Toon posts:

s-vhs pin layout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
vraag wie kan mij helpen aan de pin-layout van een s-vhs connector wil nl van scart naar s-vhs toe.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:03

JvS

Ik heb hem zelf ook

En wat moet er uit die scart komen? svideo signaal, of een composiet signaal?

Dat is wel een belangrijke vraag, anders moet je eerst een svideo-composiet conversie doen, en dan de composiet pinnetjes aansluiten. En anders gewoon de svideo pinnetjes aansluiten :).

hier heb je iets over scart pinbezetting

en met [search=svideo composiet] en [svideo scart] moet je schema's kunnen vinden voor de conversie van svideo naar composiet

En als je niet weet wat dat allemaal betekend, kan je dat ook heel makkelijk vinden door te [search=composiet svideo rgb]

:)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Op zaterdag 27 april 2002 17:20 schreef JvS het volgende:
En wat moet er uit die scart komen? svideo signaal, of een composiet signaal?

Dat is wel een belangrijke vraag, anders moet je eerst een svideo-composiet conversie doen, en dan de composiet pinnetjes aansluiten. En anders gewoon de svideo pinnetjes aansluiten :).

hier heb je iets over scart pinbezetting

en met [search=svideo composiet] en [svideo scart] moet je schema's kunnen vinden voor de conversie van svideo naar composiet

En als je niet weet wat dat allemaal betekend, kan je dat ook heel makkelijk vinden door te [search=composiet svideo rgb]

:)
Hij zegt toch.. ik wil van scart naar s-video ...

Gewoon ff googlen.. daar vind je de pin-bezetting wel.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©