Monitor beschadigd tijdens transport - Deel 2

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 15:30

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter
In navolging van [topic=447822] presenteer ik U hier Deel 2!

Gisteren kreeg ik berich van de post, dat ze een bedrijfpakket voor me hadden, op een pallet, inhoud een monitor. Ik blij; "Yes, na 5 a 6 weken van bellen, mailen, verpakkingsonderzoek van de post en massa's 'We verzenden een nieuwe monitor vandaag...' eindelijk een 19inch".

Ik in mn auto dat pakket halen. Kom ik bij de post (geen postkantoor maar zo'n op/overslagcentrum), ga ik samen met zo'n kerel daar op zoek naar een grote doos met Dell P990 monitor. Niet te vinden. Dus hij bellen naar z'n collega's, krijgt ie te horen dan het een pakket met zwart plastic erom is. Wij weer naar die hal... TERING, Schrik me helemaal lam... Staat er een pallet met overduidelijk een monitor erop: neergelegd op het scherm, jmet alleen wat plastic erom. Ik pisnijdig, want ik heb meerdere keren gevraagd om een verpakking in een kartonnen doos met piepschuim (zie ook Deel 1, voor de "waarom").

I.i.g, ik denk uitpakken die hap, want ik wil geen pallet thuis, wat moet ik daarmee... De kerel van de post (aardige gozer trouwens) helpt me ff. Allereerst komen er twee PC-tijdschriften (:r) tevoorschijn, en ook een losse VGA en een power kabel. Vreemd, denk ik want de P990 heeft een vaste VGA... Lift ie em van de pallet, is het GVD een voor mij onbekende HP, ranzig en onder het vuil...

IK STA DAAR BIJNA TE FLIPPEN !!!

Ik hup in m'n auto en een digitale camera opscharrelen, want dit is echt ongeloofelijk:
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/3158337962

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1249489140

Ik ga dus maandag meteen m'n geld terugeisen want dit is niet normaal... Ze hadden me i.i.g. ff kunnen vragen of ik een HP wou hebben...

En dan nog iets, die eikels hebben er twee tijdschriften bij gedaan, met een totale waarde van 15 eur. Geheel achtelijk, want tijdens alle telefoongesprekken heb ik engels gepraat, en ze hebben dus geen flauw idee of ik deze Zeedse tijschrifeten kunnen lezen. Ze hadden beter een goed passende doos en een lading piepschuim kunnen kopen voor die 15 euro, dan was alles gewoon goedgekomen.

Deze monitor heb ik trouwens niet eens meegenomen, de kerel bij de post stuurt hem meteen terug...

Ik koop wel een nieuwe 19", deze crap nooit weer!

• Ariek
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Lijkt verdomd veel op 1 uit een DOA-Pool

Betekend dat iemand hem heeft laten ophalen omdat die kapot was en dat die is gerepareerd.

En die versie heb jij gekregen. Omdat de originele box er niet meer is, stoppen de er plastic zakken vol met een soort purschuim omheen.

Gelijk terugsturen

• AcouSE

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter
Het is een 2e hands, maar volgens de advertentie 'Superfris'... Deze HP was zo ranzig dat ik een handschoen zou aantrekken om de aan en uitknop in te drukken :r

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 22:20
Wat een losers zeg, ik zou em ook terugsturen en geld terug vragen. Maar krijg je dat dan wel zo snel terug?

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:43

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op zaterdag 27 april 2002 18:17 schreef AcouSE het volgende:
Het is een 2e hands, maar volgens de advertentie 'Superfris'... Deze HP was zo ranzig dat ik een handschoen zou aantrekken om de aan en uitknop in te drukken :r
Hmpz.. not so lucky I guess :(

Gl m8.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:55

Mentalist

[avdD]

Dat ziet er goed rot uit :(

Hopelijk krijg je je geld terug, kun je er gewoon 1 in een winkel gaan halen..

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• AcouSE

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter
Ik geloof niet dat ze een kans hebben om me dat geld te weigeren. Met name door het feit dat ze hun eigen 'regelement' hebben geschonden. (PCFynd.se zal bij vertragingen langer dan 3 weken de klant schriftelijk op de hoogte stellen).

Daarnaast heb ik bijzonder grote e-maillijsten op de zaak (Alle e-mail adressen in de Saab-groep, niet alleen Saab Automobile, maar ook Saab Aerospace en Saab Combitech. daarnaast alle e-mail adressen van de universiteiten van Lund, Jönköping en Uppsala.) Zonder enige moeite stuur ik een mail naar iedereen (>50.000 ontvangers, wel kut voor de mailservers hier :( ) om even te vertellen hoe deze zaak z'n klanten behandeld...

Ik heb ook al een brief naar de consumentendienst klaarliggen :P
Pagina: 1