Wat mag de prijs zijn voor een notebook...

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:31

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Topicstarter
Met een ingebouwde combo DVD/CD/Rewriter ?

Ik heb al laptops gezien van Sony, zoals de Fx602 maar die is wat duur, ongeveer 2000 euro. Ik weet niet of dat een redelijke prijs is, of dat er goedkopere laptops zijn met een ingebouwde dvdspeler/brander.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dat is verschillend... je kan een 486 notebook ombouwen met een DVD/CD/Writer... dan zal hij niet zoveel kosten, een Pentium IV mobile met een DVD/CD/Rewriter zou verder een heel stuk duurder kosten. Oftewel; wees wat speicifieker over je eissen, want je kan net zo goed je eigen notebook ombouwen met een DVD/CD/Rewriter.

Dit is trouwens bij nader inzien ook wel een beetje zo'n 'wat moet ik kopen' topic :{

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:31

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Topicstarter
Het is voor iemand bedoeld die alleen exel en ms project gebruikt. Data moet gebackupt worden op cd.

Verder leek me een redelijk schermpje op 1024x786 wel genoeg en verder zijn er eigenlijk geen enkele eisen. Het gaat wel om een nieuwkoop en moet ook wel op de toekomst gericht zijn dus 256 mb + minimaal 1000 mhz processor lijkt me wel verstandig. Ik hoop zo volledig genoeg te zijn.

Verwijderd

Nou tik dell.nl in en zoek iets uit. Inspiron 2600 is genoeg lijkt me voor excel.

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Dit hangt dus ontzettend af wat je er mee wilt doen hè? Voor het branden van een cd is een 500Mhz al ruim voldoende, maar als je echt 3d app wilt gaan draaien heb je toch wel wat aan een 1Ghz+

|Specs|

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Kijk eerst eens wat je nou eigenlijk wil.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.