal 't ook nooit missen.
.
Magoed, ik blijf erbij. Deze kaart zal niet naar behoren functioneren in het huidige linux.
Tenzij je mij het tegendeel weet te bewijzen zal ik dat ook blijven verkondigen
Verwijderd
Oe! leuk projectje!Op zondag 28 april 2002 00:48 schreef ACM het volgende:
[..]
De genoemde kaart heeft, meen ik, standaard Premiere RT erbij zitten (om de prijsklasse te illustreren)
Magoed, ik blijf erbij. Deze kaart zal niet naar behoren functioneren in het huidige linux.
Tenzij je mij het tegendeel weet te bewijzen zal ik dat ook blijven verkondigen
Als iemand me zo'n kaart kan leveren wil ik best wel proberen fatsoenlijke drivers te regelen.
Sorry ik ga je die kaart niet leveren destijds was dat ding 2000 guldenOp zondag 28 april 2002 08:42 schreef beelzebubu het volgende:
[..]
Oe! leuk projectje!.
Als iemand me zo'n kaart kan leveren wil ik best wel proberen fatsoenlijke drivers te regelen..
maar natuurlijk bedankt voor je suggesties.
[Dyslexie is my ID]
|Specs|
Pagina: 1