hallo ik heb een versterker maar als ik die aan doe dan komt er rook uit een wit dingetje in men versterker weeet iemand wat dat is en hoe ik dat meot oplossen help a.u.b
Meer info
Zoals welk merk/type enzovoort
Verwijderd
dat witte dingetje is een beveilings weer stand, denk dat er een transistor naar de knoppen is
jaja 1 centimeter bij 10 millimeter, ga dat nog eens nameten!Op zaterdag 27 april 2002 18:02 schreef desultan het volgende:
versterker van pioneer stereo amplifier sa-510
een wit dingetje van ong 1cm*10mm
Verwijderd
Das gewoon 1x1 cm hoorOp zaterdag 27 april 2002 18:02 schreef desultan het volgende:
versterker van pioneer stereo amplifier sa-510
een wit dingetje van ong 1cm*10mm
Dat is een weerstand... Doordat er een te hoge stroom doorheen gaat, gaat ie roken...
Waarschijnlijk maakt je versterker ergens kortsluiting... Waar is moeilijk te zeggen... Ik weet niet waar je je "witte dingetje" hebt in je versterker... Waar ie ergens in het schema hangt...
Waarschijnlijk maakt je versterker ergens kortsluiting... Waar is moeilijk te zeggen... Ik weet niet waar je je "witte dingetje" hebt in je versterker... Waar ie ergens in het schema hangt...
Ik zag, ik nam en ik kwam...
kijk is hier heb ik wat aan.
kan die kortsluiten ook komen door dat dew zekering verkeerd zit (omgedraaid)
kan die kortsluiten ook komen door dat dew zekering verkeerd zit (omgedraaid)
Op zaterdag 27 april 2002 18:37 schreef Banzi het volgende:
Dat is een weerstand... Doordat er een te hoge stroom doorheen gaat, gaat ie roken...
Zekeringen kan je niet verkeerdom aansluiten over het algemeen.. weerstanden ook niet.
maar als je nou even je startpost wat aanpast, dan heeft dit topic ook nog enig bestaansrecht.
maar als je nou even je startpost wat aanpast, dan heeft dit topic ook nog enig bestaansrecht.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()