Toon posts:

welke geforce2?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier met een nvidea tnt2 m64 16 mb :r , en ik wil nu een betere videokaart omdat bijv. tonyhawk3 er niet uitziet.

ik wil er dus 1tje die goed is voor games ik wil ook een niet zo dure ('k heb bijna no money) ik zat een beetje te denken aan een geforce2, werken prima, best mooie graphics enz. nu zijn er alleen zo veel, mx200, mx 400, met ddr zonder ddr, gts bladiebla ik zie door de bomen het bos dus niet meer :d , kan iemand mij helpen? welke geforce of andere kaart moet ik nemen.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De Gf2 pro/Ti is qua prijs/kwaliteit de beste gf2 die er is :)
Als je ff wat langer spaart zit er ook een Gf3 Ti200 in.. daar heb je weer een stuk meer aan :)

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 18:09 schreef jimtegoesdj het volgende:
Ik zit hier met een nvidea tnt2 m64 16 mb :r , en ik wil nu een betere videokaart omdat bijv. tonyhawk3 er niet uitziet.

ik wil er dus 1tje die goed is voor games ik wil ook een niet zo dure ('k heb bijna no money) ik zat een beetje te denken aan een geforce2, werken prima, best mooie graphics enz. nu zijn er alleen zo veel, mx200, mx 400, met ddr zonder ddr, gts bladiebla ik zie door de bomen het bos dus niet meer :d , kan iemand mij helpen? welke geforce of andere kaart moet ik nemen.
die geforce 2 ultra is een vet goede kaart als vind ik het zelf (m'n broertje F0r.c3d heeft die) :)

Verwijderd

Iig geen MX200 kopen, de MX400 gaat nog wel. Ik zou een GTS of Titanium kopen...

• MadMod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-08 11:31
geen geforce maar een radeon 7500, net zo snel maar toch goedkopen :D
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.