Toon posts:

DarkSpace - Wie speelt het?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi :).

Zijn er hier mensen die DarkSpace, een soort mmorpg, maar dan in de toekomst, spelen?

Ik speel het sinds 2 dagen, en vind het zeer vet! Vooral als je met je fleet afspreekt, om allenmaal tegelijk een jump te maken naar ee nbepaalde planeet, en zo deze in te nemen.

Wat is jullie favoriete klasse en jullie rank?

Het spel kost $9.99 per maand, wat toch neit veel is. Het is ook mogelijk een demo account aan te maken, waarmee je 7 dagen lang op bepaalde servers kan spelen.

Deze game is vooral voor star-wars fans, die er van dromen enorme gevechten uit te battelen, en voor mensen die van clans en watrs houden (waar dit spel uitermate geschikt voor is) zeker een aanrader!~

ost hier jullie meningen van de game!

PS.: Binnenkort een review op Gamers4ever.net!

Edit: Hier zijn wat screenies van het spel (ingame):
Afbeeldingslocatie: http://www.darkspace.net/shots/shots/020219/00000051.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.darkspace.net/shots/shots/020219/00000030.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.darkspace.net/shots/shots/020219/00000054.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.darkspace.net/shots/shots/020219/00000027.jpg

Dorr het resizen vallen de details van de schepen een beetje weg. Meer screenies zijn hier te vinden!

Verwijderd

/me niet

Ik haat spellen waar je maandelijks voor moet betalen, en dat je afhankelijk bent van hun servers. Ik wil best 100 Euro betalen voor een spel dan ipv 50, maar niet maandelijks 10 Dollar

Ik heb wel de Beta gespeeld, maar toen had ik nog Casema -> veel lag. Het leek wel een erg goed concept :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik betaal er ook niet voor :). Heb zo m'n contacten, laten we maar zeggen...

edit: 't is iig niet illegaal zoals ik het doe...

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 17:37 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Ik betaal er ook niet voor :). Heb zo m'n contacten, laten we maar zeggen...

edit: 't is iig neit illegaal zoals ik het doe...
Die optie is toevallig niet voor iedereen toegankelijk? :)

Verwijderd

Topicstarter
Neej :), sorry, het gaat via de gamingsite waar ik bij zit. Daar zou iets geregeld worden...

Maar wie kan mij dat met dat prestige uitleggen?

Ik snap dat dit erg stijgt als je een schip destroyed of beackoned, maar ik had prestige 15 (jaja, in 2 dagen :P), en toen ik zonet weer even ging battle-en, en ik keek daarna weer in mn profile, had ik in 1x weer een prestige van 9 :?.

Heeft dit te maken met het anntal keer dat ik dood ben gegaan tov de kills die ik gemaakt had?

Verwijderd

Je krijgt prestige door oa schepen te beschadigen (niet kills, want iemand zou je kill kunnen afpakken). En je verliest idd prestige door dood te gaan.

Planets capturen die al bezet zijn, schepen repareren enz leveren ook prestige op :)

Verwijderd

Topicstarter
Hoe capture ik een planet die al bezet is? en kan je ook met long ranged scout infantry afmaken? waar dient dit eigenlijk voor?

Is er ergens een extreem duidelijke en grote manual/faq op inet te vinden? :)

Schepen repareren... dan meotenn ze toch naar mij toekomen, als ik een engeneering schip ben?

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 18:41 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Hoe capture ik een planet die al bezet is? en kan je ook met long ranged scout infantry afmaken? waar dient dit eigenlijk voor?
Dat kan/kon met een transport, je dropte wat mannetjes op een planeet en als je geluk had pakte je de planeet
Is er ergens een extreem duidelijke en grote manual/faq op inet te vinden? :)
Dat zou dan op de site moeten staan, of kijk eens in de forums (als die er zijn)
Schepen repareren... dan meotenn ze toch naar mij toekomen, als ik een engeneering schip ben?
Ik denk het, ik ben nooit een engineering schip geweest :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:24
Ik vind het heel erg op Home-World lijken, maar dan meer gericht op de schepen in plaats van het geheel :)
Het ziet er heel erg mooi uit, maar die maandelijke prijs zorgt er voor dat ik het niet ga spelen :(

The devil is in the details.

• Toiletman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-01 20:21
ik heb het gespeeld toen het nog gratis was, echt wel een spel met potentie, en het is idd het gaafst als je met je team samen jumpt enzo, echt cool van die massieve vloten met dreads en ook het kleinere spul.

Jammer dat het pay2play geworden is, ik ga echt niet maandelijks betalen om online te kunnen spelen, dan maar niet :( (infantry ook al p2p :().

voor faqs enzo zou ik je naar de site van darkspace verwijzen, staan zat guides op en op het forum is ook wel hulp te vinden (en links).

Only dead fish go with the flow

Verwijderd

Topicstarter
Infantry was ook moddervet (ook nog gespeeld toen het gratis was).

Ik vind zelf dat pay2play ook erg kut, maar ja, bij mij ligt het dus nu even wat anders...

Verder bedankt voor de tips!

Verwijderd

Topicstarter
Wordt je prestige streeds doorgeteld, of start het na elke ronde weer bij 0? Nu staat mn prestige namelijk weer op 0 :?!?

Edit: en dat is alweer post nummer 2000! :).

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 23:02 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Wordt je prestige streeds doorgeteld, of start het na elke ronde weer bij 0? Nu staat mn prestige namelijk weer op 0 :?!?

Edit: en dat is alweer post nummer 2000! :).
Gefeliciteerd! :)

Het zou doorgeteld moeten worden, misschien is er een probleem met de server?

Verwijderd

Topicstarter
Het was wel zo, dat ik in dat potje ervoor, een interceptor gekocht had, en toen eruit gegaan was, omdat ik in 1x weg moest...

Maar hier kan het toch niet aan liggen :??

Verwijderd

Volgens mij niet, je prestige wordt geupdate als je quit. En schepen kopen kost geen prestige dacht ik (iig dat was niet zo), het geeft alleen aan welke schepen je mag kopen

Verwijderd

Topicstarter
Ik had zonet de rank ensign bereikt, wordt m'n demo account gereset :(.

Verwijderd

Topicstarter
Is het zo, dat als je account gereset wordt, en dan ga je betalen ($9.99 p. maand) dat je dan al je prestige die je verdient had in je demo account terug krijgt? Dat zeggen ze namelijk in die lobby...

Verwijderd

beetje laat... maar nee je demo account wordt niet gereset... althans niet binnen 3 maanden nadat je voor het laatst full account hebt gehad. Of als je demo speelt krijg je wel prestige en stats maar na uitloggen wordt je prestige op 0 gezet maar je houdt je stats, dus als je betaalt, springt je prestige naar gelang je stats :)

het is een bere gaaf spelletje en er komt binnenkort weer iets leuks bij :)

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:38
Heb het gespeelt toen ie nog beta was en gratis was een gaaf spel. Concept is zeer oke. alleen waren toen nog erg veel bugs. vechten met een dread en fighters was gegarandeerd lag.... maar echt veel lol aan gehad, maar sinds dat je moet betalen speel ik het niet meer. Wat leuk was als engineer heel veel raketbases op een planeet bouwen en als er iemand langs komt datie dan 8 raketten om zijn oren kreeg >:) >:)

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Eartj en Beyond clone :?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Nee, het is heel anders. Je voert een oorlog tegen de andere partij(en) met jouw partij, het gaat er niet om dat je persoonlijk veel geld krijgt oid
Pagina: 1