Voor de geintereseerde: géén Impulse Tracker 3

Pagina: 1
Acties:

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Topicstarter
Ik verveelde mij zoweer even en dacht, laat eens kijken hoe het nou is daar bij DSPAudio want het duurt nu wel erg lang met IT3...
Dit topic is dus voor de gene die altijd de vrije avondjes vulde met het maken van muziek in bv Impulse Tracker 2 en die met smart op de nieuwe te wachten zaten (ik ook):

Impulse Tracker3 komt dus niet :(
12/05/2001
The IT3 team is no longer funded, supported or promoted by DSPaudio.
zie www.dspaudio.com/news.php, alleen staat daar het bovenstaande regeltje...

Dan maar verder met IT2 of iets anders, Madtracker of Fasttracker (de oude ScreamTracker 3 :) )

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:08

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Op zaterdag 27 april 2002 18:02 schreef Voodoo_man het volgende:
Ik verveelde mij zoweer even en dacht, laat eens kijken hoe het nou is daar bij DSPAudio want het duurt nu wel erg lang met IT3...
Dit topic is dus voor de gene die altijd de vrije avondjes vulde met het maken van muziek in bv Impulse Tracker 2 en die met smart op de nieuwe te wachten zaten (ik ook):

Impulse Tracker3 komt dus niet :(
[..]

zie www.dspaudio.com/news.php, alleen staat daar het bovenstaande regeltje...

Dan maar verder met IT2 of iets anders, Madtracker of Fasttracker (de oude ScreamTracker 3 :) )
achja IT klooide ik 5 jaar geleden mee aan ofzo, tegenwoordig speel ik vrij veel met Reason

binnenkort Reason 2.0 uit :P :9

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

damm wat moeten jullie toch allemaal met die oude software er is echt wel wat beters voor muziek te maken hoor

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Topicstarter
Op zaterdag 27 april 2002 18:20 schreef subgrafix3d het volgende:
damm wat moeten jullie toch allemaal met die oude software er is echt wel wat beters voor muziek te maken hoor
zoals wat dan? Magic Music maker zeker.... :Z

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

Verwijderd

FastTracker is wel een cool proggie!

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 19:05 schreef Duuvel het volgende:
FastTracker is wel een cool proggie!
yea! nibbles rules! :)

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Op zaterdag 27 april 2002 18:19 schreef Ener-G het volgende:

[..]

achja IT klooide ik 5 jaar geleden mee aan ofzo, tegenwoordig speel ik vrij veel met Reason

binnenkort Reason 2.0 uit :P :9
idd
Reason met multimonitor support! :9~

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 15:33
Correctie:

IT3 komt dus WEL, alleen wordt het niet meer door DSPaudio gemaakt, maar door Unreal.

Zie: http://www.unreal64.net/dspaudio

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
Wat vindt iedereen hier zo goed aan Reason? Niet dat het niet mag hoor, maar ik gebruik het liever als plugin voor Cubase via Rewire :) Vooral die rexplayer is echt vet, jammer dat er geen losse vsti's bestaan die rex2 files ondersteunen.

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 19:02 schreef Voodoo_man het volgende:

[..]
zoals wat dan? Magic Music maker zeker.... :Z
geloof me (of ons), er is meer muzieksoftware dan fast/impulse-tracker en magic music maker. (en een stuk beter ook nog)

als je van tracker-achtige software houdt zou ik bv eens naar fruityloops kijken...

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 11:28
Op dinsdag 30 april 2002 15:36 schreef Upquark het volgende:
Correctie:

IT3 komt dus WEL, alleen wordt het niet meer door DSPaudio gemaakt, maar door Unreal.

Zie: http://www.unreal64.net/dspaudio
Jah, maar de ontwikkeling is al 2 jaar bezig en er zou ruim een halfjaar terug al een beta versie uitkomen.. Heb nog een tijdje met de makers via mail contact gehad.. Denk dat het nu wel zo goed als dood is..

Heb voorlopig ook nog geen zin/tijd om me in een ander programma te gaan verdiepen.. Is er wel een 'hedendaags programma' dat een beetje met IT te vergelijken is zodat ik niet helemaal vanaf het begin hoef te beginnen?

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-07 17:46
zegt ModPlug of psycle jullie iets ?

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 15:33
Op zondag 19 mei 2002 15:42 schreef devv05 het volgende:
Jah, maar de ontwikkeling is al 2 jaar bezig en er zou ruim een halfjaar terug al een beta versie uitkomen.. Heb nog een tijdje met de makers via mail contact gehad.. Denk dat het nu wel zo goed als dood is..

Heb voorlopig ook nog geen zin/tijd om me in een ander programma te gaan verdiepen.. Is er wel een 'hedendaags programma' dat een beetje met IT te vergelijken is zodat ik niet helemaal vanaf het begin hoef te beginnen?
Zekers: www.renoise.com. Ziet er gelikt uit :9~

Verwijderd

Modplug werkt bij mij al tijden fantastisch :D vink nog fijner ook dan Madtracker :):) check http://www.modplug.com

Hmmmzzzz. ik dacht laat ik meteen ff kijken of er een nieuwe versie van is nu ik tog mee bezig ben maar deze site is ook al geschrapt, nog wel in ontwikkeling verder maar op zon vieze geocities site blegh
Pagina: 1