En wat moet er uit die scart komen? svideo signaal, of een composiet signaal?
Dat is wel een belangrijke vraag, anders moet je eerst een svideo-composiet conversie doen, en dan de composiet pinnetjes aansluiten. En anders gewoon de svideo pinnetjes aansluiten
.
hier heb je iets over scart pinbezetting
en met [search=svideo composiet] en [svideo scart] moet je schema's kunnen vinden voor de conversie van svideo naar composiet
En als je niet weet wat dat allemaal betekend, kan je dat ook heel makkelijk vinden door te [search=composiet svideo rgb]
Dat is wel een belangrijke vraag, anders moet je eerst een svideo-composiet conversie doen, en dan de composiet pinnetjes aansluiten. En anders gewoon de svideo pinnetjes aansluiten
en met [search=svideo composiet] en [svideo scart] moet je schema's kunnen vinden voor de conversie van svideo naar composiet
En als je niet weet wat dat allemaal betekend, kan je dat ook heel makkelijk vinden door te [search=composiet svideo rgb]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Hij zegt toch.. ik wil van scart naar s-video ...Op zaterdag 27 april 2002 17:20 schreef JvS het volgende:
En wat moet er uit die scart komen? svideo signaal, of een composiet signaal?
Dat is wel een belangrijke vraag, anders moet je eerst een svideo-composiet conversie doen, en dan de composiet pinnetjes aansluiten. En anders gewoon de svideo pinnetjes aansluiten.
Gewoon ff googlen.. daar vind je de pin-bezetting wel.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©