Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
kewl
Weet je ook om welke het gaat
Vast de snelste toch, want ik dacht dat al die andere passief gekoelt werden.
Dit stond erbij
Here is a picture of the Gigabyte Xabre 400
Dus van die weet ik het zeker, andere denk ik ook, ECS houdt wel van goedkoop en sober.
Here is a picture of the Gigabyte Xabre 400
Dus van die weet ik het zeker, andere denk ik ook, ECS houdt wel van goedkoop en sober.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
ff wa benches 3DMark 2001SE
Xabre Pro.............7317
GeForce4 MX440....6077
GeForce4 MX460....6727
GeForce3 Ti200.......6984
details
http://www.vr-zone.com/cgi-bin/vb/showthread.php?s=1b6971a9b91ba42b7662bb897019072b&postid=36655#post36655
Xabre Pro.............7317
GeForce4 MX440....6077
GeForce4 MX460....6727
GeForce3 Ti200.......6984
details
http://www.vr-zone.com/cgi-bin/vb/showthread.php?s=1b6971a9b91ba42b7662bb897019072b&postid=36655#post36655
Weet iemand wanneer deze kaarten in Nederland verkrijgbaar zijn?
Ik wil er wel 1 
Maar eh. Waarom heeft dat koelertje van Chaintech maar 2 draadjes. Heeft ie geen Hardware Monitoring ofzow?
Maar eh. Waarom heeft dat koelertje van Chaintech maar 2 draadjes. Heeft ie geen Hardware Monitoring ofzow?
Verwijderd
Zo te zien niet nee. Zou toch eigenlijk wel moeten gezien de rest dat ook heeft. Misschien is het een sample of zo.Op zondag 12 mei 2002 23:05 schreef maartenb het volgende:
die kaart van Triplex is wel apart zeg, rare kleur PCB. 't heeft wel wat
maar kwil toch wel eens weten wat die kaart gaat kosten aangezien hij het gevecht met de Geforce4 MX aangaat
[edit]
MX bij gezet en dit
correct me if im wrong
maar kwil toch wel eens weten wat die kaart gaat kosten aangezien hij het gevecht met de Geforce4 MX aangaat
[edit]
MX bij gezet en dit
onderop de kaart vlakbij de AGP connector staat iets van 330 als ik het goed kan lezen (die van ECS zeker) en die van Triplex heeft wel wat met Xabre101?Op zaterdag 27 april 2002 16:49 schreef kutkip het volgende:
kewlWeet je ook om welke het gaat
Vast de snelste toch, want ik dacht dat al die andere passief gekoelt werden.
correct me if im wrong
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Verwijderd
niet met de geforce 4 maar met de geforce4 mx serrie
daar zit een heleboel verschil in
je kan ook zeggen dat hij tegen de geforce3 vecht?
Ach ja, zolang nvidia je voor de gek houdt met MX'en die helemaal niets te maken hebben met de gelijknamige series, kan je ook een Xabre 400 vergelijken met een Geforce3. Waarschijnlijk zal ie een Geforce4 net niet kunnen verslaan, maar je weet hoe dat zit met nieuwe videokaarten en de drivers ervanOp zondag 12 mei 2002 23:40 schreef suijkerbuijk het volgende:
niet met de geforce 4 maar met de geforce4 mx serrie
Pagina: 1